Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemški avtomobili »najmanj zeleni« v EU
Strani: 1
sporočil: 647
Pa kaj se vsi obešajo na ta CO2, do katere mere ga bojo še
zniževali, mi pa boo plačevali ceno za nepotrebne zadeve ki
pomagajo pri emisijah ravno 0,0005%... Stroški bodo šli višave,
napredek pa bo marginalen, bo treba resno razmisliti o drugih
zasnovah motorjev...
sporočil: 85
Pa tole z izpusti je malo komično, ker vedno najbolj hvalijo FIAT,
ki na svoji tehnologiji dela zelo malo. Fiat Uno, Punto 1, 2 in
Grande Punto imajo notri isto, ultra zastarelo mašino tipa FIRE.
Njihova edina prednost je, da so relativno lahki (delno majhni,
deloma nekvalitetni in nerobustni) in nizkozmogljivi. Mislim -
nihče, ki se kolikor toliko postavi na svoje noge noče voziti takih
avtov.
Nemški proizvajalci po drugi strani izdelujejo avte, ki so polni moderne tehnologije, a so tudi zato težki. Treba se je vprašati tudi o tem koliko tehta (v teži in v denarju) sodobna obsedenost z varnostjo, ki je često čista potuha za vozniško šlamparijo.
Po tretji strani pa je dejstvo, da ima večina družin 2 ali več avtov. Da je avto za družinske vožnje velik in zmogljiv je še razumljivo, ni pa razumljivo, da se s takim avtom potem drajsajo v službo. Mislim da bi moralo več proizvajalcev poleg družinskih krav proizvajati tudi ultra kompaktne avte (Smart, Peugeot 107, C1 itd.) za vožnjo po opravkih in na delo. Ti avti bi bili lahko pretežno 2 in 3 sedežni (še najbolje 2 + 1, to je ali sedež ali prtljažnik), ker je 4 sedežna zasnova za realnost kjer je v avtu vedno samo 1 oseba malo idiotska. Ta ultra kompaktni razred je zaradi manjših zahtev po avtonomiji tudi zelo primeren za razne električne eksperimente, saj mu npr. zadošča že 100 km avtonomije (služba in nazaj). Po drugi strani pa tako majhen (lahek) avto porabi tudi občutno manj elektrike. Tudi vpliv na vsesplošno gnečo in neznosen hrup bi bil blagodejen.
Vendar pa so največji problem ravno kupci. VW nebi delal takih avtov, če se nebi dobro prodajali. Malčki pa gredo slabo v denar. Opisal bom kako idiotsko razmišljajo ljudje. Moj sorodnik, ki živi 13 km iz Ljubljane je seveda rabil drugi avto s katerim bi se žena vozila v službo. Kupil je (tipično) Fiat Punto (relativno ogromen avto za 1 osebo). Na moje vprašanje zakaj ni kupil C1, Peugeota 107 ali kakega drugega ultra malčka, je povedal, da niso nič cenejši, so pa manjši. Sorodnik je torej pozabil kaj rabi (praktičen in kompakten avto), ampak je (spet) kupoval avto na metre. Za preskok v glavah, da dober avto naredi zasnova, izdelava in tehnologija, ne pa metri, je izgleda potrebno še veliko časa. Tudi to mnogim ni jasno, da se v Smartu sedi veliko bolje kot v Puntu ali Cliu.
Sicer pa je rešitev ena sama. Treba je uvesti CO2 osebne kupone. Ob predložitvi kuponov (ne samo za bencin, ampak za vse kar je povezano z izpusti CO2) bi dobil npr. gorivo po eni ceni, brez kuponov pa po drugi, ki bi vključevala še ekološki davek. Kupone bi dobila vsaka oseba - tudi nepolnoletna in bi bili prenosljivi - tržno blago. Ljudje bi lahko na račun ekološkega življenskega stila zaslužili, saj bi kupone prodajali tistim, ki živijo ekološko (in tudi sicer) potratno. Kuponi bi lahko v skrajni meri vključevali vse gorivo, letalske polete, ogrevanje stanovanja, porabo elektrike itd. Nekje sem namreč prebral, da en polet z letalom čez lužo izniči vseletno ekološko prizadevanje neke osebe, torej tisti, ki ne uporablja letal že v osnovi prispeva k ekologiji.
