Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prodaja električnih avtomobilov v Španiji krepko za načrti
sporočil: 559
Slaba prodaja je posledica neambicioznosti proizvajalcev, ki
zaenkrat več ali manj samo tipajo teren. Ko bodo električni
avtomobili aktualni (dovolj velik domet, nizka cena,
prostornost-torej ne samo za dve osebi) se ve, da bo to prineslo
revolucijo. Do takrat pa bomo kupovali avtomobile z bencinskimi in
dizelskimi motorji, saj si proizvajalci ne upajo ogroziti svojih
primarnih izdelkov.
Hibridi so samo vmesni člen, delno uporabni, ki s svojimi performansami nič posebej ne odstopajo, precej pa po ceni.
Hibridi so samo vmesni člen, delno uporabni, ki s svojimi performansami nič posebej ne odstopajo, precej pa po ceni.
sporočil: 3.795
Sedaj je čas za razmislek kako se bodo gibale cene elektrike in
nafte, če bi se ljudje množično odločali za uporabo električnih
avtomobilov.
sporočil: 2.807
[NoNo]Primarnih izdelkov? Primarni izdelki avtomobilske industrije so avtomobili, ne glede na to kaj jih poganja. Očitno so kupci največji krivci, da se električni avtomobili ne primejo.
Do takrat pa bomo kupovali avtomobile z bencinskimi in dizelskimi motorji, saj si proizvajalci ne upajo ogroziti svojih primarnih izdelkov.
sporočil: 3.316
[entrepreneur]Sekundarni izdelki avtomobilske industrije so pa rezervni deli, motorno olje po trikratniku nabavne cene, šraufcigiranje po ceni 60 EUR na delovno uro in tako naprej ... Pri električnih avtomobilih prihodki iz teh postavk padejo za 75%. Ostane samo še prodaja rezervnih delov, ko se folk razsuje na cesti ter premontaža gum in dolivanje tekočine za šipe pucat.
> [NoNo]
> Do takrat pa bomo kupovali avtomobile z bencinskimi in dizelskimi motorji, saj si proizvajalci ne upajo ogroziti svojih primarnih izdelkov.
Primarnih izdelkov? Primarni izdelki avtomobilske industrije so avtomobili, ne glede na to kaj jih poganja. Očitno so kupci največji krivci, da se električni avtomobili ne primejo.
sporočil: 2.807
Sorry, ampak ne vidim razloga, da bi avtomobilska industrija
namenoma zavirala prodajo električnih avtomobilov, če bi kupci
navalili na njih. Od prodaje olja in goriva živijo pa predvsem
trgovci z naftnimi derivati, tako da lahko vsaj še njih okriviš za
slabo prodajo električnih avtomobilov...
sporočil: 5.933
[entrepreneur]Kako ne vidiš razloga? Trenutno proizvedejo 99,5% avtomobilov na gorivo. A se ti zdi, da so sposobni zamenjati vseh 2.500 modelov na gorivo v naslednjih petih letih zaradi "revolucije električnih avtov"? Najbrž, da ne bodo ustvarjali povpraševanja po električnih avtih in uničevali sami sebe. Kaj misliš, zakaj so vsi električni avto tako ogabno grdi? Njihov cilj je maksimalno kakšnih 5% trga do konca leta 2012, več si ne morejo privoščiti.
Sorry, ampak ne vidim razloga, da bi avtomobilska industrija namenoma zavirala prodajo električnih avtomobilov, če bi kupci navalili na njih. Od prodaje olja in goriva živijo pa predvsem trgovci z naftnimi derivati, tako da lahko vsaj še njih okriviš za slabo prodajo električnih avtomobilov...
sporočil: 2.807
[Vinci]Ker so se tako odločili proizvajalci avtomobilov? Se ti ne zdi, da so za to vseeno "krivi" kupci? Verjemi, da bi proizvajalci avtomobilov proizvajali avtomobile na drek, če bi jih kupci zahtevali ;)
Trenutno proizvedejo 99,5% avtomobilov na gorivo.
sporočil: 5.933
[entrepreneur]V tem trenutku je povsem irelevantno, kaj kupci zahtevajo, ker je za proizvajalce strošek prehoda na tehnologijo električnih avtomobilov tako gromozanski, da si tega enostavno ne morejo privoščiti.
