Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Končno hibridni avto, ki ima smisel

Strani: 1 2

anon-54454 sporočil: 4.098
[#912167] 02.09.10 12:19 · odgovor na: (#912124)
Odgovori   +    0
[tadejkot]
www.xepisodes.com/ep...lert!.html
Nekaj takega sem imel v mislih, ja... :)
anon-24781 sporočil: 3.126
[#912213] 02.09.10 12:50 · odgovor na: anon-54454 (#912043)
Odgovori   +    1
[tmatej]
> [0512Porsc]
> Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj?

Jaz sem nekaj takega racunal. Rezultat je bil, da z litrom benzina prevozis skoraj enkrat vec kilometrov, ce ga najprej v Sostanju spremenis v elektriko, kot pa da ga pokuris direkt v voziliu.
hočeš reči, da ima t.e. šoštanj toliko boljši izkoristek, kot recimo en kvaliteten turbo dizel (pustimo zdaj bencin, bo še kaj razneslo v šoštanju) ?

koliko pa si računal izgube zaradi el. omrežja, polnjenja in praznenja baterije?
bilo bi lepo, kar si zračunal, ampak ali je res?
in ne pozabimo, v dizelskem avtu se pozimi še greješ praktično za "iste pare", kaj pa v električnem, boš nosil pelcmontel?
anon-54454 sporočil: 4.098
[#912265] 02.09.10 13:26 · odgovor na: anon-24781 (#912213)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-54454 02.09.2010 13:31
[Wytloff]
hočeš reči, da ima t.e. šoštanj toliko boljši izkoristek, kot recimo en kvaliteten turbo dizel (pustimo zdaj bencin, bo še kaj razneslo v šoštanju) ?
Ja, o tem ni nikoli bilo nobene dileme. Pri ICE motorjih je izkoristek redko visji od 20%, TES 6 pa predvideva okoli 45% izkoristka pri lignitu, ki je eno slabsih goriv na tem svetu..(naprimer, plinska elektrarna ima lahko tudi vec kot 60% izkoristek)
koliko pa si računal izgube zaradi el. omrežja, polnjenja in praznenja baterije?
bilo bi lepo, kar si zračunal, ampak ali je res?
je, res, vsaj priblizno, ker sem si racunal samo zaradi referencne primerjave, ki me je zanimala
in ne pozabimo, v dizelskem avtu se pozimi še greješ praktično za "iste pare", kaj pa v električnem, boš nosil pelcmontel?
Tudi TE lahko na enak nacin in "iste pare" ogreva vso okolisko prebivalstvo.
anon-123303 sporočil: 365
[#912443] 02.09.10 15:38 · odgovor na: anon-54454 (#911881)
Odgovori   +    0
Kaj ti misliš, da lahko dejansko naredijo dobre magnete brez neodiuma, ime tesla so izbrali ker predstavlja kilo bullshita :)

no je pa prvi naredil izmenični tok
anon-54454 sporočil: 4.098
[#912473] 02.09.10 15:57 · odgovor na: anon-123303 (#912443)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-54454 02.09.2010 16:09
[Shenkey]
Kaj ti misliš, da lahko dejansko naredijo dobre magnete brez neodiuma, ime tesla so izbrali ker predstavlja kilo bullshita :)

no je pa prvi naredil izmenični tok
Kdo rabi magnete?

Ime Tesla so izbrali ravno zato, ker je ze pred 100 leti razumel to, kar ti se danes ne mores. Poglej si kaj na temo "asinhroni" ali "indukcijski" motorji.

P.S.
Naceloma se drzim pravila, da ne podeljujem minusov tistim, s katerimi polemiziram. Ampak ti si ga pa s to izjavo res zasluzis...pa ne samo enega.
anon-235744 sporočil: 1.116
[#912646] 02.09.10 19:25 · odgovor na: anon-233684 (#911633)
Odgovori   +    1
[s9t]
> [DrStrangelove]
> > [0220Bo1]
> > Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
>
> Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.

Jaz sem imel pri Meganu II 1.5d tako porabo že 2004. Na relaciji sem ga spravil tudi pod 4 litre. Pred 17 leti pa sem imel Opel Corsa dizel, ki je tudi trošil med 4.5 do 6, zgornja številka je bila, če sem cel tank skuril s polnim gasom na avtocesti.