Sliši se sicer komplicirano in totalitaristično, gre pa le zato, da se plača kompletna cena nekega produkta, ki vključuje tudi vpliv na okolje. Kajti vse preveč gospodarskega razvoja sloni zgolj na uničevanju naravnih resursov. V bistvu ne gre za razvoj ampak za transformacijo, za jemanje iz enega žepa in dajanje v drugi žep (pa tudi za jemanje iz skupnega žepa in dajanje v zasebni žep). Kot bi nekdo prodajal svojo prihodnjost za boljšo sedanjost. Najprej umetniške slike, potem hišo (ker bi bilo ravno poletje) in se hvalil kako dobro zasluži. V bistvu pa nebi nič ne zaslužil, ampak bi samo prodajal svojo prihodnjost. Razlika je zamo v tem, da mi ne prodajamo svoje prihodnjosti ampak prihodnost naših otrok. Če pa smo si sami bolj pomembni kot so nam pomembni naši otroci, pa je z nami kot družbo nekaj zelo narobe, saj je tako vedenje v naravi devijantno in značilno za nižje vrste, predvsem pa je dejanje iz obupa v trenutno slabih razmerah, ne pa dejanje na katerem bi slonel razvoj neke vrste.
Nemški proizvajalci po drugi strani izdelujejo avte, ki so polni moderne tehnologije, a so tudi zato težki. Treba se je vprašati tudi o tem koliko tehta (v teži in v denarju) sodobna obsedenost z varnostjo, ki je često čista potuha za vozniško šlamparijo.
Po tretji strani pa je dejstvo, da ima večina družin 2 ali več avtov. Da je avto za družinske vožnje velik in zmogljiv je še razumljivo, ni pa razumljivo, da se s takim avtom potem drajsajo v službo. Mislim da bi moralo več proizvajalcev poleg družinskih krav proizvajati tudi ultra kompaktne avte (Smart, Peugeot 107, C1 itd.) za vožnjo po opravkih in na delo. Ti avti bi bili lahko pretežno 2 in 3 sedežni (še najbolje 2 + 1, to je ali sedež ali prtljažnik), ker je 4 sedežna zasnova za realnost kjer je v avtu vedno samo 1 oseba malo idiotska. Ta ultra kompaktni razred je zaradi manjših zahtev po avtonomiji tudi zelo primeren za razne električne eksperimente, saj mu npr. zadošča že 100 km avtonomije (služba in nazaj). Po drugi strani pa tako majhen (lahek) avto porabi tudi občutno manj elektrike. Tudi vpliv na vsesplošno gnečo in neznosen hrup bi bil blagodejen.
Vendar pa so največji problem ravno kupci. VW nebi delal takih avtov, če se nebi dobro prodajali. Malčki pa gredo slabo v denar. Opisal bom kako idiotsko razmišljajo ljudje. Moj sorodnik, ki živi 13 km iz Ljubljane je seveda rabil drugi avto s katerim bi se žena vozila v službo. Kupil je (tipično) Fiat Punto (relativno ogromen avto za 1 osebo). Na moje vprašanje zakaj ni kupil C1, Peugeota 107 ali kakega drugega ultra malčka, je povedal, da niso nič cenejši, so pa manjši. Sorodnik je torej pozabil kaj rabi (praktičen in kompakten avto), ampak je (spet) kupoval avto na metre. Za preskok v glavah, da dober avto naredi zasnova, izdelava in tehnologija, ne pa metri, je izgleda potrebno še veliko časa. Tudi to mnogim ni jasno, da se v Smartu sedi veliko bolje kot v Puntu ali Cliu.
Sicer pa je rešitev ena sama. Treba je uvesti CO2 osebne kupone. Ob predložitvi kuponov (ne samo za bencin, ampak za vse kar je povezano z izpusti CO2) bi dobil npr. gorivo po eni ceni, brez kuponov pa po drugi, ki bi vključevala še ekološki davek. Kupone bi dobila vsaka oseba - tudi nepolnoletna in bi bili prenosljivi - tržno blago. Ljudje bi lahko na račun ekološkega življenskega stila zaslužili, saj bi kupone prodajali tistim, ki živijo ekološko (in tudi sicer) potratno. Kuponi bi lahko v skrajni meri vključevali vse gorivo, letalske polete, ogrevanje stanovanja, porabo elektrike itd. Nekje sem namreč prebral, da en polet z letalom čez lužo izniči vseletno ekološko prizadevanje neke osebe, torej tisti, ki ne uporablja letal že v osnovi prispeva k ekologiji.