> [Vinci]
> Trenutno proizvedejo 99,5% avtomobilov na gorivo.
Ker so se tako odločili proizvajalci avtomobilov? Se ti ne zdi, da so za to vseeno "krivi" kupci? Verjemi, da bi proizvajalci avtomobilov proizvajali avtomobile na drek, če bi jih kupci zahtevali ;)
sporočil: 21.898
V tem trenutku je povsem irelevantno, kaj kupci zahtevajo, ker je za proizvajalce strošek prehoda na tehnologijo električnih avtomobilov tako gromozanski, da si tega enostavno ne morejo privoščiti.Čakaj, zakaj pa jih ima cel kup (povsem konkretne) načrte za električne avte?
sporočil: 5.933
[shevchenko]Za reklamo, ne za masovni preboj. To so povsem konkretni načrt za nekaj odstotkov trga v naslednjih letih, kako bo pa šlo naprej, pa nimam pojma. Odvisno od razpoložljivosti denarja.
> V tem trenutku je povsem irelevantno, kaj kupci zahtevajo, ker je za proizvajalce strošek prehoda na tehnologijo električnih avtomobilov tako gromozanski, da si tega enostavno ne morejo privoščiti.
Čakaj, zakaj pa jih ima cel kup (povsem konkretne) načrte za električne avte?
sporočil: 2.807
[Vinci]Po tvoje so torej za slabo prodajo električnih avtomobilov krivi proizvajalci, ki namerno ovirajo in odganjajo kupce?
V tem trenutku je povsem irelevantno, kaj kupci zahtevajo...
sporočil: 5.314
Jasno, da prodaja zaostaja za načrti.
1. Načrte je napisal uradniški bebec na kaki agenciji za okolje
2. Resnih električnih avtomobilov na trgu še ni. Tale norveški spaček ni na elektriko ampak na norveške subvencije. Prvi resen pol električni pol bencinski avtomobil je Volt.
Volt je lep, polno funkcionalen avtomobil, ki ima bencinski motor ne za pogon ampak za proizvodnjo elektrike, ko je baterija prazna po 100 km ali manj.
Tole pa je opis
---------------------
Chevrolet Volt, katerega proizvodnja se bo začela proti koncu leta 2010, je vozilo povsem novega razreda - E-REV (električni avto s povečanim dosegom). Volt bo spremenil svet.
S talentom in prizadevnostjo je Chevroletovim snovalcem uspelo napraviti električni avto povsem praktično uporaben.
Chevrolet Volt - prvi na svetu
Volt je prvi avto v zgodovini, pri katerem je baterija - sestav "T" litij-ionskih baterij kapacitete 16 kWh - glavni pogonski vir.
Polna baterija lahko poganja Volt 60 km samo na elektriko - nato jo dopolni rezervni motor (ki ga poganja bencin ali etanol E85).
Baterijo Volta lahko napolnite v manj kot 3 urah, preprosto iz standardne omrežne vtičnice.
Oglejmo si samo nekaj številk:
Prihranek goriva
Voznik, ki z Voltom prevozi 100 km na dan, lahko prihrani približno 2.100 litrov bencina na leto.
Nižji stroški
Če baterijo polnite ponoči, vas to stane manj kot 1 evro.
Zmogljivosti
Volt ima 100 KM, njegova najvišja hitrost pa je 161 km/h. Ker se elektromotor v hipu odzove z navorom, zagotavlja odlične pospeške - do 100 km/h potrebuje le 8,5 sekunde.
