5 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 min
Od debelosti do borznega luzerja. Ali je čas za nakup delnice Novo Nordiska?
6 min
Ljubljanska borza: Telekom Slovenije +1,59 odstotka
11 min
Tata Motors prevzema Iveco, nastaja globalni velikan med gospodarskimi vozili
20 min
Drugi največji nemški avtomobilski dobavitelj kljub prestrukturiranju izgublja dodatne milijarde prihodkov
45 min
Zelena luč regulatorjev: DSV lahko prevzame DB Schenker in postane največji na svetu
59 min
Višja predplačila subvencij za kmete v finančni stiski
1 ura
Covestro znižal napovedi, trg preplavljen s poceni kitajsko plastiko 1
1 ura
Carine: kdo ima dogovor z ZDA in kdo še ne 1
1 ura
Rast delnic na evropskih borzah; delnica Novo Nordiska pa tudi danes navzdol
1 ura
Avgusta zna število brezposelnih v Nemčiji preseči tri milijone, prvič od leta 2015
2 uri
Slovenska inflacija julija spet poskočila – na 2,9 odstotka
2 uri
Lufthansa v polletju z višjimi prihodki in dobičkom
2 uri
BMW v polletju: za 29 odstotkov nižji dobiček in osem odstotkov nižji prihodki
2 uri
Kako so navtični zanesenjaki v nekaj letih posedmerili prihodke
3 ure
Meti v drugem četrtletju prihodki zrasli več kot za petino
3 ure
Microsoftu prihodki zrasli za 18 odstotkov; delnica po koncu trgovanja +8,2 odstotka
4 ure
Posestvo Gjerkeš: Poleg vina ponujajo tudi vrhunsko kulinarično izkušnjo
5 ur
ZDA in Južna Koreja dosegli dogovor o 15-odstotnih carinah 1
9 ur
V novomeškem TPV ukrepajo: oblikovan je bančni konzorcij za prestrukturiranje 5

Strani: 1

anon-36284 sporočil: 383
[#88412] 08.06.07 08:41
Odgovori   +    0
A šele sedaj vam je to prišlo na pamet? Ja, in kaj čakate...
anon-94784 sporočil: 1
[#88679] 08.06.07 15:12
Odgovori   +    0
Prosim da popravite skarjno nespoštljiv odnos do največjega letališča v državi in ga poimenujte parvilno, saj se po odloku naših vladnih veleumov nemesto Letališče Brnik po novem imenuje Letališče Dr. Jožeta Pučnika Ljubljana :)
anon-84062 sporočil: 1.393
[#88755] 08.06.07 21:11
Odgovori   +    0
... saj naj bi Ryananir za let na drugo celino zaračunal le nekaj evrov (k čemur je treba prišteti še takse, pristojbine ...).

Ja, seveda.

Po mojem Ryanair s svojim pristopom na transatlantskih poletih nima kaksne prednosti. Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, postrezbi se ljudje na 8-urnem poletu ne bodo odrekli, stroski izdaje karte so relativno manjsi kot na kratkih poletih, letala so dobro (noc in dan) izkoriscena... Poleg tega se v Ameriko komaj splaca leteti z obskurnih in subvencioniranih letalisc.

Pa se tako je, da pri BA, Lufthansi, ... na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".
anon-76887 sporočil: 18.121
[#88757] 08.06.07 21:17 · odgovor na: anon-84062 (#88755)
Odgovori   +    0
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto sranje.
Kar je vredno, je voda, da ne dehidriraš.
Sploh sedaj, ko ne dovolijo vnosa tekočin.
jeanmark sporočil: 2.903
[#88795] 09.06.07 12:50 · odgovor na: anon-84062 (#88755)
Odgovori   +    0

andrej71 je napisal(a):
... Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, .....na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".

Hm. 2x sem letel čez atlantik v economy in obakrat je bilo po mojem filingu 50-60% zasedenost. Se pravi prostora kolikor si hotel. In ena bistvenih razlik med business in economy je baje ta, da ni datuma letala na karti (pri B in FC) in letiš kadar želiš. In če je temu res tako, potem močno dvomim v 100% zasedenost v teh razredih, ker sicer bi jih morali preveč zavračati in si bi lahko potem nekam naslikali tale prvi razred.

Je pa razlika v cenah ogromna, in mi dokaj težko doumljiva. Oz. ne razumem zakaj potem še nas reveže v EC furajo zraven, ker jim prinesemo dejansko glih za bencin, stevardese nam verjetno že "bogataši" subvencionirajo.
Vinci sporočil: 5.933
[#88796] 09.06.07 13:13 · odgovor na: jeanmark (#88795)
Odgovori   +    0
Jaz imam malenkost drugačne izkušnje in upam, da bo letos bolj v prid tvojim, ker leteti v do konca natrpanem letalu 10-12 ur je res mukotrpno. Mogoče res dobiček delajo z B in FC razredom, ampak z nami reveži pa še vedno pokrijejo vse stroške.
bc123a sporočil: 48.253
[#89333] 11.06.07 18:38 · odgovor na: anon-76887 (#88757)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bc123a 11.06.2007 18:38

0902ISXdX je napisal(a):
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto sranje.


Poskusi leteti z azijci (v azijo). Meni je bilo kar pozitivno dozivetje...

Strani: 1