Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prihaja sezona jeznih turistov v električnih avtih
Strani: 1
sporočil: 669
Voznja do Zadra je za nekatere trajala kar 9 ur??? Aloo. Pa, saj
proizvajalci EV obljubljajo kar 400-600 km avtonomije za kripe
visjega srednjega razreda. Ko pa pogledas velikost baterije, pa
ugotovis, da ima kripa baterijo velikosti okoli 80Kwh. Aloo.
S taksno baterijo bo avto na avtocesti, ko se peljemo stirje, na strehi imam 2 stresna kovcka, zadaj 4 bicikle ... pri hitrosti 130 km/h ... avto kuri vec kot 30 Kwh na 100 km. Torej. Po prevozenih 180 km bom ze besno iskal prvo polnilnico. Pa tudi ce odmislim 4 bicikle in 2 stresna kovcka... pod 25 Kwh na 100 km ne gre. Bom pa pri 250 tih kilometrih iskal polnilnico. Ne znam si predstavljati, da se peljem 1.000 km v enem kosu. Tja do Berlina. Pa da se razumemo. EV so mi vsec...in so prihodnost. Za danes pa so primerna za 2. avto v druzini.
S taksno baterijo bo avto na avtocesti, ko se peljemo stirje, na strehi imam 2 stresna kovcka, zadaj 4 bicikle ... pri hitrosti 130 km/h ... avto kuri vec kot 30 Kwh na 100 km. Torej. Po prevozenih 180 km bom ze besno iskal prvo polnilnico. Pa tudi ce odmislim 4 bicikle in 2 stresna kovcka... pod 25 Kwh na 100 km ne gre. Bom pa pri 250 tih kilometrih iskal polnilnico. Ne znam si predstavljati, da se peljem 1.000 km v enem kosu. Tja do Berlina. Pa da se razumemo. EV so mi vsec...in so prihodnost. Za danes pa so primerna za 2. avto v druzini.
sporočil: 3.548
Točno to.
O tem smo nekateri pisali že lani.
Človek iz našega kraja, ki sedaj živi v Ljubljani ima električni avto.
Lani je imel velike probleme, ko je šel v Dalmacijo na morje.
Tudi, ko pride domov k mami na obisk so problemi, ker imajo pač pri hiši klasični gospodinjski odjem in priključno moč 6 kW.
Tako ima s seboj "žepni" polnilnik, bolj podoben za kakšen telefon ali računalnik in kar traja, da napolni avto za pot nazaj v Ljubljano.
Hmmmmm, 2035 ?!
Ne me smejat !
O tem smo nekateri pisali že lani.
Človek iz našega kraja, ki sedaj živi v Ljubljani ima električni avto.
Lani je imel velike probleme, ko je šel v Dalmacijo na morje.
Tudi, ko pride domov k mami na obisk so problemi, ker imajo pač pri hiši klasični gospodinjski odjem in priključno moč 6 kW.
Tako ima s seboj "žepni" polnilnik, bolj podoben za kakšen telefon ali računalnik in kar traja, da napolni avto za pot nazaj v Ljubljano.
Hmmmmm, 2035 ?!
Ne me smejat !
sporočil: 11.409
Glede na to, da večina lastnikov električnih vozil polni svoja
vozila doma, je vprašanje komu se sploh splača postavljati
električne polnilnice za občasno komercialno polnjenje. Če nas
silijo kupovati BEV po 50.000+ evrov, naj uredijo še polnilnice.
sporočil: 8.284
Ljudje, ki se vozijo z EV na dopust (na daljše razdalje), imajo po
defaultu čas in so sprijaznjeni, da 2x do 3x letno naredijo ta malo
večji napor z vožnjo do 1.000 km od doma. Drugače pa se furajo na
krajše razdalje, nedaleč od doma.
Suma sumarum je njihova izkušnja z EV zelo pozitivna, teh 2x do 3x letno pa potrpijo.
Leto ima 365 dni, pač kak dan zapraviš za čakanje in pitje čaja ali kavice.
Sicer pa oni, ki se 10x letno vozijo z letalom bi lahko povedali, koliko časa zapravijo za ler in čakanje...
Dopustniška izkušnja z EV je tle še najmanjši problem. Overall.