1. Načrte je napisal uradniški bebec na kaki agenciji za okolje
2. Resnih električnih avtomobilov na trgu še ni. Tale norveški spaček ni na elektriko ampak na norveške subvencije. Prvi resen pol električni pol bencinski avtomobil je Volt.
Volt je lep, polno funkcionalen avtomobil, ki ima bencinski motor ne za pogon ampak za proizvodnjo elektrike, ko je baterija prazna po 100 km ali manj.
Tole pa je opis
---------------------
Chevrolet Volt, katerega proizvodnja se bo začela proti koncu leta 2010, je vozilo povsem novega razreda - E-REV (električni avto s povečanim dosegom). Volt bo spremenil svet.
S talentom in prizadevnostjo je Chevroletovim snovalcem uspelo napraviti električni avto povsem praktično uporaben.
Chevrolet Volt - prvi na svetu
Volt je prvi avto v zgodovini, pri katerem je baterija - sestav "T" litij-ionskih baterij kapacitete 16 kWh - glavni pogonski vir.
Polna baterija lahko poganja Volt 60 km samo na elektriko - nato jo dopolni rezervni motor (ki ga poganja bencin ali etanol E85).
Baterijo Volta lahko napolnite v manj kot 3 urah, preprosto iz standardne omrežne vtičnice.
Oglejmo si samo nekaj številk:
Prihranek goriva
Voznik, ki z Voltom prevozi 100 km na dan, lahko prihrani približno 2.100 litrov bencina na leto.
Nižji stroški
Če baterijo polnite ponoči, vas to stane manj kot 1 evro.
Zmogljivosti
Volt ima 100 KM, njegova najvišja hitrost pa je 161 km/h. Ker se elektromotor v hipu odzove z navorom, zagotavlja odlične pospeške - do 100 km/h potrebuje le 8,5 sekunde.
sporočil: 5.835
[entrepreneur]Avtomobilska industrija je predvsem previdna in dobro premisli, preden uvede kakšen drug način pogona vozil, kot je trenutno najbolj razširjen. So namreč še druge možnosti, kot je pogon na elektriko.
ne vidim razloga, da bi avtomobilska industrija namenoma zavirala prodajo električnih avtomobilov, če bi kupci navalili na njih.
Ameriški inženir Carmelo Scuderi je zasnoval precej drugačen motor s pogonom na bencin ali nafto, kot ga poznamo. Osnovna zamisel Scuderijevega motorja je razdelitev štirih taktov v enem valju na dva v dveh. Torej sesanje in stiskanje v enem valju ter širjenje in izpuh v drugem. Trenutno več kot 14 najpomembnejših izdelovalcev motorjev v globalnem merilu resno proučuje možnost odkupa pravic za uporabo nove tehnologije.
S testi so ugotovili, da ima izvedba s turbinskim polnilnikom pri 6000 vrtljajih na minuto realen potencial za doseganje 99 kW (135 KM) na liter delovne prostornine. Različica s turbinskim polnilnikom je v primerjavi s klasičnim motorjem z notranjim zgorevanjem učinkovitejša za 15 do 20 odstotkov. Za dizelsko izvedbo navajajo, da ima v izpuhu za 80 odstotkov manj dušikovih oksidov in saj.
Možnost nadaljnjega razvoja motorja kaže izvedba zračnega hibridnega motorja (Scuderi Air-Hybrid Engine). To je različica motorja s turbinskim polnilnikom, ki mu je dodana posebna posoda za stisnjen zrak. Vanjo se po pretočnem kanalu med valjema shranjuje zrak pod tlakom, kadar voznik sprosti stopalko za plin in zavira z motorjem. Tako shranjeno energijo je mogoče uporabiti za odločno pospeševanje. Pri enakomerni vožnji pa je zračni hibridni motor, ki je razvit iz Scuderijevega motorja razdeljenih taktov, za 50 odstotkov učinkovitejši od klasičnega motorja z notranjim zgorevanjem.
