Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (30 let) Slovenske železnice se prihodnji teden začenjajo korenito spreminjati
Strani: 1
sporočil: 30.415
Tovorni promet bo spremenjen, ker je polovica prodana Čehom, še
potniški promet bi morali prodati Avstrijcem, ker le tako ga bomo
spremenili. A še vedno drži, da potniški vlak iz Kočevja ne more v
Ljubljano in bodo potniki v Škoflji presedali na drugi vlak?
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Od kje ti ta podatek? Predvidena sta bila dva para (če me spomin ne vara) direktnih vlakov za Ljubljano, drugače je pa proga LJ-Grosuplje dokaj zasedena (ob delavnikih iz LJ v GR 19 vlakov) in je težko poiskati proste trase, zlasti v konici ko vozijo v prometni smeri skoraj na 1/2 ure (14:10, 14:36, 15:16,. 15:45, 16:30, 16:53, 17:22.....).
Tovorni promet bo spremenjen, ker je polovica prodana Čehom, še potniški promet bi morali prodati Avstrijcem, ker le tako ga bomo spremenili. A še vedno drži, da potniški vlak iz Kočevja ne more v Ljubljano in bodo potniki v Škoflji presedali na drugi vlak?
sporočil: 2.264
SŽ naj ukinejo potniški promet in se usmerijo na tovorni promet, ki
je dejansko dobičkonosen (še posebej če se s tirov umaknejo
potniški vlaki, ki delajo samo zgago) pa država lahko neha stran
metati 50+ mio letno. Kot zanimivost: v ZDA železnice z enim litrom
dizla pripeljejo 1 tono tovora 210 km daleč, npr BNSF (Burlington
Northern Santa Fe) ima pri 36,000 zaposlenih (samo 5x več kot SŽ)
8.000 lokomotiv, $23,5 milijard prometa in kar $5,5 milijarde
dobička.
sporočil: 4.311
[dz1975]Tudi to je možna rešitev problema železnic, vprašanje pa je kakšen bo potem javni potniški promet. Ker živimo v Evropi se je potrebno vzgledovati po Evropi in ne po nekih bantustanih v nerazvitem svetu. Si že kdaj prečkal sverno ali zahodno mejo? Če ne si ob prvi priliki oglej, kaj je na tej strani Evrope hrbtenica javnega prometa.
SŽ naj ukinejo potniški promet in se usmerijo na tovorni promet, ki je dejansko dobičkonosen (še posebej če se s tirov umaknejo potniški vlaki, ki delajo samo zgago) pa država lahko neha stran metati 50+ mio letno.
Kot zanimivost: v ZDA železnice z enim litrom dizla pripeljejo 1 tono tovora 210 km daleč, npr BNSF (Burlington Northern Santa Fe) ima pri 36,000 zaposlenih (samo 5x več kot SŽ) 8.000 lokomotiv, $23,5 milijard prometa in kar $5,5 milijarde dobička.In samo za opombo, tam so vlaki dolgi ene 3 km, prevozne razdalje pa kakor od nas do Urala (glavni koridor je V-Z, in vmes je ena sama bolj ali manj praznina. Bi te pa opozoril, da tistih 8.000 lokomotiv mogoče odtehta 2.000 evropskih po moči, no v tovornem prometu je bolj važna vlečna sila.... In ti njihovi vlaki vozijo v klanec silovito hitro, s hitrostjo rekreativnega kolesarja!
In da si ne bi mislil, da v ZDA ni potniškega prometa. Skoncentriran je predvsem na V in Z obalo. Cam zelo dobro poznam Caltrain v Bay Area med SJ in SF. V delovnikih obratuje dnevno okoli 70 vlakov (se povečuje iz leta v leto), dnevno se pelje okoli 70.000 potnikov in v kratkem bo proga elektrificirana..... In nihče ne pomisli, da bi potniški promet ukinil, raje razmišljajo, kako bi ga izboljšali!
sporočil: 4.311
[dz1975]Metropolitansko področje Ljubljane je okoli 550.000 prebivalcev. Ni veliko, vendar v Evropi ni primera, da bi pri takšni koncentraciji ne bilo javnega potniškega tirnega prometa. Skoči čez mejo in si poglej kako to deluje v okolici Beljaka/Celovca in recimo v okolici Gradca. Območja ne dosegajo velikosti Ljubljane a tirni promet deluje vzorno v taktnem urniku in sobivanju s tovornim tirnim prometom.