Tako da tile hibridi so prodajanje toplega zraka glede porabe.
Na relaciji Prius pije pod 4. Sicer pa je treba primerjati jabolke z jabolkami. Prius je avto razreda Passata, ne nekih cenenih jajc. Že avtomatski menjalnik je vreden par jurjev EUR, da ima zapovrh porabo dizelskega avta razreda nižje je pa še dodaten plus.
anon-235744 sporočil: 1.116
[#912647] 02.09.10 19:31 · odgovor na: anon-124452 (#911936)
Odgovori   +    1
[yuslocan]
Bistvo je naslednje: skoraj vsi imajo majhno porabo v tehničnih specifikacijah, ampak zelo malo ljudi to porabo doseže ob normalni uporabi vozila. Prekoračitve so tudi do 30 % ob normalni vožnji.

Pri Priusu se nizka poraba doseže veliko veliko prej in večkrat.

Skoraj vsi tisti, ki imajo starega Priusa, imajo vedno porabo med 4,8 in 5,2/100 km.

S tem se ne more pohvaliti konkurenca, seveda, ob upoštevanju velikosti in teže vozila.

Odlično. Kratko in jedernato povedano. Zato Prius gre v tujini za med.

V Sloveniji si pa folk tišči glavo v rit. Cmizdri, kako so kao baterije za hibride drage, da imajo not obogaten uran in druge neumnosti. Prejšnji teden so pa odcolali dva jurja EUR za popravilo turbine na svojem dizlu, ki ima povprečje porabe daleč nad 5 litrov, cifre pod 4 pa vidijo samo na displeju trenutne porabe ob vožnji po klancu navzdol. Seveda se hvalijo samo s slednjim ekstremom. He, he. Slovenistane moj ....
anon-199693 sporočil: 2
[#912687] 02.09.10 20:43 · odgovor na: anon-235744 (#911606)
Odgovori   +    0
hmm... kaj pa vem. meni je precej vsec tale Volt in mislim,
da bi bil primeren tudi za slovenske klance:
video.aol.com/video-...3459164459
v US pride v prodajo okrog novembra/decembra 2010.

za nissan leaf so kak mesec nazaj objavili kolicine za naslednji dve leti 100-150k, za gm volt pa mislim da v startu racunajo nekje med 40-50k. prius je po desetih letih zdaj nekje pri stevilki 2mio kumulativno. zaenkrat je volt ze totalno over-subscribed v ZDA, pa sploh se ni v showroomih - cena je postavljena na $41k, ampak folk v kaliforniji je pripravljen placat tudi $60k, pa dealerjem ne dovolijo dvigovat cene. skratka: za vsak tip avta nek dolocen trg obstaja - vse je v marketingu.

bomo videli katera tehnologija bo na koncu prevladala.
veliko firm se vedno zelo veliko dela na razvoju fuel cell
in hydrogen tehnologij po principu ne hrani vseh jajc v eni kosari.
anon-235744 sporočil: 1.116
[#912689] 02.09.10 20:45 · odgovor na: anon-24781 (#912213)
Odgovori   +    0
[Wytloff]
> [tmatej]
> > [0512Porsc]
> > Ali je kdo izračunal koliko so oni zasvinjali okolje zaradi baterije, koliko bo vseeno potrebno vzeti energije, ki jo proizvaja termoelektrarna Šoštanj?
>
> Jaz sem nekaj takega racunal. Rezultat je bil, da z litrom benzina prevozis skoraj enkrat vec kilometrov, ce ga najprej v Sostanju spremenis v elektriko, kot pa da ga pokuris direkt v voziliu.

hočeš reči, da ima t.e. šoštanj toliko boljši izkoristek, kot recimo en kvaliteten turbo dizel (pustimo zdaj bencin, bo še kaj razneslo v šoštanju) ?
Od kdaj pa ima dizel visok izkoristek? 30% je v najboljšem idealnem primeru, realnost verjetno 15-20%. In to samo za motor. Potem se pušne ohoho izgub v menjalniku in naprej ...