Vir: Delo - Tehnika, str. 16 (14.8.2010)
sporočil: 2.807
[menim]Avtomobilska industrija je začela električne avtomobile proizvajati pred več kot sto leti, torej približno istočasno, kot avtomobile z notranjim izgorevanjem. Leta 1899 so električni avtomobili dosegali hitrosti preko 100 km/h, že dve leti prej so v New Yorku vozili električno gnani taksiji.
Avtomobilska industrija je predvsem previdna in dobro premisli, preden uvede kakšen drug način pogona vozil, kot je trenutno najbolj razširjen.
Motorji z notranjim izgorevanjem so v osebnih avtomobilih pač prevladali nad električnimi, pa ne zato ker bi tako hoteli proizvajalci, ampak kupci.
sporočil: 559
[entrepreneur]Žal si nekoliko naiven. Motorji z notranjim izgorevanjem so prevladali zaradi naftnega lobija. Slednji so do danes tisoče miljard $ investirali v naftno in avtomobilsko industrijo, so tudi lastniki/solastniki bank, avtomobilskih proizvajalcev... A se ti sploh zavedaš, kako velika industrija je v ozadju? Če bi bilo njim v interesu, bi že zdavnaj lahko razvili motor, ki bi na 500 km porabil 1 liter goriva (hipotetičen primer), danes pa se pogovarjamo o hibridih, ki porabijo namesto 8 "samo" 6,5 l dizla.
> [menim]
> Avtomobilska industrija je predvsem previdna in dobro premisli, preden uvede kakšen drug način pogona vozil, kot je trenutno najbolj razširjen.
Avtomobilska industrija je začela električne avtomobile proizvajati pred več kot sto leti, torej približno istočasno, kot avtomobile z notranjim izgorevanjem. Leta 1899 so električni avtomobili dosegali hitrosti preko 100 km/h, že dve leti prej so v New Yorku vozili električno gnani taksiji.
Motorji z notranjim izgorevanjem so v osebnih avtomobilih pač prevladali nad električnimi, pa ne zato ker bi tako hoteli proizvajalci, ampak kupci.
Razvoj električnih avtomobilov bo šel v smeri, ki jo bodo dovoljevali naftni lobiji. Zato bo do zares uporabnega proizvoda (cena-performanse-uporabnost) minilo še mnogo let.
sporočil: 5.314
[entrepreneur]Problem je hramba energije, ne pogon. Voltova baterija stane 8.000 USD in zdrži 100 km. Danes, pred sto leti pa ni zdržala 10 km. Pa mio USD bi stala taka takrat.
> [menim]
> Avtomobilska industrija je predvsem previdna in dobro premisli, preden uvede kakšen drug način pogona vozil, kot je trenutno najbolj razširjen.
Avtomobilska industrija je začela električne avtomobile proizvajati pred več kot sto leti, torej približno istočasno, kot avtomobile z notranjim izgorevanjem. Leta 1899 so električni avtomobili dosegali hitrosti preko 100 km/h, že dve leti prej so v New Yorku vozili električno gnani taksiji.
Motorji z notranjim izgorevanjem so v osebnih avtomobilih pač prevladali nad električnimi, pa ne zato ker bi tako hoteli proizvajalci, ampak kupci.
No in seveda imaš prav, da so se kupci odločili za udobnejše naftne avtomobile.
Ampak naenkrat se bo zgodba obrnila. Chevroletovi dealerji so dobili prepoved višanja cene Voltu s predpisanih 41.000 USD, saj bo povpraševanje presegalo ponudbo kar nekaj časa. Leta 2012 računajo na proizvodnjo komaj 30.000 kosov, ki bodo razprodani leto vnaprej. Stotine tisočev američanov z ustrezno kupno močjo in infrastrukturo za polnjenje težko čaka svoj primerek. Kdor se vozi dnevno le 50 km bo to opravil za 40 ameriških centov. V tišini, brez ropotanja motorja. Le piš vetra se sliši. Kdor bo en mesec vozil elektro avtomobil se mu bo strgalo, če bo moral nazaj na smrdjivega ropotajočega bencinarja.
www.youtube.com/watc...re=related
sporočil: 1.583
Glede na trenutno gibalno avtonomijo elektro avtomobilov gre
boljkone za zapravljanje denarja,kot za nakup vozila za prevoz
ljudi.
