Zasebnost

Strani: 1

Korazijan sporočil: 392
[#2800417] 25.10.19 12:38 · odgovor na: (#2800416)
Odgovori   +    1
Smo že popravili
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2800419] 25.10.19 12:41 · odgovor na: (#2800416)
Odgovori   +    7
[BigBrother13]
"Glavno sporočilo je, da če bi doma pustili 30 tisoč vozil, bi prihranili za 60 tisoč nogometnih igrišč prostora za parkiranje" WTF kaj en avto potrebuje 2 igrišči za parking??? Koliko so pa dolgi ti Volvo ti?
To ni za parking....

Rabijo pa eni tolk prostora za obračanje....
ABANKA08 sporočil: 7
[#2800427] 25.10.19 13:05
Odgovori   +    4
Pozdravljeni !

Glede na dosedanji razvoj dogodkov, ki je pripeljal do takšnega stanja, bodo za odpravljanje takšnega stanja potrebni VEČPLASTNI ukrepi. Med ukrepe po mojem mnenju ni možno šteti prepovedi. Noben od ukrepov ne bo dal učinkov takoj; nekateri na srednji rok, nekateri pa na daljši rok.

Eden izmed ukrepov, ki bi zmanjšal delovne migracije v Ljubljano, bi imel tudi sekundarni, posledični vpliv v smer decentralizacije razvoja Slovenije. Ukrep, katerega učinki bi spadali med dolgoročne, a s kratkoročnim začetkom realizacije in zvezno rastj, je lahko naslednji :

- sprejem dopolnitve davčne zakonodaje,
- s katero poslovni subjekt,
- kateri lahko merljivo in dokazljivo, primerjalno glede na današnje stanje,
- organizira delovne procese v drugih krajih (glede na večinske domicile zaposlenih vozačev),
- pridobi davčne olajšave

Razdelava ukrepa je lahko razslojena po rangih, ali z linearno, ali s progresivno rastjo višine olajšave.

S tem država neposredno stimulira poslovne subjekte, kjer bi spoznali tudi, da s prilagoditvami v to smer, neposredno zmanjšujejo interne stroške, z izrabo možnosti, ki jih že omogoča današnja tehnologija ne posegajo v orgnizacijo in poslovne procese, še več, prišlo bi do nadaljnjih mikroinovacij na optimiranju poslovanja, ter dodatnega zagona za razvoj digitalizacije poslovanja.

Izračun na makro ravni, ali se to splača ali ne (glede na investicije, ki bi omogočile to in glede na zmanjšanje davčnih prilivov v davčno blagajno), bi lahko zajel elemente, kot so :
- prihranki zaradi zmanjšanja okoljskih obremenitev s CO2, mikrodelci, dušikom
- manj verjetnosti za obolenja, ki jih ti prinašajo
- manjša verjetnost za prometne nesreče, popravila, vnovčevanja zavarovanj
- manj smrtnih nesreč in izgube aktivnih zaposlenih državljanov
- manj stroškov zdravljenj
- večja pretočnost cestne infrastrukture in manj zamud pri poslovnih dobavah
- ...

Lep pozdrav, Bojan Ručigaj, Celje
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2800430] 25.10.19 13:09 · odgovor na: ABANKA08 (#2800427)
Odgovori   +    18
Zadnja sprememba: 0513ANITO 25.10.2019 13:11
[]
Pozdravljeni !

Glede na dosedanji razvoj dogodkov, ki je pripeljal do takšnega stanja, bodo za odpravljanje takšnega stanja potrebni VEČPLASTNI ukrepi. Med ukrepe po mojem mnenju ni možno šteti prepovedi. Noben od ukrepov ne bo dal učinkov takoj; nekateri na srednji rok, nekateri pa na daljši rok.

Eden izmed ukrepov, ki bi zmanjšal delovne migracije v Ljubljano, bi imel tudi sekundarni, posledični vpliv v smer decentralizacije razvoja Slovenije. Ukrep, katerega učinki bi spadali med dolgoročne, a s kratkoročnim začetkom realizacije in zvezno rastj, je lahko naslednji :

- sprejem dopolnitve davčne zakonodaje,
- s katero poslovni subjekt,
- kateri lahko merljivo in dokazljivo, primerjalno glede na današnje stanje,
- organizira delovne procese v drugih krajih (glede na večinske domicile zaposlenih vozačev),
- pridobi davčne olajšave

Razdelava ukrepa je lahko razslojena po rangih, ali z linearno, ali s progresivno rastjo višine olajšave.

S tem država neposredno stimulira poslovne subjekte, kjer bi spoznali tudi, da s prilagoditvami v to smer, neposredno zmanjšujejo interne stroške, z izrabo možnosti, ki jih že omogoča današnja tehnologija ne posegajo v orgnizacijo in poslovne procese, še več, prišlo bi do nadaljnjih mikroinovacij na optimiranju poslovanja, ter dodatnega zagona za razvoj digitalizacije poslovanja.

Izračun na makro ravni, ali se to splača ali ne (glede na investicije, ki bi omogočile to in glede na zmanjšanje davčnih prilivov v davčno blagajno), bi lahko zajel elemente, kot so :
- prihranki zaradi zmanjšanja okoljskih obremenitev s CO2, mikrodelci, dušikom
- manj verjetnosti za obolenja, ki jih ti prinašajo
- manjša verjetnost za prometne nesreče, popravila, vnovčevanja zavarovanj
- manj smrtnih nesreč in izgube aktivnih zaposlenih državljanov
- manj stroškov zdravljenj
- večja pretočnost cestne infrastrukture in manj zamud pri poslovnih dobavah
- ...

Lep pozdrav, Bojan Ručigaj, Celje
Največ bi prihranili, če bi tajnica prespala v isti pojstli kot direktor....
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2800509] 25.10.19 20:44 · odgovor na: 0513ANITO (#2800430)
Odgovori   +    2

Največ bi prihranili, če bi tajnica prespala v isti pojstli kot direktor....
No...Sem danes tole moji tajnici omenil....ma 38 km do nove lokacije moje firme v eno smer z avtom.

Pa ni bla glih zato. :)

Sem ji pol reku...zglada , da še ni prava kriza tle, da bi blo treba na potnih stroških šparat. Ko bo taprava kriza, se bova pa še enkrat dol usedla...;)

Sej bi njenga moža poklical, pa ga seznanil, da pride sam 1x na teden domov (za weekend), pa me je mal strah, da se bo on s tem varčevanjem kar strinjal...Bo mel cel teden mir pred "babo".

Takle mamo...vsaki situacije se je traba znat prilagodit...in jo obrnit sebi v prid

Strani: 1