Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Poškodovana Tesla lahko lastnika sleče do golega
Strani: 1
sporočil: 48.253
[0708SIDXX]Vecje vprasanje je, koliko bi znasala (ali pa znasa) realisticna premija za kasko, kjer popravilo nosu po blagem trku stane skoraj 1/3 cene novega.
Emmm, 70 jurjev za nov avto, pole pa zmanjka za kasko??
Ce bi jaz bil zavarovalnica, ne bi hotel kasko zavarovati taksnega avta, ali pa bi bila premija astronomska.
sporočil: 14.456
[bc123a]Pri tako nišnem avtu brez resne prodajno servisne mreže je na nišnih trgih (Hrv., Slo.) vprašanje, koliko so bile zavarovalnice sploh informirane o stroških popravil. Mainstream proizvajalci že ob predstavitvi novih masovnih modelov glavne zavarovalničarje prepričujejo o nizkih/normalnih stroških popravil. Po drugi strani Tesla ni Ferrari ali Lamborghini, za katerega vsak bimbo razume, da je verjetnost dragega karambola nadpovprečna.
Vecje vprasanje je, koliko bi znasala (ali pa znasa) realisticna premija za kasko, kjer popravilo nosu po blagem trku stane skoraj 1/3 cene novega.
Ce bi jaz bil zavarovalnica, ne bi hotel kasko zavarovati taksnega avta, ali pa bi bila premija astronomska.
Druga stran je poslovni model prodajalcev in serviserjev nišne znamke brez masovnega modela, ki bi skrbel za reden kruh prodajalcev/serviserjev. Mogoče so tudi zato popravila tako draga. Mogoče se tudi zato Tesla v ZDA na vso moč bori za lastno prodajno mrežo - proti veljavnim zakonom in ustaljenim poslovnim navadam.
sporočil: 32.668
Zadnja sprememba: najobj 08.04.2015 09:56
... Praska na boku (denimo od ključa): 9.400 evrov ...... OK, kdor je pripravljen za "originalno" popravilo praske od ključa plačat 9.400 evrov, naj plača in naj ne jamra ...
P.S.: to preseravanje s cenami me spominja na 100 mark za espresso(!) v totem www.hotel-negresco-nice.com/ hotelu pred mnogimi leti ...
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 08.04.2015 11:55
[republican]To, da se jih 20 vozi po Sloveniji najbrž pove svoje..., za naše dimenzije niti ni tako slab rezultat. Sicer pa je res, da Tesla pač ni avto za reveže kot smo mi. Tudi širše v Evropi ali svetu je za bolj ozek krog kupcev. Osebno ne bi nikoli dal 70-100 tisoč evrov za ta avto, sploh pri teh cenah vzdrževanja.
> [0708SIDXX]
> Emmm, 70 jurjev za nov avto, pole pa zmanjka za kasko??
Po moje Tesla ne cilja na kupce, ki komaj zberejo kupnino za nov avto, potem jim pa zmanjka za kasko in vzdrževanje. Zato pa Slovenija za njih ni preveč pomemben trg ;)
Prestižni produkti bodo vedno imeli svoj svoj krog odjemalcev, četudi njihova stvarna vrednost ne odtehta njihove cene. Evo npr. Varufakis nosi dizajnerski šal za 600 EUR, čeprav zgleda kot da je narejen iz starega tepiha.
sporočil: 4.944
čas vnosa: 08.04.15 12:58
Poškodovana Tesla lahko lastnika sleče do golegaKo je nekdo za svoj imiđ odštel toliko penezov, je jamranje ob astronomskih cenah kleparskih storitev popolnoma nerazumljivo. Cena kasko zavarovanja pa bi norala biti v duhu "Only sky is the limit".
sporočil: 13.528
[republican]Eko frik je dober izraz, ne glede na to, da okolje trpi verjetno bolj od električnaga avta kot od klasičnega....