Suma sumarum je njihova izkušnja z EV zelo pozitivna, teh 2x do 3x letno pa potrpijo.
Leto ima 365 dni, pač kak dan zapraviš za čakanje in pitje čaja ali kavice.
Sicer pa oni, ki se 10x letno vozijo z letalom bi lahko povedali, koliko časa zapravijo za ler in čakanje...
Dopustniška izkušnja z EV je tle še najmanjši problem. Overall.
sporočil: 2.033
Za dva tedna dopusta porabiti vsaj štiri frenzične dni za samo pot
da ostane dober teden pravega dopusta na cilju? Večini to ni cilj,
da se malo voziš, potem pa bo kar bo. Vprašaj otroke. Za to pač
potrebuješ normalen avto, električarja pa, če moraš, imaš za drugi
avto doma z vožnjo po mestu in morda v službo. In kmalu bo skoraj
edina realna varianta polnenja doma, ne zunaj.
sporočil: 999
Zadnja sprememba: Nollem 20.04.2023 09:31
namesto 4 ure so porabili 9 ur. 5 ur na kavici, pa se poletna
sezona še ni niti začela. poleti bodo pred polnilnicami kampirali.
predstavljaj si Nemca na poti od Berlina do Dubrovnika...iz lastnih izkušenj ti povem, da je že pol ure na polnilnici neskončno dolgih, zato na daljše poti nikakor ne grem z BEV. že z ICE je včasih problem, ko ni pumpe na spregled, ali pa je zaprta.
sporočil: 61
Električni avti drvijo proti še enem DIeselgate-u, saj se za
električne avte zavzemajo predvem politiki, ki bi radi ostali na
svojih stolčkih. Velike besede o zelenih avtih... dejstvo pa je, da
je za eno samo baterijo v EV potrebnmo izkopati med 50 do 150 ton
rude samo za izdelavo baterije. Kako bo to vplivalo na naš planet ?
Zeleno ? Ne ga lomit! Seveda pa je tema zelo prava, saj je glavna
težava pomanjkanje polnilnic za EV. Smo nekako v fazi avtomobila z
motorji na notranje izgorevanje, ko si moral bencin kupiti v
lekarni.... Le da današnji kupec ni pripravljen čakati, saj je
vendar kupec avta za 100.000 €.... Tukaj pa je glavna rana
E-Mobilnosti, saj nihče še ni naredil točne kalkulacije za
izgradnjo povsem nove E-infrastrukture in predvsem novih elektrarn.
Pa smo spet pri zeleni energiji. Nobenega dvoma ni, da bo tako rast
EV lahko pokril samo NEK, ali dva. Je to res povsem zeleno ?
Razmislite o nakupu kmetije in para konj ter modernega zapravjivčka
...To je naša prihodnost . DAJMO
sporočil: 285
Maš v Žirovnici superchargerje na novo.
Se mi zdi pa tale zapis kar dobra strategija za nekoga, ki bo nove kisoke za burgerje in ponfrit postavljal. Ker ko bo gužva, bo folk živčen in ko je folk živčen, sploh mularija, pomaga kečap in BBQ
Se mi zdi pa tale zapis kar dobra strategija za nekoga, ki bo nove kisoke za burgerje in ponfrit postavljal. Ker ko bo gužva, bo folk živčen in ko je folk živčen, sploh mularija, pomaga kečap in BBQ
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 20.04.2023 15:44
[Froc]... OK, mogoče se motim, ampak imam občutek, da v Sloveniji ni glih dosti družin, ki si kot drugi avto za poceni vožnjo po mestu lahko privoščijo kot najcenejši za skromnih 30 tisoč evrov dragi električni avto ...
Za dva tedna dopusta porabiti vsaj štiri frenzične dni za samo pot da ostane dober teden pravega dopusta na cilju? Večini to ni cilj, da se malo voziš, potem pa bo kar bo. Vprašaj otroke. Za to pač potrebuješ normalen avto, električarja pa, če moraš, imaš za drugi avto doma z vožnjo po mestu in morda v službo. In kmalu bo skoraj edina realna varianta polnenja doma, ne zunaj.
