51 min
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
1 ura
Samsung v drugem četrtletju s precej nižjim dobičkom
2 uri
Trump z avgustom napovedal višje carine za 14 držav 1
2 uri
Zdravstveni dom Bled ima novega sodelavca, ki bo reševal življenja
2 uri
Kitajci v Evropo s pomočjo Toyotinega megatrgovca iz Savdske Arabije
5 ur
Tudi za kmete na voljo izobraževanje na daljavo
13 ur
Zmeda in neposlušnost pri umeščanju novih oblik mobilnosti 1
13 ur
Igor Bizjak: Pri umeščanju novih oblik mobilnosti se premalo poudarja vloga urbanistov 3
14 ur
Trump napovedal 25-odstotne carine za Japonsko in Južno Korejo; ameriške borze navzdol
14 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Evropske spodbude za inovacije v mestnem prometu: kaj se sofinancira
17 ur
Kako Renaultovo vsevidno oko pomaga letno prihraniti četrt milijarde evrov?
17 ur
Koledar: kdaj slovenske borzne družbe objavijo polletne rezultate
18 ur
Škodina največja novost na münchenskem salonu električna octavia?
19 ur
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
19 ur
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
19 ur
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
20 ur
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
20 ur
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
20 ur
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev? 1

Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Nov računalnik

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-193160 sporočil: 1.682
[Odklop] Tema: Nov računalnik
[#826662] 02.06.10 10:46 · odgovor na: (#826640)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-193160 02.06.2010 10:46
Saj ravno s tem pošiljanjem je hec. Bejba je popizdila, ker je morala sama klicati na servis v Nemčijo in tam je bil za balkan zadolžen enk slabo hrvaško govoreči osebek, ki ji je dajal navodila, kaj vse mora narediti, predno comp pošlje na servis. Morala je prepihavati, pa imeti comp na podstavku in ga opazovati in vsakič, ko je poklicala na servis, so ji dali nova navodila - kar razumem, ker stroški pošiljanja niso majhni. Če pa ne bi tega naredila, pa bi ji dodatno zaračunali 100 eur + poštnino. Ne, če ni servisa pri nas, stvar ne funkcionira. Stroški servisa niso ekonomsko opravičljivi in potem te pskušajo nategnit na vse mogoče fore.