> [vickibedi]
> Osebno ne bi nikoli dal 70-100 tisoč evrov za ta avto, sploh pri teh cenah vzdrževanja.
Nikoli ne reci nikoli ;) Najbrž bi si ga privoščil, če bi zaslužil pol milijona letno in bi ti bil pomemben imidž premožnega eko frika.
sporočil: 13.528
[spiderman]Kaj ti misliš, da so pri takšnih cenah karoserijskih delov / popravil cene vzdrževanja zanemarljivo majhne ?
Kaj ima pa cena popravila poškodb skupnega z vzdrževanjem?
sporočil: 3.984
Meni je Stjepan zrihtal, da sem preskočil vrsto za stojadina tako,
da me je peljal po res velikem skladišču in ko sem si izbral barvo,
je po avtu neusmiljeno usekal s kladivom, ki ga je nosil ves čas s
sabo. Mora imati koju ogrebotinu, je rutinersko odreagiral na moj
krik.
Zdaj, ne vem, ali so za Tesle tudi takšne vrste, ampak mislim, da bi me Stjepan kljub temu, da je bil velik jebiveter, vseeno prej vprašal "nego imaš ti zaista višak tamo nekih 50 hiljada eura?".
Zdaj, ne vem, ali so za Tesle tudi takšne vrste, ampak mislim, da bi me Stjepan kljub temu, da je bil velik jebiveter, vseeno prej vprašal "nego imaš ti zaista višak tamo nekih 50 hiljada eura?".
sporočil: 1.741
[vickibedi]Me lahko razsvetliš kakšno je to (redno?) vzdrževanje pri električnem avtomobilu?
> [spiderman]
> Kaj ima pa cena popravila poškodb skupnega z vzdrževanjem?
Kaj ti misliš, da so pri takšnih cenah karoserijskih delov / popravil cene vzdrževanja zanemarljivo majhne ?
Dolivanje tekočine za pranje stekel?
Menjava ležajev EM vsakih 500.000 km?
sporočil: 13.528
[spiderman]Glede baterij ti je že republican odgovoril , to je seveda glavni problem. Baterije so pol avta. Hudič je pomoje tudi ko enkrat začne crkovati elektronika, tega je pomoje še dosti več kot v klasičnem avtu...
> [vickibedi]
> > [spiderman]
> > Kaj ima pa cena popravila poškodb skupnega z vzdrževanjem?
>
> Kaj ti misliš, da so pri takšnih cenah karoserijskih delov / popravil cene vzdrževanja zanemarljivo majhne ?
Me lahko razsvetliš kakšno je to (redno?) vzdrževanje pri električnem avtomobilu?
Dolivanje tekočine za pranje stekel?
Menjava ležajev EM vsakih 500.000 km?
sporočil: 158
No no nima samo tesla takih servisov. Podobno je pri Renoju.
Scenic, prvi odbijač in luč, rahlo zadeto 1.700€. Tudi njihova
politika je spraviti čim vem avtomobilov na ceste ker bo tako več
poškodovanih potem pa opali na sevisu saj itak zavarovalnica krije.
sporočil: 768
Če je človek pripravljen odšteti skoraj 100K EUR za avto, potem da
še tistih nekaj 10K za popravila. V tem ne vidim problema! Kdor to
hoče pač ima in pika!
Primerjava z Scenicom itd. je v tem pogledu nesmiselna. Kupci Tesle ne gledajo na Renaultovo konfekcijo in se s stroški popravil ne obremenjujejo!! Status pač nekaj stane. Vseeno bolje kot denar na banki, kjer je zapisana samo številka z nekaj ničlami!
