Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: SIOL popust na zvestobo in \\\"državna služba\\\"
Strani: 1
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 25.09.2006 18:23
Kaj je popust na zvestobo?Pri SiOL-u smo v letih našega skupnega popotovanja skušali biti sopotnik in prijatelj, ki ne omejuje, temveč odpira nove možnosti ter kaže nove poti. Upamo, da ste nas kot zveste in zanesljive, a vendar odprte in zanimive sopotnike prepoznali tudi vi. V zahvalo za zaupanje vsem našim zvestim naročnikom podarjamo možnost zmanjšanja mesečnih obveznosti. Popust za zvestobo velja za vse naročnike SiOL-a, ki ste naši uporabniki storitev ADSL dve leti ali več . Popust morate aktivirati, kar preprosto storite na tej strani. Po aktivaciji vam bo popust pripadal vse dokler boste naročnik naših ADSL storitev.Koliko popusta mi pripada?Višina popusta je odvisna od trajanja vašega naročniškega razmerja in je prikazana v spodnji tabeli. Upošteva se neprekinjen čas trajanja naročniškega razmerja na storitev ADSL. Podatke o vašem naročniškem razmerju lahko enostavno preverite ob prijavi.
http://moj.siol.net/...ti/popust/< /a>
Akcija traja že kar nekaj časa, sem že prej opazil in pozabil. Par dni nazaj sem se spomnil in poskusil uveljaviti popust, glede na to, da je firma naročnik ADSL od januarja 2002.
Ugotovil sem, da mi popusta ne dajo, ker sem letos zamenjal stari paket za novega, oziroma se je štelo, da sem imel prekinitev naročnine. Mimogrede, zgoraj lahko vidite, da v pogojih za popust nikjer ne zahtevajo " nepretrgano" naročnino, ampak samo, da je uporabniško razmerje dve leti, ali več.
Seveda, da nisem edini, kateremu te gnjide zavračajo javno obljubljen popust, očitno imajo enake težave vsi, ki so menjali paket...rekli bi, pravo nasprotje in bi akcijo lahko imenovali "kazen za menjavo paketa" :).
Pazi dopis:
Spoštovani,
veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.
Uporabniško ime palcom64 je bilo klicni dostop do 30.04.2006. Adsl ste imeli aktiviran pod uporabniškim imenom palcom, katero je pa bilo prekinjeno 19.05.2006 zaradi dvojnega dostopanja. To pomeni, da ste za uporabniško ime sklenil novo pogodbo, ki velja od 19.05.2006 . Ker niste naredil prehoda iz stare sheme na novo ampak ste prekinil staro pogodbo in naredil novo se vam popust ne more aktivirati. Lahko pa poskusite napisati reklamacijo v pisni obliki, kjer obrazložite situacijo. Mogoče vam bo reklamacijski oddelek pritožbo upošteval in priznal popust.
V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net . Z veseljem vam bomo pomagali.
Lep dan še naprej!
Valentin Bufolin
Oddelek za stike z uporabniki
SiOL d.o.o., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana
Hlapčevska duša pravi, naj pišem reklamacijo in obrazložim situacijo..... ej, kakšno situacijo, saj je situacija jasna ???
Danes še to:
Spoštovani,
Po posvetu z g. Ramoveš-om, vas obveščam, da je potrebno poslati reklamacijo. Reklamacije sprejemamo izključno v pisni obliki po telefaksu na številko 01/ 473 00 17 ali po pošti (s pripisom reklamacija) v roku 15 (petnajstih) dni po prejemu računa.
V primeru dodatnih informacij nam lahko 24 ur na dan pišete na elektronski naslov info@siol.net . Z veseljem vam bomo pomagali.
Lep dan še naprej!
Urban Drnovšek
Oddelek za stike z uporabniki
Namesto reklamacije z obrazložitvijo situacije sem napisal tale post in pišem prijavo tržnemu inšpektoratu in uradu za varstvo potrošnikov.
No, da ne boste mislili, da sem naiven in ne vem, da se bodo visoko izobraženii sposobni in roparsko obdavčeni strokovnjaki po vrsti izogibali...
lp.m
sporočil: 18.121
Ti kar pošlji na tržni inšpektorat, bodo zagotovo ukrepali.
Pa še na Zvezo za zaščito potrošnikov se obrni; oni so prav alergični na take finte.
In veliko uspeha ti želim!
Pa še na Zvezo za zaščito potrošnikov se obrni; oni so prav alergični na take finte.
In veliko uspeha ti želim!
sporočil: 36
Tudi sam sem že več kot 2 leti ADSL naročnik. Še od takrat, ko si
moral imeti ISDN za priklop ADSL. Za 1024/256 paket plačujem 8060
SIT in sedaj sem dobil celih 5% popusta. Pričakoval bi, da bodo
izenačili cene s SOLO paketom, če že govorimo o zvestobi in ne vem
kaj še. Namesto, da bi delal prehode med njihovimi paketi, bom
naredil kar prehod na drugega ponudnika.
Andrej
Andrej
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 25.09.2006 20:12
0902ISXdX wrote:
Ti kar pošlji na tržni inšpektorat, bodo zagotovo ukrepali.
Pa še na Zvezo za zaščito potrošnikov se obrni; oni so prav alergični na take finte.
In veliko uspeha ti želim!
Očitno tudi sam nisem najbolj natančno prebral, ker pišejo med ostalim, "Upošteva se neprekinjen čas trajanja naročniškega razmerja na storitev ADSL."
Formalno se na to verjetno lahko obešajo tudi, če je razmerje bilo prekinjeno na minuto :), saj so meni napisali, da sem 19.5. prekinil stari paket in isti dan naročil novi paket.
lp.m
sporočil: 18.121
Jaz sem imel ADSL vsa leta odkar je bil na voljo.
Seveda skupaj z zahtevanim ISDN.
In za to plačeval dobrih 12.000 SIT mesečno za paket 2048/256.
Zdaj pa plačujem 9.000 SIT pa imam 10/1.
Razlika je fantastično očitna :-)
Seveda skupaj z zahtevanim ISDN.
In za to plačeval dobrih 12.000 SIT mesečno za paket 2048/256.
Zdaj pa plačujem 9.000 SIT pa imam 10/1.
Razlika je fantastično očitna :-)
sporočil: 2.903
0902ISXdX wrote:
Jaz sem imel ADSL vsa leta odkar je bil na voljo.
Seveda skupaj z zahtevanim ISDN.
In za to plačeval dobrih 12.000 SIT mesečno za paket 2048/256.
Zdaj pa plačujem 9.000 SIT pa imam 10/1.
Razlika je fantastično očitna :-)
Ko še ni bilo ADSL sem plačeval 25K+ za analogno linijo.
Vesel sem bil ISDNja, ker mi je za isto ceno povečal hitrost in zanesljivost.
ADSL je pomenil nižanje stroškov.
T-2 računa pa se sploh vsak mesec veselim.
Popust pri Siolu? :-)))
sporočil: 1.391
A se tile norca delajo.
Mogoče sploh nimajo pdatkov o naročnikih in delajo inventuro in se zraven še malo zajebavajo.
Pokorno javljam, da sem naročnik in ne bom več dolgo.
Mogoče sploh nimajo pdatkov o naročnikih in delajo inventuro in se zraven še malo zajebavajo.
Pokorno javljam, da sem naročnik in ne bom več dolgo.
Strani: 1