Dokler ne bo avtonomija na 400 do 500+ km je vse skup malo čudna igrice za ljudi,ki se v življenju radi spopadajo z težavami(nenehno polnjenje,nezmožnost polnjenja ipd...)ali pa želijo imponirati pred večino.
Dokler ne bo avtonomija na 400 do 500+ km je vse skup malo čudna igrice za ljudi,ki se v življenju radi spopadajo z težavami(nenehno polnjenje,nezmožnost polnjenja ipd...)ali pa želijo imponirati pred večino.
sporočil: 5.314
[NoNo]Bedarije. Naftna industrija in avtomobilska imata povsem različne lastnike. Več kot pol svetovne avtomobilske industrije je tako ali tako državne. V Franciji, kjer je skoraj vsa elektrika poceni jedrska in doma narejena nimajo nafte in bi imeli še kakšen interes, da bi državni Renaulti vozili na elektriko. Saj tudi bodo, samo ko pridejo tehnološke možnosti, to je v naslednjih letih.
> [entrepreneur]
> > [menim]
> > Avtomobilska industrija je predvsem previdna in dobro premisli, preden uvede kakšen drug način pogona vozil, kot je trenutno najbolj razširjen.
>
> Avtomobilska industrija je začela električne avtomobile proizvajati pred več kot sto leti, torej približno istočasno, kot avtomobile z notranjim izgorevanjem. Leta 1899 so električni avtomobili dosegali hitrosti preko 100 km/h, že dve leti prej so v New Yorku vozili električno gnani taksiji.
>
> Motorji z notranjim izgorevanjem so v osebnih avtomobilih pač prevladali nad električnimi, pa ne zato ker bi tako hoteli proizvajalci, ampak kupci.
Žal si nekoliko naiven. Motorji z notranjim izgorevanjem so prevladali zaradi naftnega lobija. Slednji so do danes tisoče miljard $ investirali v naftno in avtomobilsko industrijo, so tudi lastniki/solastniki bank, avtomobilskih proizvajalcev... A se ti sploh zavedaš, kako velika industrija je v ozadju? Če bi bilo njim v interesu, bi že zdavnaj lahko razvili motor, ki bi na 500 km porabil 1 liter goriva (hipotetičen primer), danes pa se pogovarjamo o hibridih, ki porabijo namesto 8 "samo" 6,5 l dizla.
Razvoj električnih avtomobilov bo šel v smeri, ki jo bodo dovoljevali naftni lobiji. Zato bo do zares uporabnega proizvoda (cena-performanse-uporabnost) minilo še mnogo let.
Zato nehajte že bloditi o naftnih lobijih. Kaj pa elektro lobiji, kako pa da ti ne pospešijo porabo svoje elektrike, ko je to tako enostavno?
sporočil: 5.314
[mahal]Avtonomija Volta je 500 km, samo potem bencinski motor proizvaja elektriko. Je tudi polno funkcionalen in narejen za trg. Tole norveško sranje, ki ga kupujejo Španci, pa je tako invalidno, kot so invalidni norveški uradniki, ki so izdatno subvencionirali proizvodnjo take neuporabne šare.
Glede na trenutno gibalno avtonomijo elektro avtomobilov gre boljkone za zapravljanje denarja,kot za nakup vozila za prevoz ljudi.
Dokler ne bo avtonomija na 400 do 500+ km je vse skup malo čudna igrice za ljudi,ki se v življenju radi spopadajo z težavami(nenehno polnjenje,nezmožnost polnjenja ipd...)ali pa želijo imponirati pred večino.
sporočil: 1.710
[gogi1]Meni je volt/ampera genialen avto, edino mestnim prebivalcem, ki živijo v večstanovanjskih kurnikih, ne bo nič koristil.