Sliši se sicer komplicirano in totalitaristično, gre pa le zato, da se plača kompletna cena nekega produkta, ki vključuje tudi vpliv na okolje. Kajti vse preveč gospodarskega razvoja sloni zgolj na uničevanju naravnih resursov. V bistvu ne gre za razvoj ampak za transformacijo, za jemanje iz enega žepa in dajanje v drugi žep (pa tudi za jemanje iz skupnega žepa in dajanje v zasebni žep). Kot bi nekdo prodajal svojo prihodnjost za boljšo sedanjost. Najprej umetniške slike, potem hišo (ker bi bilo ravno poletje) in se hvalil kako dobro zasluži. V bistvu pa nebi nič ne zaslužil, ampak bi samo prodajal svojo prihodnjost. Razlika je zamo v tem, da mi ne prodajamo svoje prihodnjosti ampak prihodnost naših otrok. Če pa smo si sami bolj pomembni kot so nam pomembni naši otroci, pa je z nami kot družbo nekaj zelo narobe, saj je tako vedenje v naravi devijantno in značilno za nižje vrste, predvsem pa je dejanje iz obupa v trenutno slabih razmerah, ne pa dejanje na katerem bi slonel razvoj neke vrste.
sporočil: 9
Nanix
Teli peugeoti so zelo zanic avti in se full kvarjo, citroen je pa itak isti peugeot sam znakc je drug. Kar se smarta tice nic ne recem zelo kvaliteten avto super se pele pa se varen je za svojo velikost, sm ga mel za svoj prvi avto.
drugac pa zaradi zmanjsevanja emisiji so avtomobili povecali porabo goriva zdej pa povejte kaj je bol mal zmanjsat emisije pa povecat porabo al balansirat na eni realni ravni. Za dosego 2% manj emisij porabi avto dober liter vec ali pa se kaj vec. Kr poglejte TDI motorje iz leta 2000 do 2004 so mel porabo 4,8 pa 5,0 recimo golf 1.9TtdI zdej pa 2.0 TDI porabi 6.0 (to so tovarniske stevilke realnost je okoli 8,5 l/100km) ampak avti majo vec konjev recimo 130KM 1.9tdi gre bolje od 140KM 2.0TDI (izjema DSG menjalnik).
Teli peugeoti so zelo zanic avti in se full kvarjo, citroen je pa itak isti peugeot sam znakc je drug. Kar se smarta tice nic ne recem zelo kvaliteten avto super se pele pa se varen je za svojo velikost, sm ga mel za svoj prvi avto.
drugac pa zaradi zmanjsevanja emisiji so avtomobili povecali porabo goriva zdej pa povejte kaj je bol mal zmanjsat emisije pa povecat porabo al balansirat na eni realni ravni. Za dosego 2% manj emisij porabi avto dober liter vec ali pa se kaj vec. Kr poglejte TDI motorje iz leta 2000 do 2004 so mel porabo 4,8 pa 5,0 recimo golf 1.9TtdI zdej pa 2.0 TDI porabi 6.0 (to so tovarniske stevilke realnost je okoli 8,5 l/100km) ampak avti majo vec konjev recimo 130KM 1.9tdi gre bolje od 140KM 2.0TDI (izjema DSG menjalnik).
sporočil: 206
ker nekateri očitno mimo vw-jev in tdi-jev niso sposobni videti
samo tole: ko kupiš tdi je prvo kar moraš narediti ustanovitev
fonda za motorno elektroniko, vodno črpalko in črpalko za gorivo,
velja tudi za audije, še posebno za 1,9 in 2,5 tdi.
smart? nič drugega kot brezdomišljijski design, kup plastike, slabi motorji, cena pa na nivoju enega celega razreda previsoko.
tisti, ki se je odločil za nakup punta namesto recimo c1 mogoče sploh ni premišljeval na metre ampak je upošteval dejstvo, da je večji avto tudi varnejši, kar večinoma drži že zaradi teže avtomobila. kaj se zgodi, če s c1 prideš v napoto enemu v zadnjih časim vse bolj popularnim a6 ali pa kakšni 5tki?? c1 gre v šrot, tisti notri pa v lesen plašč.
lp,b
smart? nič drugega kot brezdomišljijski design, kup plastike, slabi motorji, cena pa na nivoju enega celega razreda previsoko.
tisti, ki se je odločil za nakup punta namesto recimo c1 mogoče sploh ni premišljeval na metre ampak je upošteval dejstvo, da je večji avto tudi varnejši, kar večinoma drži že zaradi teže avtomobila. kaj se zgodi, če s c1 prideš v napoto enemu v zadnjih časim vse bolj popularnim a6 ali pa kakšni 5tki?? c1 gre v šrot, tisti notri pa v lesen plašč.
lp,b
sporočil: 604
Mislim, da je tole hudo zavajanje za množice.
