Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenski prevozniki se vse bolj zavedajo okolja, še vedno pa močno računajo na subvencije
Strani: 1
sporočil: 921
Dosti enostranski prikaz situacije. Prevozniki smo gospodarska in
ne lukrativna dejavnost. Torej upoštevamo ekonomijo. Dokler nas
stranke sprašujejo le po ceni in času dobave, nas višji stroški
nabave ali uporabe prevoznih sredstev odvračajo od nabave takšnih
vozil. Spomnite se nabave bistveno dražjih tovornih vozil na pogon
z UNP, nekateri so jih kupovali, ker je bil UNP nekaj cenejši, v
Nemčiji pa še cenejša cestnina, za cestnino je EU ugotovila, da je
v nasprOtju s predpisi, UNP pa se je podražil za večkratnik. Da ne
govorimo o temu, da ni ustreznih prodajnih mest za UNP in napajanje
z elektriko gnanih tovornjakov z dosegom približno polovice
delovnega dne voznika! Prevoznike ne zanimajo subvencije, ki so
praviloma MILOST države in praviloma rušijo trg, ekonomijo,
prevoznike zanima realen prevozniški trg z enakimi pravicami in
dolžnostmi. Vendar, dokler 150.000 evrov vreden kamion naložen s 25
tonami blaga prevaža prevoznik po enaki ceni na km kot ljubljanski
taksist, je to problem trga in najbrž nelojalne in samouničujoče
konkurence. Se pa obzorja s pomanjkanjem voznikov že jasnijo, žal
in izven dosega pameti prevoznikov.
Strani: 1