P.S.: čeprav se podnebje menda zaradi avtomobilov pospešeno segreva, bo prej na Zemlji spet ledena doba kot pa električni avto za vse, ki se zdaj vozijo na bencin ali dizel ...
sporočil: 2.033
[najobj]Drži, zato sem zapisal s pogojem če moraš. Če nočeš ali ne moreš pa ne. Saj nam te zakonske omejitve predpisujejo zato, da na nas služijo dokler gre. Ko ne bo šlo (to je dejstvo) bodo izumili naslednjo stvar, ki nas bo verjetno še bolj ožela.
> [Froc]
> Za dva tedna dopusta porabiti vsaj štiri frenzične dni za samo pot da ostane dober teden pravega dopusta na cilju? Večini to ni cilj, da se malo voziš, potem pa bo kar bo. Vprašaj otroke. Za to pač potrebuješ normalen avto, električarja pa, če moraš, imaš za drugi avto doma z vožnjo po mestu in morda v službo. In kmalu bo skoraj edina realna varianta polnenja doma, ne zunaj.
... OK, mogoče se motim, ampak imam občutek, da v Sloveniji ni glih dosti družin, ki si kot drugi avto za poceni vožnjo po mestu lahko privoščijo kot najcenejši za skromnih 30 tisoč evrov dragi električni avto ...
P.S.: čeprav se podnebje menda zaradi avtomobilov pospešeno segreva, bo prej na Zemlji spet ledena doba kot pa električni avto za vse, ki se zdaj vozijo na bencin ali dizel ...
sporočil: 1.939
Mater ste vsi pametni in vse veste.
Tri leta imam EV kot svoj prvi avto. Do zdaj prevozil 70.000 km.
Letos bil z njim v Milanu, Banja Luki in Pragi. Poleg rednih voženj v Mb in Kp.
Naslednji teden grem v Ulcinj, pa me nič ne skrbi.
Do zdaj v 3 letih sem za elektriko na polnilnicah zmetal manj kot 500€ za 70.000 km.
Edino kar res zamerim, da so polnilnice redko na suhem pod streho.
Tri leta imam EV kot svoj prvi avto. Do zdaj prevozil 70.000 km.
Letos bil z njim v Milanu, Banja Luki in Pragi. Poleg rednih voženj v Mb in Kp.
Naslednji teden grem v Ulcinj, pa me nič ne skrbi.
Do zdaj v 3 letih sem za elektriko na polnilnicah zmetal manj kot 500€ za 70.000 km.
Edino kar res zamerim, da so polnilnice redko na suhem pod streho.
sporočil: 32.284
Zadnja sprememba: najobj 21.04.2023 15:39
[0430ABAKU]... čuj, najprej preberi članek, potem pa komentiraj, kar glede na Miloševo izkušnjo - do prave turistične sezone je še zelo daleč - opisano v članku, tudi ti nisi tako zelo pameten, kot se ti zdi ...
Mater ste vsi pametni in vse veste.
Tri leta imam EV kot svoj prvi avto. Do zdaj prevozil 70.000 km.
Letos bil z njim v Milanu, Banja Luki in Pragi. Poleg rednih voženj v Mb in Kp.
Naslednji teden grem v Ulcinj, pa me nič ne skrbi.
Do zdaj v 3 letih sem za elektriko na polnilnicah zmetal manj kot 500€ za 70.000 km.
Edino kar res zamerim, da so polnilnice redko na suhem pod streho.
P.S.: poleg opisanih težav zaradi (neobstoječih) polnilnic v članku med drugim piše, da je bil v EU lani delež električnih vozil med vsemi NOVIMI vozili 14 odstotkov, kar pomeni da je bilo 86 odstotkov NOVIH vozil še vedno vozil z ICE motorjem, ti pa zguglaj - pomisli na dolgo zgodovino brez električnih vozil - koliko je VSEH vozil na cestah v EU in izračunaj, kdaj - če pozabim na potrebno elektriko in infrastrukturo, ki je ni dovolj in je niti ni na vidiku - jih bodo VSE nadomestila električna vozila, kot je ambiciozni načrt z osnovnošolsko matematiko in fiziko skreganih polpismenih bruseljskih birokratov ... aja, javil sem se, ker sem tudi sam komentiral Milošev članek in nisem dovolj pameten, da bi razumel, zakaj na osnovi svojih dosedanjih(!) izkušenj nekateri mislite, da ste sami na svetu in da bo vedno tako ...
sporočil: 18.363
[0313EKINX]Pa še prikolico....Pa smo tam, čez 2 dni. Lep dan.