> [mahal]
> Glede na trenutno gibalno avtonomijo elektro avtomobilov gre boljkone za zapravljanje denarja,kot za nakup vozila za prevoz ljudi.
>
> Dokler ne bo avtonomija na 400 do 500+ km je vse skup malo čudna igrice za ljudi,ki se v življenju radi spopadajo z težavami(nenehno polnjenje,nezmožnost polnjenja ipd...)ali pa želijo imponirati pred večino.
Avtonomija Volta je 500 km, samo potem bencinski motor proizvaja elektriko. Je tudi polno funkcionalen in narejen za trg. Tole norveško sranje, ki ga kupujejo Španci, pa je tako invalidno, kot so invalidni norveški uradniki, ki so izdatno subvencionirali proizvodnjo take neuporabne šare.
sporočil: 2.807
[gogi1]Zgodba se bo obrnila takrat, ko bodo električni avtomobili cenejši in uporabnejši od klasičnih... ali pa, ko bo zmanjkalo nafte.
Ampak naenkrat se bo zgodba obrnila.
sporočil: 5.515
[entrepreneur]To bo približno takrat, ko bo na trgu dovolj poceni in dovolj zmogljiva baterija, ki jo bo mogoče dovolj hitro napolniti. Žal zna to trajati še kar precej let.
> [gogi1]
> Ampak naenkrat se bo zgodba obrnila.
Zgodba se bo obrnila takrat, ko bodo električni avtomobili cenejši in uporabnejši od klasičnih... ali pa, ko bo zmanjkalo nafte.
Vmes se pa lahko zgodi marsikaj. Konec koncev, kaj pa je narobe z ogljikovodiki, so poceni, praktični za uporabo in jih je za zdaj dovolj.
M
sporočil: 1.583
Gre tudi za davčno vprašanje.Države so pravi naftni odvisniki,saj
iz davkov od naftnih derivatov dobivajo tudi čez petino,do četrtine
denarja.
Ki je hkrati najzanesljivejši davčni vir,še v najhujši krizi se ljudje vozijo in ta davčni vir jih načeloma malo stane.Le lonček pristavijo in easy money kaplja v potokih.
Svet brez bencinskega motorja bi bil čisto drugačen svet.Malo ali nič hrupa,vse bi se odvijalo poltiho,le šepet gum bi sporočal,da se tukaj nekaj giblje.
Tak svet bi bil bolj umirjen,bolj razumen in smiselen od današnjega polnorega sveta,kjer je ravno notorični hrup ki smo izpostavljeni eden glavnih njegovih gibal.
Spet bi se lahko usmerili vase,v so-odnose med nami in okolico.
Ki je hkrati najzanesljivejši davčni vir,še v najhujši krizi se ljudje vozijo in ta davčni vir jih načeloma malo stane.Le lonček pristavijo in easy money kaplja v potokih.
Svet brez bencinskega motorja bi bil čisto drugačen svet.Malo ali nič hrupa,vse bi se odvijalo poltiho,le šepet gum bi sporočal,da se tukaj nekaj giblje.
Tak svet bi bil bolj umirjen,bolj razumen in smiselen od današnjega polnorega sveta,kjer je ravno notorični hrup ki smo izpostavljeni eden glavnih njegovih gibal.
Spet bi se lahko usmerili vase,v so-odnose med nami in okolico.
sporočil: 4.098
[entrepreneur]Saj proizvajalci v bistvu to tudi pocnejo.
> [Vinci]
> Trenutno proizvedejo 99,5% avtomobilov na gorivo.