Namreč, prebral sem, in za to ni potrebno biti genij, da dejansko sploh niso problematični današnji novi avtomobili, temveč tisti starejši od 10 let. Prav ti najbolj onesnažujejo okolje in hkrati predstavljajo največji delež.
Namreč, prebral sem, in za to ni potrebno biti genij, da dejansko sploh niso problematični današnji novi avtomobili, temveč tisti starejši od 10 let. Prav ti najbolj onesnažujejo okolje in hkrati predstavljajo največji delež.
sporočil: 647
kritikaturist je napisal(a):
Mislim, da je tole hudo zavajanje za množice. Namreč, prebral sem, in za to ni potrebno biti genij, da dejansko sploh niso problematični današnji novi avtomobili, temveč tisti starejši od 10 let. Prav ti najbolj onesnažujejo okolje in hkrati predstavljajo največji delež.
Ma problem je prej v težki industriji nasploh, potem mogoče šele v avtomobilskih izpustih... Samo davke (direktne in indirektne) je najlažje nabit owcam...
sporočil: 5
Ne pišite neumnosti. 2,0 TDI v praksi porabi 8,5 litra? Nanix (pa
tudi Audi21 in Glavac) ali si v življenju kdaj zapeljal avto s tem
motorjem? Octavia 2,0 TDI - ca. 1500kg. teže, poraba po 20.000 km
5,9 - 6,0 litra. Takrat sem jo prodal in kupil Octavio RS TDI. 170
KM, 350 Nm, poraba 6,2 litra. Če misliš, da ne znam računati, pa
računaj sam; 50 EUR pustim na črpalki, v povprečju pa prevozim med
800 do 820 km. Če misliš, da sem med najpočasnejšimi in na ta način
varčujem, pa se oglasi pa greva poizkusit. Pa, da ne pozabim;
emisija CO2 je 154. Le čevlje sodi naj Kopitar so pisali že pred
ca. 200 leti.
sporočil: 85
Zakaj mene mešaš med sovražnike TDI-jev. Sem se že zdavnaj
prepričal, da so sovražniki TDIjev razni džabaroši, ki jim je škoda
dati ob nakupu avta 1000 EUR več, da bi dobili spodoben avto in
kupujejo potem nekašne renoje in forde in kar je še avtov. Moj
kolega je tako prišparal in vozi ASTRO TDCI 1,7 in pravi, da so
taka jajca, da resno razmišlja, da bi jo prodal. Prej je mel golfa
II diesel. Astra namreč nima nobenega navora.
Jaz sem samo na splošno govoril o ekologiji, ne pa o prepucavanju med golfisti in antigolfisti.
A propo, tudi sam imam golfa 5 TDI s čipom (143 PS), ki gre ko strela ob povprečni porabi 6,3 litre (overall). Zadnjič sem se pa peljal iz LJ v Logatec in nazaj, in to počasi, varčno in poraba je bila 4,6 litra. To so podatki, ki jih lahko pri cenenih ponaredkih TDI mašin samo sanjaš.
Pa ni samo to, tudi notranjost je "prava" ne plastična, hvalabogu tudi igriva ne, lega je fenomenalna (športno podvozje), zavore so dobre, pa še vrednost še kar drži.
Jaz sem samo na splošno govoril o ekologiji, ne pa o prepucavanju med golfisti in antigolfisti.
A propo, tudi sam imam golfa 5 TDI s čipom (143 PS), ki gre ko strela ob povprečni porabi 6,3 litre (overall). Zadnjič sem se pa peljal iz LJ v Logatec in nazaj, in to počasi, varčno in poraba je bila 4,6 litra. To so podatki, ki jih lahko pri cenenih ponaredkih TDI mašin samo sanjaš.
Pa ni samo to, tudi notranjost je "prava" ne plastična, hvalabogu tudi igriva ne, lega je fenomenalna (športno podvozje), zavore so dobre, pa še vrednost še kar drži.
Strani: 1