Zasebnost

Strani: 1

anon-61840 sporočil: 563
[#295105] 12.08.08 04:58
Odgovori   +    0
Javna tajnost je, da gradbinci na splošno ne vgrajujejo kvalitetnega in predpisanega materiala. Tako si nagrabijo
milijone.
Čez nekaj let se bo pokazala potreba po ponovni gradnji oz.
popolni obnovi avto cest, ker bodo obstoječe dobesedno začele razpadati.
Bili živi in videli!
anon-104699 sporočil: 163
[#295161] 12.08.08 08:11
Odgovori   +    0
brezpredmetno medsebojno obtoževanje dveh bedakov,vprašujem se zakaj imamo sodišča?naj sodišča ugotovijo kdo je kriv sct ali nadzorne institucije!žerjav pa bi zaradi objektivne odgovornosti vsekakor moral oditi ,ker je tako v vsaki pravni državi,toda ker nismo pravna država,verjetno ne bo odšel,tako kot ni odšel podobnik,ki bi moral zaradi objektivne odgovornosti odstopiti že vsaj trikrat.
anon-129959 sporočil: 13.643
[#295168] 12.08.08 08:23 · odgovor na: anon-104699 (#295161)
Odgovori   +    0
kje so tožilci-ke; a se še vedno sončijo ?? _ _ _
anon-50958 sporočil: 1.963
[#295172] 12.08.08 08:26
Odgovori   +    0
Poslušam poročila in slišim: sedaj so pri koncu z odstranjevanjem ometa v levi cevi, do konca tedna pa še v desni.....
Kaj ni to mogoče naenkrat obe cevi hkrati?
anon-104699 sporočil: 163
[#295180] 12.08.08 08:40 · odgovor na: anon-129959 (#295168)
Odgovori   +    0
vprašaj tiste,ki so za to odgovorni!!!!!!!
cinq je napisal(a):
kje so tožilci-ke; a se še vedno sončijo ?? _ _ _
 
anon-104699 sporočil: 163
[#295183] 12.08.08 08:42 · odgovor na: anon-50958 (#295172)
Odgovori   +    0
če ni dovolj strojev in delavcev potem verjetno ne
falot je napisal(a):
Poslušam poročila in slišim: sedaj so pri koncu z odstranjevanjem ometa v levi cevi, do konca tedna pa še v desni..... Kaj ni to mogoče naenkrat obe cevi hkrati?
 
anon-175245 sporočil: 1.607
[#295189] 12.08.08 09:11
Odgovori   +    0
povsem vseeno je kdo je koga pripeljal. Izvajalec je po zakonu dolzan dela opraviti korektno. Ce bi menil, da narocnik nanj pritiskaz nemogocim, pac take ponudbe ne bi sprejel! Jasno ko beli dan je, da je kriv izvajalec. To je jasno po zakonu!
anon-104699 sporočil: 163
[#295196] 12.08.08 09:20
Odgovori   +    0
po katerem zakonu in zakaj imamo potem sploh nadzornike?najnovejše poročilo na 24ur,ki zelo bremeni dars,prebreri g anonimni12
bpusnik sporočil: 1.123
[#295202] 12.08.08 09:25
Odgovori   +    0
Za svoje delo je potrebno odgovarjati, pa naj napake odkrijejo neki kvazi nadzorniki ali pa se napake same pojavijo.

To pomeni, da če ti mehanik zamenja gume na avtu, ga mora preveriti še en nadzornik??

Kdo bo pa nadzoroval in preverjal nadzornike??????
anon-102577 sporočil: 1.544
[#295217] 12.08.08 09:48
Odgovori   +    0
Niso problematični samo predori, tudi kvaliteta slovenskih cest je izredno slaba. Zato lahko upravičeno sumimo, da gradbinci v asfalt ne dajo dovolj bitumna. Bitumen je drag. Če ga gradbinci uporabijo manj, kot zahteva predpis, si s tem zelo povečajo dobiček.

Od ministra za promet pričakujem, da naloži ustrezni instituciji, da vzame vzorce vsaj najbolj prometnih cest v državi in jih analizira.

Analiza vzorcev ni draga. Stroški bodo povrnjeni že v primeru, če bo že pri eni sami cesti ugotovljeno, da je izvajalec ni zgradil po predpisih, saj bo moral plačati visoko kazen.  
anon-23482 sporočil: 758
[#295220] 12.08.08 09:50
Odgovori   +    0
ta vlada se obnasa kot, da bi ziveli v starih dobrih komunisticniih casih. tudi takrat je roke odprtja cest dolocala politika in ne stroka. in ker je bil rok za odprtje politicno dolocen, so politiki prevzeli odgovornost tudi za izvedbo in predvsem varnost drzavljanov. in pogornili. za razliko od komunisticnih casov pa imamo na sreco volitve, saj so ponudbe o odstopu in govorjenje o prevzemanju odogovrnosti zgolj prazna retorika.
anon-24781 sporočil: 3.126
[#295235] 12.08.08 10:07 · odgovor na: anon-102577 (#295217)
Odgovori   +    0

Bor777 je napisal(a):
Niso problematični samo predori, tudi kvaliteta slovenskih cest je izredno slaba. Zato lahko upravičeno sumimo, da gradbinci v asfalt ne dajo dovolj bitumna. Bitumen je drag. Če ga gradbinci uporabijo manj, kot zahteva predpis, si s tem zelo povečajo dobiček.

Od ministra za promet pričakujem, da naloži ustrezni instituciji, da vzame vzorce vsaj najbolj prometnih cest v državi in jih analizira.

Analiza vzorcev ni draga. Stroški bodo povrnjeni že v primeru, če bo že pri eni sami cesti ugotovljeno, da je izvajalec ni zgradil po predpisih, saj bo moral plačati visoko kazen.  
 
sam sem imel zaradi nestrokovno vzdrževane ceste že prometno nesrečo (vzorce spornih zalivk še hranim doma, pa nikogar ne zanimajo), vendar inštitucije ki naj bi skrbele za nadzor (direkcija za ceste rs) ščitijo rit izvajalcem, tako da je praktično nemogoče kaj doseči brez tožbe, številnih izvedencev, dolgih let pravdanja in enormnih stroškov. (hitrost in učinkovitost naših sodišč je znana, z izbiro odvetnika pa tudi nisem imel sreče, zato sem zadevo opustil)
policist, ki je nesrečo obravnaval, mi je rekel da osebno misli da imam prav, uradne izjave pa ni upal dati nobene, saj ima ta mafija dolge lovke in držijo skupaj.
anon-104699 sporočil: 163
[#295241] 12.08.08 10:09 · odgovor na: bpusnik (#295202)
Odgovori   +    0
torej ukinimo nadzornike,pa še veliko bomo privarčevali

Strani: 1