Primerjava z Scenicom itd. je v tem pogledu nesmiselna. Kupci Tesle ne gledajo na Renaultovo konfekcijo in se s stroški popravil ne obremenjujejo!! Status pač nekaj stane. Vseeno bolje kot denar na banki, kjer je zapisana samo številka z nekaj ničlami!
sporočil: 933
BTW največji strošek pri Teslah so gume. Velika teža avtomobila in
nor navor naredita svoje.
sporočil: 5.515
[vickibedi]Če ne bo imela sentimentalno-zbirateljsko-fanatične vrednosti (kar ni izključeno), zna stara Tesla exponentno izgubljati vrednost.
Hudič je pomoje tudi ko enkrat začne crkovati elektronika, tega je pomoje še dosti več kot v klasičnem avtu...
Lp,
M
sporočil: 6.570
Velike škatle tipa S-klasa, BMW 7 in Audi A8 tudi eksponentno
izgubljajo vrednost, tudi če so dizli.
sporočil: 3.976
[jani1974]To je res. Vsa luksuzna vozila so pač velike črne luknje, v katere ponikne denar. Zato pa so namenjena bogatašem - tistim, ki na ta način hočejo kazati svoje bogastvo.
Velike škatle tipa S-klasa, BMW 7 in Audi A8 tudi eksponentno izgubljajo vrednost, tudi če so dizli.
Ko kupiš tak avto (novega), se moraš zavedati, da si potencialno (skoraj) ves plačani denar vrgel stran (no, to sicer velja v bistvu za vse avtomobile, samo cifre so pri luksuznih toliko višje).
sporočil: 5.515
[jani1974]Res je, še en dokaz da je Tesla predvsem nišni avto za preseratorje.
Velike škatle tipa S-klasa, BMW 7 in Audi A8 tudi eksponentno izgubljajo vrednost, tudi če so dizli.
Je pa ena razlika, A8 bo čez 15 let normalno vozen, pri Tesli bo problem najmanj baterija in to, da mogoče podjetja ne bo več.
Lp,
M
sporočil: 48.253
[pcs]Kupis, nalozis noter svincene baterije Vesna ali Varta za ene 50 km dosega in uporabljas za poceni prevoz. Prej ti pa se en mojster iz vogala naredi polnilno elektroniko za Pb za dzabe :)
> [vickibedi]
> Hudič je pomoje tudi ko enkrat začne crkovati elektronika, tega je pomoje še dosti več kot v klasičnem avtu...
Če ne bo imela sentimentalno-zbirateljsko-fanatične vrednosti (kar ni izključeno), zna stara Tesla exponentno izgubljati vrednost.
sporočil: 5.515
[bc123a]Najbrž bo dovolj baterija iz Iphone30S z XXL 3D holografskim zaslonom, to bo leta 2030 :)
> [pcs]
> > [vickibedi]
> > Hudič je pomoje tudi ko enkrat začne crkovati elektronika, tega je pomoje še dosti več kot v klasičnem avtu...
>
> Če ne bo imela sentimentalno-zbirateljsko-fanatične vrednosti (kar ni izključeno), zna stara Tesla exponentno izgubljati vrednost.
Kupis, nalozis noter svincene baterije Vesna ali Varta za ene 50 km dosega in uporabljas za poceni prevoz. Prej ti pa se en mojster iz vogala naredi polnilno elektroniko za Pb za dzabe :)
Je pa vprašanje kaj bo z vso tisto fensi elektroniko, zdaj ko so nam prepovedali svinec.
www.militaryaerospac...aking.html
The advisory concludes with this guidance: “Though there are many alternative solder alloys available to replace traditional tin-lead, none of them has passed the reliability testing required of aerospace-quality hardware.”