OK, in kje točno je v Sloveniji metro območje s 5 mio. ljudi?
Sedaj pa vprašanje za tebe, povej mi območje goste poselitve s 500.000 ljdmi v Evropi, kjer NI javnega tirnega prometa, za kar si se zavzemal v prvem prispevku. Nestrpno pričakujem, verjetno pa še kdo!
sporočil: 30.415
[MarijanMacek]Nekje je pisalo, da zaradi premalo peronov na postajah v Grosuplju ali Škofljici ne moreta istočasno "pristati" dva vlaka, menda tisti iz Novega mesta pride nekaj prej, torej presedanje ne bo vedno, bo pa.
> [FIN-311684]
> Tovorni promet bo spremenjen, ker je polovica prodana Čehom, še potniški promet bi morali prodati Avstrijcem, ker le tako ga bomo spremenili. A še vedno drži, da potniški vlak iz Kočevja ne more v Ljubljano in bodo potniki v Škoflji presedali na drugi vlak?
Od kje ti ta podatek? Predvidena sta bila dva para (če me spomin ne vara) direktnih vlakov za Ljubljano, drugače je pa proga LJ-Grosuplje dokaj zasedena (ob delavnikih iz LJ v GR 19 vlakov) in je težko poiskati proste trase, zlasti v konici ko vozijo v prometni smeri skoraj na 1/2 ure (14:10, 14:36, 15:16,. 15:45, 16:30, 16:53, 17:22.....).
sporočil: 4.311
[FIN-311684]Si že malo bliže dejanskemu stanju. Postaja Grosuplje je problem, in v tem kratkem času obnove proge proti Kočevju (samo 12 let) ni nobena brihta na to pomislila. Seveda se pa problem da rešiti, samo znajti se je potrebno. Ampak na ajzenponu še niso slišali, da so predpisi za to, da se spreminjajo.....
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Tovorni promet bo spremenjen, ker je polovica prodana Čehom, še potniški promet bi morali prodati Avstrijcem, ker le tako ga bomo spremenili. A še vedno drži, da potniški vlak iz Kočevja ne more v Ljubljano in bodo potniki v Škoflji presedali na drugi vlak?
>
> Od kje ti ta podatek? Predvidena sta bila dva para (če me spomin ne vara) direktnih vlakov za Ljubljano, drugače je pa proga LJ-Grosuplje dokaj zasedena (ob delavnikih iz LJ v GR 19 vlakov) in je težko poiskati proste trase, zlasti v konici ko vozijo v prometni smeri skoraj na 1/2 ure (14:10, 14:36, 15:16,. 15:45, 16:30, 16:53, 17:22.....).
Nekje je pisalo, da zaradi premalo peronov na postajah v Grosuplju ali Škofljici ne moreta istočasno "pristati" dva vlaka, menda tisti iz Novega mesta pride nekaj prej, torej presedanje ne bo vedno, bo pa.
Saj se verjetno spomniš nekaj let nazaj, ko so ugotovili da pravilniki ne predpisujejo radijskih zvez in se niso smele več uporabljati po kakšnih 20 letih koriščenja v pšremikalni dejavnosti. Kljub delujočemu RGSM omrežju, pa se vlaki še vedno ustavljajo, kadar morajo menjati "pravi" za "nepravi" tir, da prometnik da strojevodji "papirnati" nalog..... Seveda, če pa pravilnik tega pred 50 leti ni upošteval.
Strani: 1