3 ure
HSE povečuje sončno elektrarno Prapretno za štirikrat in dodaja hranilnike
3 ure
Nov mejnik za sončno energijo: v dveh letih podvojitev zmogljivosti na dva teravata 1
3 ure
Retailers Weigh Putting Radio-Emitting Threads Into Clothes to Curb Thefts
5 ur
(Top 101) Spoznajte največja in najboljša podjetja slovenske logistike in transporta
11 ur
Volkswagen in Rivian v skupni projekt, vreden dobrih pet milijard evrov
11 ur
Carrie – robot, ki bo v prihodnosti dostavljal blago na zadnjem kilometru
12 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Razvoj novega izdelka: če se izdelek ne obnese, ga raje opustite
15 ur
Middle Powers Will Make a Multipolar World
16 ur
Ameriška inflacija oktobra 2,6-odstotna
16 ur
Ali skrbite za naslednike? Kako to počnejo v Danfossu, NLB in Lidlu
17 ur
(Nov projekt Finančne šole za mlade) Finančna zvezda: od mladih finančnikov do prihodnjih poslovnežev (PRO)
17 ur
Dobra novica: 70-milijonska naložba Palfingerja v Ormožu
17 ur
Kakšen avtoelektrični prestiž so si zaželeli za šefa v državni GEN energiji 4
17 ur
Madžari usklajujejo ceno e-vinjet v 2025 z letošnjo inflacijo
18 ur
Strma rast prodaje e-avtov v svetu, skromna v Evropi 2
18 ur
Nemški BioNTech kupuje kitajski Biotheus za slabo milijardo dolarjev
18 ur
Milijonski dolg, Zavod RIS Dvorec Rakičan gre v stečaj 1
18 ur
Ajdovski sladoledar Incom v drugo izdajo obveznic: kako posluje?
18 ur
Korak v prihodnost: slovenska podjetja na globalnih prizoriščih za tehnološke inovacije (Oglas)

Strani: 1

anon-94295 sporočil: 5
[#9165] 16.10.06 08:39
Odgovori   +    0
Še ena stvar, ki zelo peša tako v Merkatorju kot v Tušu (za Špar ne vem): označevanje cen. Tega pri nekaterih izdelkih sploh ni, pri nekaterih pa je na napačnem mestu (pri izdelku je cena za drug izdelek) - kupec, ki ni pozoren, hitro kupi bistveno dražji izdelek.
anon-36971 sporočil: 8.543
[#9171] 16.10.06 09:06 · odgovor na: anon-94295 (#9165)
Odgovori   +    0
tukaj ne gre za pešanje, ampak premetenost pokvarjenih štacunarjev iz navedenega razloga (da v zmoti kupiš drag izdelek). 
anon-30495 sporočil: 1
[#9184] 16.10.06 09:43
Odgovori   +    0
Mislim, da bi trgovina Spar v Domžalah kar bistveno znižala procente v izpolnjevanju kriterijev, ki ste jih navedli.
LP T.
anon-11625 sporočil: 118
[#9201] 16.10.06 10:23
Odgovori   +    0
Dejansko ugotavljam, da problem napačno označenih cen (premaknjeni ali celo manjkajoči listki, s cenami) postaja vedno večji in se ne morem izogniti občutku, da gre za namerno zavajanje kupca, kot omenja že eden izmed prejšnjih komentatorjev. Takšne izkušnje imam iz Mercatorja, Baumaxa in Interspara.
anon-24781 sporočil: 3.126
[#9203] 16.10.06 10:30 · odgovor na: anon-11625 (#9201)
Odgovori   +    0
Isto v Tušu in Leclercku, nasprotno pa so mi v Bauhausu že parkrat zaračunali manj kot je pisalo. :)
anon-23172 sporočil: 39
[#9242] 16.10.06 12:36
Odgovori   +    0
Kontrolo pošljite v Bauhaus pa preverite deklaracije izdelkov ki so v "Slokiwešabanskom" jeziku! Tudi toliko se ne potrudijo da bi nekdo z osnovno šolo prebral tekst pa ga malo popravil! Prevajajo verjetno iz nemškega jezika s pomočjo računalniškega programa tega pa potem nobeden ne pogleda več. Ko sem kupil elektronski vklopni časovnik mi je po petih minutah postalo slabo in sem prekinil branje Za primer navajami besedo "pritisniti" ki je bila v treh stavkih prevedena na šest različnih načinov (vtisnuti,vtisniti,potisniti,gurnuti,...) pravilnega prevoda "pritisniti" pa ni bilo! Garantiram, da bi Pakistanec rojen v Nemčiji s starši iz Ugrugvaja in Libanona, pa bi živel na fužinah teden dni in predhodno ni slišal za Slovenijo, bolje prevedel tekst!
anon-94295 sporočil: 5
[#9539] 17.10.06 11:31
Odgovori   +    0
In še en kriterij ocenjevanja, ki ga niste upoštevali: pravilnost izstavljenih računov oz. obračunavanje popustov. Za Merkator lahko trdim, da je to kriminalno: od cca. 10 zadnjih nakupov, ki so vsebovali tudi popust (tipično 40% ali 50%!) na Pika kartico, mi je blagajničarka sama od sebe (ne da bi jo na to sam opozoril oz. kasneje reklamiral) popust obračunala le 1X! Torej je ta "naključna" napaka pri Mercatorju vgrajena v sistem: popust očitno sploh ni shranjen v računalniku - blagajničarka ga mora vtipkati ročno - *na zahtevo* kupca. Bolno :(
V Tušu teh težav ni bilo nikoli.

Strani: 1