Ker so se tako odločili proizvajalci avtomobilov? Se ti ne zdi, da so za to vseeno "krivi" kupci? Verjemi, da bi proizvajalci avtomobilov proizvajali avtomobile na drek, če bi jih kupci zahtevali ;)
El. avtomobili se niso dovolj dozoreli za masovno prodajo in trenutna ponudba je le odraz pristanka na zahteve kupcev po teh vozilih. Kar spomni se lanskega problema (in stroskov) Toyote z eno navadno stopalko in pomisli, kaj bi se zgodilo, ce bi se v kakem EV-ju, na kar bi bili ljudje (in mediji) neprimerno bolj pozorni, zgodila kaka podobna napaka, povezana z e-pogonom ali celo baterijami.
Pa se en velik razlog je, zakaj bo zamenjava ICE pogonov z elekricnim precej dolg PROCES in ne sprememba iz danes na jutri; poglej svetovne letne proizvodne kapacitete vozil, poglej kaksna je trenutna flota vozil in si izracunaj, koliko let bi v najboljsem, vsaj teoreticnem primeru potreboval za zamenjavo te flote.
sporočil: 4.098
[gogi1]
...pa za 100km bi tehtala nekaj ton in po par deset polnjenjih bi bila ze popolnoma neuporabna.
Problem je hramba energije, ne pogon. Voltova baterija stane 8.000 USD in zdrži 100 km. Danes, pred sto leti pa ni zdržala 10 km. Pa mio USD bi stala taka takrat....
No in seveda imaš prav, da so se kupci odločili za udobnejše naftne avtomobile.Jeseni pridejo v Slovenijo prvi (testni) BYD-i in cena naj ne bi presegala 25K EUR (za model f3DM). Dealeship za Slovenijo ima Hyundai Avto Trade.
Ampak naenkrat se bo zgodba obrnila. Chevroletovi dealerji so dobili prepoved višanja cene Voltu s predpisanih 41.000 USD, saj bo povpraševanje presegalo ponudbo kar nekaj časa. Leta 2012 računajo na proizvodnjo komaj 30.000 kosov, ki bodo razprodani leto vnaprej. Stotine tisočev američanov z ustrezno kupno močjo in infrastrukturo za polnjenje težko čaka svoj primerek. Kdor se vozi dnevno le 50 km bo to opravil za 40 ameriških centov. V tišini, brez ropotanja motorja. Le piš vetra se sliši. Kdor bo en mesec vozil elektro avtomobil se mu bo strgalo, če bo moral nazaj na smrdjivega ropotajočega bencinarja.
www.youtube.com/watc...re=related
sporočil: 4.098
Zadnja sprememba: anon-54454 16.08.2010 00:21
[gogi1]Infrastruktura pri Voltu ni problematicna. Na osnovni ameriski vticnici (110V-16A) ga lahko napolnes tudi v 5 urah, Ampero, na EU osnovni vticnici (220V - 16A), pa ze v dveh urah in pol.
Stotine tisočev američanov z ustrezno kupno močjo in infrastrukturo za polnjenje...
sporočil: 3.117
Pri elektro-avtomobilih vsi pametnjakoviči pozabljate še na:
- davek za ceste (trošarino), ki ga elektrika nima. Danes je vošnja na elektriko enakovredna uporabi kurilnega olja (cvička) V dizlih.
- Koliko kilometrov bo elektro-avtomobil naredil poleti, ko laufa klima, ali pa pozimi, ko boš na baterijo grel svojo rit? Gretje/hlajenje drastično poveča porabo elektrike!!!!!!
Edina resna varianta je po moje "sintetični bencin", ki bi ga izdelovali iz premoga/plina.
- davek za ceste (trošarino), ki ga elektrika nima. Danes je vošnja na elektriko enakovredna uporabi kurilnega olja (cvička) V dizlih.
- Koliko kilometrov bo elektro-avtomobil naredil poleti, ko laufa klima, ali pa pozimi, ko boš na baterijo grel svojo rit? Gretje/hlajenje drastično poveča porabo elektrike!!!!!!
Edina resna varianta je po moje "sintetični bencin", ki bi ga izdelovali iz premoga/plina.