Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (intervju) Čudim se, da se še vedno vztraja pri premajhni avtobusni postaji
Strani: 1
sporočil: 3.117
Dober intervju, stric očitno veliko ve.
Torej je čas da se ga utiša/zamenja, saj moti posvečene %-managerje.
Torej je čas da se ga utiša/zamenja, saj moti posvečene %-managerje.
sporočil: 920
Dober, korekten in realen prikaz stanja v avtobusnem prometu. Nakup
Nomaga s strani železnic ni posrečena rešitev, mislim, da državno
podjetje in lastnik Nomaga rešujeta druge probleme. Je pa Kotar
povedal politiki: brezplačni prevozi niso brezplačni. Plačujejo jih
davkoplačevalci, nekatere stroške pa tudi avtobusne postaje (kar
jim znižuje dobičkanosnost).
sporočil: 3.548
Kot sem že pisal pri prispevku o Železniški postaji.
Enako je tukaj.
Obvezno načrtovanje države in občine skupaj za dobrobit ljudi.
Vse te storitve bi morale biti izključno v lasti države in ne zasebnikov
Vse osnovne javne storitve so za ljudi in ni pomemben dobiček.
Ko se prične gledat na dobiček potem trpi kvaliteta storitev.
Marsikje v razvitih zahodnih državah imajo zelo dobro sodelovanje in povezave med železniškim in avtobusnim prometom.
Mimogrede. Kupiš karto za vlak in se lahko potem tudi voziš v večjem mestu z javnim prometom. Z avtobusi in tramvaji !!!!
Enako je tukaj.
Obvezno načrtovanje države in občine skupaj za dobrobit ljudi.
Vse te storitve bi morale biti izključno v lasti države in ne zasebnikov
Vse osnovne javne storitve so za ljudi in ni pomemben dobiček.
Ko se prične gledat na dobiček potem trpi kvaliteta storitev.
Marsikje v razvitih zahodnih državah imajo zelo dobro sodelovanje in povezave med železniškim in avtobusnim prometom.
Mimogrede. Kupiš karto za vlak in se lahko potem tudi voziš v večjem mestu z javnim prometom. Z avtobusi in tramvaji !!!!
Strani: 1