12 min
Električni je neuspešen, zato je tu za polovico cenejši fiat 500 hybrid 1
24 min
EY-Parthenon skupaj z ekosistemom Ernst&Young svetuje pri nastanku več kot 80 milijard evrov vrednega podjetja, kar je več kot slovenski BDP (Oglas)
26 min
Evropske delnice v začetku trgovanja navzgor
1 ura
Pocenitev nafte po novici, da Opec+ povečuje črpanje nafte v avgustu
1 ura
Kmetija Pr’Matevž – lepo je biti kmet v Retečah (Oglas)
2 uri
Tako ameriški Lumentum na Škofljici izdeluje optična vlakna za industrijske laserje 1
2 uri
Višje carine bodo začele veljati avgusta; azijske delnice večinoma navzdol
2 uri
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
2 uri
Trump državam BRICS zagrozil z dodatnimi 10-odstotnimi carinami
2 uri
Kolumna o vinu: Prva razmišljanja o letniku 2025
2 uri
Od trendovskega križanca do retro ikone – e-mobilnost za vsak okus in zahtevo (PRO)
3 ure
Kako je majhen posrednik od tehnoloških velikanov pridobil dostop do dvofaktorskih kod za prijave
7 ur
Koga poleg farmacevtov in kemikov iščejo v Novartisu
7 ur
Nemci 500 milijard evrov za infrastrukturne projekte, bodo gradili tudi Slovenci? 3
7 ur
Polnilni parki: prihodnost polnjenja e-vozil
14 ur
Opazili smo: 12 let star in izredno redek športni BMW z 10 kilometri
14 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Melonijeva, Macron in Merz želijo, da VDL poskrbi za več naložb ter pomoč avtoindustriji 1
19 ur
Nervoza v Svobodi. Robert Golob in skriti as – odhod iz Nata? 23
20 ur
Za kaj bi se zavzel Musk v stranki, s katero želi " preseči dosedanji enopartijski sistem v ZDA" 1

Strani: 1

anon-110075 sporočil: 300
[#81941] 24.05.07 23:28
Odgovori   +    0
Prav zanimivo! Finance objavijo, da je Lovšin pri globini 100m že 2,4m pod gladino - jutri Lovšin preusmerja pozornost v Zetatrans v Črni gori! Upam, da je Zeta toliko globoka, da je poden dosegljiv vsaj s prsti na nogah.
anon-739 sporočil: 60
[#82000] 25.05.07 07:50
Odgovori   +    0
dvomim malo,
Nekadašnji direktor Zetatransa Vasilije Miličković kazao je da je sa ogorčenjem primio informaciju o mogućoj kupovini akcija ove firme od strane slovenačke Intereurope.
- Dok sam ja bio direktor, Zetatrans je Intereuropu kvalitetom i stručnošću bio potpuno istisnuo sa crnogorskog tržišta. U poređenju sa nama oni su bili obična zemljoradnička zadruga. Ne samo da smo im bili jaki konkurenti na tržištu Crne Gore, već i u Kopru, Ljubljani, Rijeci, dakle na njihovom terenu. Žalosno je što je Zetatrans, koji je kroz nalaženje istinskih strateških partnera mogao da se vrati na staze stare slave dospio na ovakve grane.


Inače, oko procesa privatizacije Zetatransa isplele su se brojne protivrječnosti. Prije svega, to se odnosi na činjenicu da nije ispoštovan plan Vlade o privatizaciji, kojim je za Zetatrans bilo predviđeno traženje strateškog partnera za dokapitalizaciju. Umjesto toga, neposrednom pogodbom, većinski vlasnik Zetatransa je postao Blagota Radović. Osim toga, karakteristično je i to što su Radovićeve firme Zetagradnja i Don Ze dugovale Zetatransu oko 2,6 miliona eura. Umjesto da vrati dug, Radović je za oko 1,5 miliona eura kupio kontrolni paket akcija Zetatransa, postajući većinski vlasnik firme, a time i sopstvenog duga. Takođe, ostalo je nerazjašnjeno i umanjenje akcijskog kapitala Zetatransa, kroz odluku državnih fondova da poklone zgradu u Podgorici Montenegroerlajnzu.

Inspektori odjeljenja za privredni kriminal Centra bezbjednosti Podgorica počeli su provjeru poslovanja podgoričkog preduzeća Zetatrans.
anon-98324 sporočil: 122
[#82007] 25.05.07 07:59
Odgovori   +    0
V Črno goro in Rusijo prihaja tudi WAZ??? in s tem veliki projekti

Strani: 1