Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Lovšin včerajšnji borzni jack
Strani: 1
sporočil: 300
Z večino pisanja "Svarilo" se kar strinjam. Zatakne se pri
"organiziranosti družbe Intereuropa d.d.". Prepričan sem, da g. A.
Lovšin še ni popolnoma odločen o postopkovnih nivojih uvanja novih
informacijskih rešitev, ki v IE nosijo projektni naslov ISPRO.
Zanimivo! Zanimivo saj bi moral to opravilo "Reorganizacija, Vitka
reorganizacija, Prenova poslovnih procesov in funkcij" v stilu
"nebodi ga treba" zaključiti pred naročilom informacijskih rešitev.
Vendar IE je še vedno takšna kot je bila. Organizirana je po vzorcu
KDO in ne KAJ, kot bi bilo potrebno. Gospodje iz družbe WexLog ob
odhodu iz Finmatice uspešno ob prodaji informacijskih
rešitevizvajanjo tudi druge storitve. Kmalu se bo pokazala njihova
resnična vloga. Zares kmalu!
Kar pa se tiče nabora krovnih logističnih storitev, je le te potrebno procesno podpreti tako, da bodo prodajniki znali tržiti celotne vire IE. V mislih imam zaokrožene logistične storitve, medfazna skladiščenja, preproste dodelavne posle, prevzem outsorcinsgov, izvajanja logističnih storitev z visoko dodano vrednostjo (logistika živilskih izdelkov, logistika nevarnih snovi), predvsem pa prenos družbe Intereuropa transport d.o.o. v okolje s cenejšo delovno silo. Ta trenutek je IE preveč odvisna od kopenskega prometa, kjer je na trgu zares velika gneča in nadzor nad konkurenco. Posledično ni mogoče graditi logističnih storitev z visoko dodano vrednostjo. Tudi trg zbirnikov se hitro zapira.
Skratka, morda najbolj udarna priložnost za IE pa je morda logistika vojaške opreme - beri orožja!
Kar pa se tiče nabora krovnih logističnih storitev, je le te potrebno procesno podpreti tako, da bodo prodajniki znali tržiti celotne vire IE. V mislih imam zaokrožene logistične storitve, medfazna skladiščenja, preproste dodelavne posle, prevzem outsorcinsgov, izvajanja logističnih storitev z visoko dodano vrednostjo (logistika živilskih izdelkov, logistika nevarnih snovi), predvsem pa prenos družbe Intereuropa transport d.o.o. v okolje s cenejšo delovno silo. Ta trenutek je IE preveč odvisna od kopenskega prometa, kjer je na trgu zares velika gneča in nadzor nad konkurenco. Posledično ni mogoče graditi logističnih storitev z visoko dodano vrednostjo. Tudi trg zbirnikov se hitro zapira.
Skratka, morda najbolj udarna priložnost za IE pa je morda logistika vojaške opreme - beri orožja!
sporočil: 3.125
"Le decembra kupljene delnice so mu včeraj prinesle 281.323,3 evra
oportunitetnega dobička. Skupaj ima zdaj v družbi sicer za 1,62
milijona evrov delnic. "
Koga tukaj daje matematika? Če je bil dvig 10,03% nikakor ni mogel na osnovo, manjšo od 1,62 mio zaslužit 281 tisoč!?! Halllooo?!?
Koga tukaj daje matematika? Če je bil dvig 10,03% nikakor ni mogel na osnovo, manjšo od 1,62 mio zaslužit 281 tisoč!?! Halllooo?!?
Strani: 1