V spodobno narejeni termoelektrarni se definitivno da dosegat boljše izkoristke tam do 50%, če bi štromarji svojo rit pretegnili in investirali v razvoj kakih novih tehnologij pa preko čez. Odkar je Tesla pogruntal izmenični štrom in transformatorje, pa so lahko izgube pri prenosu električne energije minimalne tam do 10%. Večje so v državah, kjer je distribucija v riti ali pa folk krade štrom na črno.
anon-235744 sporočil: 1.116
[#912695] 02.09.10 20:52 · odgovor na: anon-199693 (#912687)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-235744 02.09.2010 20:53
[motown]
hmm... kaj pa vem. meni je precej vsec tale Volt in mislim,
da bi bil primeren tudi za slovenske klance:
video.aol.com/video-...3459164459
v US pride v prodajo okrog novembra/decembra 2010.

za nissan leaf so kak mesec nazaj objavili kolicine za naslednji dve leti 100-150k, za gm volt pa mislim da v startu racunajo nekje med 40-50k. prius je po desetih letih zdaj nekje pri stevilki 2mio kumulativno. zaenkrat je volt ze totalno over-subscribed v ZDA, pa sploh se ni v showroomih - cena je postavljena na $41k, ampak folk v kaliforniji je pripravljen placat tudi $60k, pa dealerjem ne dovolijo dvigovat cene. skratka: za vsak tip avta nek dolocen trg obstaja - vse je v marketingu.

bomo videli katera tehnologija bo na koncu prevladala.
veliko firm se vedno zelo veliko dela na razvoju fuel cell
in hydrogen tehnologij po principu ne hrani vseh jajc v eni kosari.
Nimam nič proti avtom na štrom. Samo se mi zdi, da je zgolj veliko obljub, realnost pa trenutno klavrna, ker so baterije preprosto drage. Bencin je pa še dokaj poceni.
Nekaj je zadostit neki geek niši z veliko denarja pod palcem, ki meri par 10 jurjev uporabnikov, drugo je avto popeljat med rajo, kar je navadnemu Priusu uspelo. Ne vozijo ga samo holivudski igralci, temveč tudi čisto navadni ljudje, ki bi radi dober avto, ki ima nizko porabo. Gre na bencin, kuri ga povprečno 30% manj, kvari se ne, udoben in kvaliteten je. To je kar folk hoče. Avti na štrom pa pridejo na svojo vrsto z dvigom cen fosilnih goriv in padcem cene baterij merjeno v kwh*ciklih. Plug-in hibridi, kot je Prius v tem članku, je pa neka vmesna faza. Kompromis, da je cena dovolj nizka.

Vodik je pa tehnologija, ki je vedno 15 let stran. Pred 15imi leti je bila 15 let stran in čez 15 let bo še vedno 15 let stran. Gre za invencijo naftnih družb, ki bi rade ohranile svoj tržni delež in model poslovanja. Ekonomska in fizikalna realnost vodika pa dela proti njim, čeprav na prvi pogled izgleda fino.
anon-124452 sporočil: 6.934
[#913844] 04.09.10 00:46 · odgovor na: anon-233684 (#911633)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-124452 04.09.2010 00:49
[s9t]
> [DrStrangelove]
> > [0220Bo1]
> > Pozor: Poraba 2,6l je bila izračunana na 5okm vožnje od tega 18 na elektriko. V praksi pa presega 5l!
>
> Kolega ima starega Priusa, povprecje porabe ima pod 5 litrov na 100 km.

Jaz sem imel pri Meganu II 1.5d tako porabo že 2004. Na relaciji sem ga spravil tudi pod 4 litre. Pred 17 leti pa sem imel Opel Corsa dizel, ki je tudi trošil med 4.5 do 6, zgornja številka je bila, če sem cel tank skuril s polnim gasom na avtocesti.

Tako da tile hibridi so prodajanje toplega zraka glede porabe.
Megane pa Prius nista v istem razredu. To ni prava primerjava.

Nič ne pove poraba, ki joi narediš dvakrat na leto. Ponavadi si takrat posebno pozoren.

Pravo sliko pokaže povprečje porabe na 20.000 km.

In tu je Prius verjetno najbolj varčen avto. (V svojem razredu)

PS
MOja poraba je 5,0 litra za zadnjih 27.000 km. Brez posebnega pretiravanja v vožnji, vendar z upoštevanjem tehničnih lastnosti avta. Gre za mešano, medkrajevno in lokalno, rabo vozila.
anon-126450 sporočil: 69
[#914101] 04.09.10 14:01
Odgovori   +    0
J to bo mogla bit cen ene tri jurje d ga bojo prodal

Strani: 1 2