Voznja do Zadra je za nekatere trajala kar 9 ur??? Aloo. Pa, saj proizvajalci EV obljubljajo kar 400-600 km avtonomije za kripe visjega srednjega razreda. Ko pa pogledas velikost baterije, pa ugotovis, da ima kripa baterijo velikosti okoli 80Kwh. Aloo.
S taksno baterijo bo avto na avtocesti, ko se peljemo stirje, na strehi imam 2 stresna kovcka, zadaj 4 bicikle ... pri hitrosti 130 km/h ... avto kuri vec kot 30 Kwh na 100 km. Torej. Po prevozenih 180 km bom ze besno iskal prvo polnilnico. Pa tudi ce odmislim 4 bicikle in 2 stresna kovcka... pod 25 Kwh na 100 km ne gre. Bom pa pri 250 tih kilometrih iskal polnilnico. Ne znam si predstavljati, da se peljem 1.000 km v enem kosu. Tja do Berlina. Pa da se razumemo. EV so mi vsec...in so prihodnost. Za danes pa so primerna za 2. avto v druzini.
sporočil: 1.617
[]Naj si kupi agregat, v JNA smo ga zakopavali 1m pod zemljo, da ni povzročal prevelikega hrupa. Je pa deloval, v 12h (čez noč) bi napolnil tudi Teslo.
Točno to.
O tem smo nekateri pisali že lani.
Človek iz našega kraja, ki sedaj živi v Ljubljani ima električni avto.
Lani je imel velike probleme, ko je šel v Dalmacijo na morje.
Tudi, ko pride domov k mami na obisk so problemi, ker imajo pač pri hiši klasični gospodinjski odjem in priključno moč 6 kW.
Tako ima s seboj "žepni" polnilnik, bolj podoben za kakšen telefon ali računalnik in kar traja, da napolni avto za pot nazaj v Ljubljano.
Hmmmmm, 2035 ?!
Ne me smejat !
sporočil: 126
Evropa bo resila cel svet z prepovedjo avtomobilov na gorivo! Ta
zelo mali zmazek na mapi je kljucnega pomena za cel planet!
Rabimo novo vrsto zelne zdravstvene institucije za politike in enako mislece posameznike kjer jih naucijo kako zelo nepomenbna je EU v tej vlogi!
Rabimo novo vrsto zelne zdravstvene institucije za politike in enako mislece posameznike kjer jih naucijo kako zelo nepomenbna je EU v tej vlogi!
sporočil: 299
[0531Zavar]
Naj si kupi agregat, v JNA smo ga zakopavali 1m pod zemljo, da ni povzročal prevelikega hrupa. Je pa deloval, v 12h (čez noč) bi napolnil tudi Teslo.www.facebook.com/wat...0464751439
sporočil: 664
Napačna presoja avtorja.
Zakaj misli, da bodo uproabniki olnilni na 100%?
Po mojih izkušnjah se na hitrih (in dragih) polnilnicah polni le toliko, kolko potrebuješ do cilja brez stresa. Od SLovenije do morja, celo dalmacije pa je dovolj tudi dobroh 50% napolnjenosti baterije. Nikakor ne 100%. Do 100% se bo polnil na vtičnici v apartmaju ali garaži hotela.
Zakaj misli, da bodo uproabniki olnilni na 100%?
Po mojih izkušnjah se na hitrih (in dragih) polnilnicah polni le toliko, kolko potrebuješ do cilja brez stresa. Od SLovenije do morja, celo dalmacije pa je dovolj tudi dobroh 50% napolnjenosti baterije. Nikakor ne 100%. Do 100% se bo polnil na vtičnici v apartmaju ali garaži hotela.
sporočil: 664
[0313EKINX]spet kup bedarij?
