Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Grosupeljčen Miha Škoda ima Škodo v krvi, obudil je njen znak iz leta 1938
Strani: 1
sporočil: 222
Te ven štrleče znake so prepovedali po vsem svetu zaradi varnosti
peščev, tako da, pazite, da ne boste obtoženi poškodovanja ali
(poskusa) umora.
sporočil: 6.570
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil
5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil
5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
sporočil: 6.570
Upam, da revež res ni stran vrgel 20.000 evrov, ker mu je nekdo
površno tolmačil tole:
54. člen
(neevidentirane spremembe)
(1) Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).
54. člen
(neevidentirane spremembe)
(1) Sprememb na vozilih, ki ne pomenijo poslabšanja varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti vozila in jih je mogoče pravilno in enostavno izvesti pred začetkom uporabe vozila, ni treba evidentirati (npr. namestitev prtljažnikov, anten, okrasnih pokrovov).
sporočil: 9.333
Zadnja sprememba: 153 20.02.2018 09:44
Kaj vse resni ljubitelji naredijo, ko se strastnoin vztrajno svojim konjičkom prepustijo ?
Uspešno naprej !
Sodražan
sporočil: 14.456
Znak ne gleda iz navpičnega koridorja vozilaNavpični koridor vozila?!?
in sama oblika ni preostra, kot tudi ne pomeni dodatnega tveganja za pešce.Seveda, majster ima prav. Moje oči so zanič in pamet gnila.
MM: Kako ga nameravate tržiti?
MP: Izdelek bomo tržili prek spletnega oglaševanja doma in v tujini...
MM: Kakšne načrte imate z njim, le Slovenija ali tujina?
MŠ: Izdelek bomo zagotovo ponudili širšemu evropskemu prostoru...
MM: Ne morem mimo vašega priimka. Ima kakršenkoli pomen ali le simboličnega?
MŠ: Pomeni, da je škoda, če ne poslušate, kaj vam govorim in me potem sprašujete o tistem, kar sem že povedal.
sporočil: 32.009
[jani1974]... OK, na osnovi citiranega ga kakšen črkobralski birokrat ziher lahko zajebe, vsekakor pa si ne znam predstavljat, kako bi s tem znakom lahko koga poškodoval oziroma kakšna je razlika, če s 50 km/h pešca nabašeš na haubo z znakom ali brez njega ... khmm, ker ne verjamem, da ima znak kakšen vpliv na poškodbe udeleženih pri čelnem trčenju z drugim vozilom ...
TEHNIČNA SPECIFIKACIJA
TSV – 116
(izdaja 01)
o zunanjih štrlečih delih motornih vozil
5 SPLOŠNE ZAHTEVE
5.2 Na zunanji površini vozil ne sme biti navzven usmerjenih koničastih ali ostrih delov ali navzven štrlečih delov, katerih oblika, mere, usmeritev ali trdota bi lahko povečali
nevarnost ali resnost poškodb oseb, ki pri trku naletijo na zunanjo površino ali pa jih le-ta oplazi.
P.S.: 50 km/h je dovoljena hitrost v mestu, čeprav pešcu na haubi tudi 30 km/h ne pomaga kaj dosti ...
Strani: 1