Tin whiskers:
www.theguardian.com/...ngineering
Lp,
M
sporočil: 3.976
Bom tukaj napisal mnenje/vprašanje glede tega kar sem včeraj
prebral v Financah (mi je pod roke prišel fizični izvod, nisem bil
na internetu) in sicer da ima menda nek hotel v LJ polnilnice za
Teslo, in so ugotovili da če dva teslina avta polnijo z maksimalno
kapciteto, da je poraba elektrike taka kot sicer za cel hotel
skupaj....
sporočil: 48.253
[matjazfinance]:)))
Bom tukaj napisal mnenje/vprašanje glede tega kar sem včeraj prebral v Financah (mi je pod roke prišel fizični izvod, nisem bil na internetu) in sicer da ima menda nek hotel v LJ polnilnice za Teslo, in so ugotovili da če dva teslina avta polnijo z maksimalno kapciteto, da je poraba elektrike taka kot sicer za cel hotel skupaj....
Ljudje se vedno mislijo, da je energija za elektricni avto zastonj in so popolnoma sokirani, ko slisijo da ima teslin supercharger moc 110KW. Kar je prikljucek, ki ga sicer predvidis za kaksno blokovsko naselje :)
sporočil: 48.253
[pcs]Ce sem prav razumel gre za svinec v materialu za spajkanje, ne za akumulatorje. Ce se ne motim se svinceni akumulatorji kar fino reciklirajo ze dolgo, saj je zaradi velike kolicine svinca to rentabilno.
> [bc123a]
> > [pcs]
> > > [vickibedi]
> > > Hudič je pomoje tudi ko enkrat začne crkovati elektronika, tega je pomoje še dosti več kot v klasičnem avtu...
> >
> > Če ne bo imela sentimentalno-zbirateljsko-fanatične vrednosti (kar ni izključeno), zna stara Tesla exponentno izgubljati vrednost.
>
> Kupis, nalozis noter svincene baterije Vesna ali Varta za ene 50 km dosega in uporabljas za poceni prevoz. Prej ti pa se en mojster iz vogala naredi polnilno elektroniko za Pb za dzabe :)
Najbrž bo dovolj baterija iz Iphone30S z XXL 3D holografskim zaslonom, to bo leta 2030 :)
Je pa vprašanje kaj bo z vso tisto fensi elektroniko, zdaj ko so nam prepovedali svinec.
sporočil: 5.515
[bc123a]Gre za spajko brez svinca, uporabljeno v novejši elektroniki. Če ni zraven svinca, začnejo ven rasti cinkovi laski, ki so vedno večji in jih je vedno več dokler ne povzročijo kratkih stikov.
> [pcs]
> Najbrž bo dovolj baterija iz Iphone30S z XXL 3D holografskim zaslonom, to bo leta 2030 :)
> Je pa vprašanje kaj bo z vso tisto fensi elektroniko, zdaj ko so nam prepovedali svinec.
Ce sem prav razumel gre za svinec v materialu za spajkanje, ne za akumulatorje. Ce se ne motim se svinceni akumulatorji kar fino reciklirajo ze dolgo, saj je zaradi velike kolicine svinca to rentabilno.
Kaj hočem povedat? Včasih se je našel tudi 30 let star delujoč televizor, pri novejši elektroniki bo to kar velik čudež. Sicer se elektroniki danes v avtu ne moreš veš izogniti pri nobeni znamki.
Lp,
M
sporočil: 6.570
[bc123a]Bolj smešno je to, da so najprej inštalirali priključke, potem pa šele ugotavljali, kakšen tok vlečejo.
> [matjazfinance]
> Bom tukaj napisal mnenje/vprašanje glede tega kar sem včeraj prebral v Financah (mi je pod roke prišel fizični izvod, nisem bil na internetu) in sicer da ima menda nek hotel v LJ polnilnice za Teslo, in so ugotovili da če dva teslina avta polnijo z maksimalno kapciteto, da je poraba elektrike taka kot sicer za cel hotel skupaj....
:)))
Ljudje se vedno mislijo, da je energija za elektricni avto zastonj in so popolnoma sokirani, ko slisijo da ima teslin supercharger moc 110KW. Kar je prikljucek, ki ga sicer predvidis za kaksno blokovsko naselje :)
Strani: 1