Voznja do Zadra je za nekatere trajala kar 9 ur??? Aloo. Pa, saj proizvajalci EV obljubljajo kar 400-600 km avtonomije za kripe visjega srednjega razreda. Ko pa pogledas velikost baterije, pa ugotovis, da ima kripa baterijo velikosti okoli 80Kwh. Aloo.
S taksno baterijo bo avto na avtocesti, ko se peljemo stirje, na strehi imam 2 stresna kovcka, zadaj 4 bicikle ... pri hitrosti 130 km/h ... avto kuri vec kot 30 Kwh na 100 km. Torej. Po prevozenih 180 km bom ze besno iskal prvo polnilnico. Pa tudi ce odmislim 4 bicikle in 2 stresna kovcka... pod 25 Kwh na 100 km ne gre. Bom pa pri 250 tih kilometrih iskal polnilnico. Ne znam si predstavljati, da se peljem 1.000 km v enem kosu. Tja do Berlina. Pa da se razumemo. EV so mi vsec...in so prihodnost. Za danes pa so primerna za 2. avto v druzini.
Kje ste se vi na morje peljali 130 na uro?
Povprečna hitrost na Hrvaških avtocestah v sezoni je mogoče 60 na uro.
Po stari cesti prej pridemo, kot po avtocest.
Iz Koroške ali MAribora, do paga ne potrebjemo polnjenje. S kripo na strehi. In z hitostjo celotne kolone.
Bedarije kvasite.
sporočil: 664
[Nollem]
namesto 4 ure so porabili 9 ur. 5 ur na kavici, pa se poletna sezona še ni niti začela. poleti bodo pred polnilnicami kampirali. predstavljaj si Nemca na poti od Berlina do Dubrovnika...
iz lastnih izkušenj ti povem, da je že pol ure na polnilnici neskončno dolgih, zato na daljše poti nikakor ne grem z BEV. že z ICE je včasih problem, ko ni pumpe na spregled, ali pa je zaprta.
Pot v Dubrovnik iz Maribora pred tremi tedni.
Štart ob 24.00. Predviden prihod na cilj ob 08.00 zjutraj.
Prva pavza na pumpi po Karlovcu. Kava, sendvič.
Polniti ni bilo treba. 15 minut
Druga pavza Zadar vzhod, Shell Ioniti. Kava, pijača, polnjenje 20 minut. Avto 95%.
Tretja pavza novi most na Pelješcu. Brez polnjenja seveda. WC, fotografije, menjava voznika - 15 minut.
Prihod na cilj 7.35 pri Kauflandu v Dubrovniku. Brezplačna polnilnica. Kava in čakanje osebe s katero smo se mogli dobiti.
Kaj bi bila razlika, če bi imeli dizel avto?
Samo to bi rad slišal?
Res mi niste jasni tisti, ki niste nikoli probali a vidite samo težave.
sporočil: 664
[Morbus]
Evropa bo resila cel svet z prepovedjo avtomobilov na gorivo! Ta zelo mali zmazek na mapi je kljucnega pomena za cel planet!
Rabimo novo vrsto zelne zdravstvene institucije za politike in enako mislece posameznike kjer jih naucijo kako zelo nepomenbna je EU v tej vlogi!
Evropa bi rade le ulovila zaostanek za Kitajsko in Ameriko, ki imajo večje stopnje elektrifikacije in bolj pripralvjno avto industrijo na prehod. Kitajska recimo ima vse suterje na elektriko, Vse taksije na elektriko. To je akr dekret. Vsi avtobusi bodo kmalu na elektriko. elo visok % prodanih avtomobilov na baterije. Največja vlaganja v solarno in vetrno energijo. In tako naprej. Mi smo še daleč.
Do 2030 itak ne bo kupcev naftnih avtov, ne v evropi, ampak nikjer na svetu. A evropski proizvajalci ne bodo pripravljeni. Pot v pozabo avtoindustrije v evropi. Žal.
sporočil: 833
Tukaj se govori o razliki če bi vas bilo 50krat več konkurentov na
teh polnilnih mestih, ki jih omenjaš.
Ker (vsaj) takšna je razlika med obiskom Dalmacije v začetku aprila in Julija.
Ker (vsaj) takšna je razlika med obiskom Dalmacije v začetku aprila in Julija.
sporočil: 833
[comteo]To sploh ne drži, da bi Evropa rada tu kaj lovila. Evropa je tu zelo izletela naprej.
