3 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 min
Od debelosti do borznega luzerja. Ali je čas za nakup delnice Novo Nordiska?
4 min
Ljubljanska borza: Telekom Slovenije +1,59 odstotka
9 min
Tata Motors prevzema Iveco, nastaja globalni velikan med gospodarskimi vozili
18 min
Drugi največji nemški avtomobilski dobavitelj kljub prestrukturiranju izgublja dodatne milijarde prihodkov
43 min
Zelena luč regulatorjev: DSV lahko prevzame DB Schenker in postane največji na svetu
57 min
Višja predplačila subvencij za kmete v finančni stiski
1 ura
Covestro znižal napovedi, trg preplavljen s poceni kitajsko plastiko 1
1 ura
Carine: kdo ima dogovor z ZDA in kdo še ne 1
1 ura
Rast delnic na evropskih borzah; delnica Novo Nordiska pa tudi danes navzdol
1 ura
Avgusta zna število brezposelnih v Nemčiji preseči tri milijone, prvič od leta 2015
2 uri
Slovenska inflacija julija spet poskočila – na 2,9 odstotka
2 uri
Lufthansa v polletju z višjimi prihodki in dobičkom
2 uri
BMW v polletju: za 29 odstotkov nižji dobiček in osem odstotkov nižji prihodki
2 uri
Kako so navtični zanesenjaki v nekaj letih posedmerili prihodke
3 ure
Meti v drugem četrtletju prihodki zrasli več kot za petino
3 ure
Microsoftu prihodki zrasli za 18 odstotkov; delnica po koncu trgovanja +8,2 odstotka
4 ure
Posestvo Gjerkeš: Poleg vina ponujajo tudi vrhunsko kulinarično izkušnjo
5 ur
ZDA in Južna Koreja dosegli dogovor o 15-odstotnih carinah 1
9 ur
V novomeškem TPV ukrepajo: oblikovan je bančni konzorcij za prestrukturiranje 5

Strani: 1

anon-36284 sporočil: 383
[#88412] 08.06.07 08:41
Odgovori   +    0
A šele sedaj vam je to prišlo na pamet? Ja, in kaj čakate...
anon-94784 sporočil: 1
[#88679] 08.06.07 15:12
Odgovori   +    0
Prosim da popravite skarjno nespoštljiv odnos do največjega letališča v državi in ga poimenujte parvilno, saj se po odloku naših vladnih veleumov nemesto Letališče Brnik po novem imenuje Letališče Dr. Jožeta Pučnika Ljubljana :)
anon-84062 sporočil: 1.393
[#88755] 08.06.07 21:11
Odgovori   +    0
... saj naj bi Ryananir za let na drugo celino zaračunal le nekaj evrov (k čemur je treba prišteti še takse, pristojbine ...).

Ja, seveda.

Po mojem Ryanair s svojim pristopom na transatlantskih poletih nima kaksne prednosti. Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, postrezbi se ljudje na 8-urnem poletu ne bodo odrekli, stroski izdaje karte so relativno manjsi kot na kratkih poletih, letala so dobro (noc in dan) izkoriscena... Poleg tega se v Ameriko komaj splaca leteti z obskurnih in subvencioniranih letalisc.

Pa se tako je, da pri BA, Lufthansi, ... na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".
anon-76887 sporočil: 18.121
[#88757] 08.06.07 21:17 · odgovor na: anon-84062 (#88755)
Odgovori   +    0
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto sranje.
Kar je vredno, je voda, da ne dehidriraš.
Sploh sedaj, ko ne dovolijo vnosa tekočin.
jeanmark sporočil: 2.903
[#88795] 09.06.07 12:50 · odgovor na: anon-84062 (#88755)
Odgovori   +    0

andrej71 je napisal(a):
... Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, .....na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".

Hm. 2x sem letel čez atlantik v economy in obakrat je bilo po mojem filingu 50-60% zasedenost. Se pravi prostora kolikor si hotel. In ena bistvenih razlik med business in economy je baje ta, da ni datuma letala na karti (pri B in FC) in letiš kadar želiš. In če je temu res tako, potem močno dvomim v 100% zasedenost v teh razredih, ker sicer bi jih morali preveč zavračati in si bi lahko potem nekam naslikali tale prvi razred.

Je pa razlika v cenah ogromna, in mi dokaj težko doumljiva. Oz. ne razumem zakaj potem še nas reveže v EC furajo zraven, ker jim prinesemo dejansko glih za bencin, stevardese nam verjetno že "bogataši" subvencionirajo.
Vinci sporočil: 5.933
[#88796] 09.06.07 13:13 · odgovor na: jeanmark (#88795)
Odgovori   +    0
Jaz imam malenkost drugačne izkušnje in upam, da bo letos bolj v prid tvojim, ker leteti v do konca natrpanem letalu 10-12 ur je res mukotrpno. Mogoče res dobiček delajo z B in FC razredom, ampak z nami reveži pa še vedno pokrijejo vse stroške.
bc123a sporočil: 48.253
[#89333] 11.06.07 18:38 · odgovor na: anon-76887 (#88757)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: bc123a 11.06.2007 18:38

0902ISXdX je napisal(a):
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto sranje.


Poskusi leteti z azijci (v azijo). Meni je bilo kar pozitivno dozivetje...

Strani: 1