Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ivan Zidar in Radovan Žerjav vztrajata vsak na svoji strani zaprtega predora
Strani: 1
sporočil: 563
Javna tajnost je, da gradbinci na splošno ne vgrajujejo
kvalitetnega in predpisanega materiala. Tako si nagrabijo
milijone.
Čez nekaj let se bo pokazala potreba po ponovni gradnji oz.
popolni obnovi avto cest, ker bodo obstoječe dobesedno začele razpadati.
Bili živi in videli!
milijone.
Čez nekaj let se bo pokazala potreba po ponovni gradnji oz.
popolni obnovi avto cest, ker bodo obstoječe dobesedno začele razpadati.
Bili živi in videli!
sporočil: 163
brezpredmetno medsebojno obtoževanje dveh bedakov,vprašujem se
zakaj imamo sodišča?naj sodišča ugotovijo kdo je kriv sct ali
nadzorne institucije!žerjav pa bi zaradi objektivne odgovornosti
vsekakor moral oditi ,ker je tako v vsaki pravni državi,toda ker
nismo pravna država,verjetno ne bo odšel,tako kot ni odšel
podobnik,ki bi moral zaradi objektivne odgovornosti odstopiti že
vsaj trikrat.
sporočil: 1.963
Poslušam poročila in slišim: sedaj so pri koncu z odstranjevanjem
ometa v levi cevi, do konca tedna pa še v desni.....
Kaj ni to mogoče naenkrat obe cevi hkrati?
Kaj ni to mogoče naenkrat obe cevi hkrati?
sporočil: 163
vprašaj tiste,ki so za to odgovorni!!!!!!!
cinq je napisal(a):
kje so tožilci-ke; a se še vedno sončijo ?? _ _ _
sporočil: 163
če ni dovolj strojev in delavcev potem verjetno ne
falot je napisal(a):
Poslušam poročila in slišim: sedaj so pri koncu z odstranjevanjem ometa v levi cevi, do konca tedna pa še v desni..... Kaj ni to mogoče naenkrat obe cevi hkrati?
sporočil: 1.607
povsem vseeno je kdo je koga pripeljal. Izvajalec je po zakonu
dolzan dela opraviti korektno. Ce bi menil, da narocnik nanj
pritiskaz nemogocim, pac take ponudbe ne bi sprejel! Jasno ko beli
dan je, da je kriv izvajalec. To je jasno po zakonu!
sporočil: 163
po katerem zakonu in zakaj imamo potem sploh nadzornike?najnovejše
poročilo na 24ur,ki zelo bremeni dars,prebreri g anonimni12
sporočil: 1.123
Za svoje delo je potrebno odgovarjati, pa naj napake odkrijejo neki
kvazi nadzorniki ali pa se napake same pojavijo.
To pomeni, da če ti mehanik zamenja gume na avtu, ga mora preveriti še en nadzornik??
Kdo bo pa nadzoroval in preverjal nadzornike??????
To pomeni, da če ti mehanik zamenja gume na avtu, ga mora preveriti še en nadzornik??
Kdo bo pa nadzoroval in preverjal nadzornike??????
sporočil: 1.544
Niso problematični samo predori, tudi kvaliteta slovenskih cest je
izredno slaba. Zato lahko upravičeno sumimo, da gradbinci v asfalt
ne dajo dovolj bitumna. Bitumen je drag. Če ga gradbinci uporabijo
manj, kot zahteva predpis, si s tem zelo povečajo dobiček.
Od ministra za promet pričakujem, da naloži ustrezni instituciji, da vzame vzorce vsaj najbolj prometnih cest v državi in jih analizira.
Analiza vzorcev ni draga. Stroški bodo povrnjeni že v primeru, če bo že pri eni sami cesti ugotovljeno, da je izvajalec ni zgradil po predpisih, saj bo moral plačati visoko kazen.
Od ministra za promet pričakujem, da naloži ustrezni instituciji, da vzame vzorce vsaj najbolj prometnih cest v državi in jih analizira.
Analiza vzorcev ni draga. Stroški bodo povrnjeni že v primeru, če bo že pri eni sami cesti ugotovljeno, da je izvajalec ni zgradil po predpisih, saj bo moral plačati visoko kazen.
sporočil: 758
ta vlada se obnasa kot, da bi ziveli v starih dobrih komunisticniih
casih. tudi takrat je roke odprtja cest dolocala politika in ne
stroka. in ker je bil rok za odprtje politicno dolocen, so politiki
prevzeli odgovornost tudi za izvedbo in predvsem varnost
drzavljanov. in pogornili. za razliko od komunisticnih casov pa
imamo na sreco volitve, saj so ponudbe o odstopu in govorjenje o
prevzemanju odogovrnosti zgolj prazna retorika.
sporočil: 3.126
Bor777 je napisal(a):
Niso problematični samo predori, tudi kvaliteta slovenskih cest je izredno slaba. Zato lahko upravičeno sumimo, da gradbinci v asfalt ne dajo dovolj bitumna. Bitumen je drag. Če ga gradbinci uporabijo manj, kot zahteva predpis, si s tem zelo povečajo dobiček.
Od ministra za promet pričakujem, da naloži ustrezni instituciji, da vzame vzorce vsaj najbolj prometnih cest v državi in jih analizira.
Analiza vzorcev ni draga. Stroški bodo povrnjeni že v primeru, če bo že pri eni sami cesti ugotovljeno, da je izvajalec ni zgradil po predpisih, saj bo moral plačati visoko kazen.
sam sem imel zaradi nestrokovno vzdrževane ceste že prometno nesrečo (vzorce spornih zalivk še hranim doma, pa nikogar ne zanimajo), vendar inštitucije ki naj bi skrbele za nadzor (direkcija za ceste rs) ščitijo rit izvajalcem, tako da je praktično nemogoče kaj doseči brez tožbe, številnih izvedencev, dolgih let pravdanja in enormnih stroškov. (hitrost in učinkovitost naših sodišč je znana, z izbiro odvetnika pa tudi nisem imel sreče, zato sem zadevo opustil)
policist, ki je nesrečo obravnaval, mi je rekel da osebno misli da imam prav, uradne izjave pa ni upal dati nobene, saj ima ta mafija dolge lovke in držijo skupaj.
Strani: 1