> [Morbus]
> Evropa bo resila cel svet z prepovedjo avtomobilov na gorivo! Ta zelo mali zmazek na mapi je kljucnega pomena za cel planet!
> Rabimo novo vrsto zelne zdravstvene institucije za politike in enako mislece posameznike kjer jih naucijo kako zelo nepomenbna je EU v tej vlogi!
Evropa bi rade le ulovila zaostanek za Kitajsko in Ameriko, ki imajo večje stopnje elektrifikacije in bolj pripralvjno avto industrijo na prehod. Kitajska recimo ima vse suterje na elektriko, Vse taksije na elektriko. To je akr dekret. Vsi avtobusi bodo kmalu na elektriko. elo visok % prodanih avtomobilov na baterije. Največja vlaganja v solarno in vetrno energijo. In tako naprej. Mi smo še daleč.
Do 2030 itak ne bo kupcev naftnih avtov, ne v evropi, ampak nikjer na svetu. A evropski proizvajalci ne bodo pripravljeni. Pot v pozabo avtoindustrije v evropi. Žal.
In to tako pred Kitajsko, kot tudi ZDA. Saj kolikokrat več energije pa porabi povprečen Američan, kot povprečen Evropejec? Elektrarne na premog pa rastejo v Indiji in Kitajski, kot gobe po dežju.
Kar se tiče skuterjev in taksijev, bi jih kahko električne predpisali že davno tudi pri nas. Zakaj jih nismo.
Oboji imajo večinoma kratke fure, po urbanem okolju. In Kitajci imajo nekaj zelo velikih mest, kjer je smog bil problem.
Glede proizvodne EV Kitajci predvsem prednjačijo, ker računajo na zahodni trg. In s tem prehodom je zahod zapravil vso prednost v avtomobilski industriji, ki jo je imel pred Kitajci.
3/4 sveta kar vključuje celo Afriko, Južno Ameriko, 3/4 azije se pa ne more iti nobenega zelenega prehoda ker zanj nima denarja. Vsaj na tako drag in neroden način, kot je trenutno zastavljen.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 24.04.2023 13:09
POSTOJNA & Co.Na obeh straneh avtoceste v Postojni so (pre)dolgo urejali novo in bolj moderno počivališče Studenec, kaj je nastalo iz tega pa si lahko pogledate ob vožnji mimo. Par modernih kontejnerjev z napisom DARS, otroška igrala v naravi, klopce za počitek, povsem legitimno pa je vprašanje, kaj bi res tam lahko postavili...po vzoru na italijanskih avtocestah...bi lahko tam kaj popili, da ne govorimo o hrani, ki jo pri njih dobite na praktično vsakem počivališču...pri nas pa vse to lahko iščete in iščete, pa bo bolj malo sreče...ob tem, da so poleg jeklenih konjičkov žejni in lačni tudi tisti, ki takšna vozila upravljajo...tako namreč skrbimo za naše goste, turiste, pa tudi za sebe, ko potujemo po našem avtocestnem križu...
www.amzs.si/motorevi...avtocestah
www.youtube.com/watc...B9IGoifqHE
sporočil: 669
[comteo]
Daj no, ne bit pameten. Moram priznati, da se na Hrvasko morje nisem ze doooolgo casa peljal. Poleti je prevroce, zato grem v hribe. V Francijo, Italijo ali Svico. In tja se obicajno peljem po avtocesti s hitrostjo 130 km/h. In mislim, da je podobno, ko se peljes po AC proti Splitu. Dobro, kdaj so zares zastoji, tako kot tudi v Z EU, ampak, normalno se pa peljes po AC 130 in ne 60 km/h, kot ti trdis
spet kup bedarij?
Kje ste se vi na morje peljali 130 na uro?
Povprečna hitrost na Hrvaških avtocestah v sezoni je mogoče 60 na uro.
Po stari cesti prej pridemo, kot po avtocest.
Iz Koroške ali MAribora, do paga ne potrebjemo polnjenje. S kripo na strehi. In z hitostjo celotne kolone.
Bedarije kvasite.
Strani: 1