Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Črnogledi Fiatov šef
Strani: 1
sporočil: 3.127
Mater je črnogled tale tip, kot da bi bil direktor Saab-a, ne pa
Fiata, ki se je že iz stotih kriz rešil.
Imam občutek da dandanes vsi veliki proizvajalci na veliko jamrajo le z namenom priti do državnega denarja.
Imam občutek da dandanes vsi veliki proizvajalci na veliko jamrajo le z namenom priti do državnega denarja.
sporočil: 897
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod
po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih
delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani.
Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila
dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno
životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja,
v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno
zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi
sredstvi.
Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
sporočil: 559
abe4d2 je napisal(a):Si mi vzel besede iz ust...
Mater je črnogled tale tip, kot da bi bil direktor Saab-a, ne pa Fiata, ki se je že iz stotih kriz rešil. Imam občutek da dandanes vsi veliki proizvajalci na veliko jamrajo le z namenom priti do državnega denarja.
sporočil: 3.127
tomi2007 je napisal(a):
Ja kašen pa izgleda FIAT Multipla, ne pol jamrat da vam gre slabo butli.
Si pa našel primer...
sporočil: 30.643
gogi2 je napisal(a):Ja, najbolje bi bilo, da bi delavce kar ukinili, tovarne zaprli in se namesto tega šli storitveno ekonomijo. Kdo sploh potrebuje avtomobile in take kozlarije, ko pa imamo finančne produkte!
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani. Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja, v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi sredstvi.
Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
sporočil: 444
gogi2 je napisal(a):
V čem je težava avtomobilskega trga? Bom kar jaz pojasnil. Povsod po svetu avtomobilske tovarne zaposlujejo veliko slabo izobraženih delavcev, ki pa so tradicionalno dobro sindikalno organizirani. Delavci vedno preprečijo kakršnakoli prilagajanja svojega števila dejanskim proizvodnim potrebam tovarn. Tako te tovarne vedno životarijo s preveč zaposlenimi in ko pride kriza, kot je sedanja, v dveh urah izbruhnejo posledice. Poleg tega take tovarne ravno zaradi teh delavcev podpirajo matične države z davkoplačevalskimi sredstvi.
Svetovna avtomobilska industrija ima predvsem zaradi zgornjih razlogov cca 20-30% prevelike kapacitete. Ne zdaj, ko je v krizi ampak trajno. Zato je tudi na prvi pogled poleg finančnega sektorja postala žrtev krize. Vendar to ni res. Avtomobilska industrija si svojo krizo pripravlja že desetletja. Za velike korporacije, če le-te ne bi bile finančno izčrpane od trajno presežnega števila delavcev, bi namreč začasni krizni izpad dohodka zaradi manjše prodaje ne smel v 2 urah že pomeniti alarma. Poglejte ameriške proizvajalce in njihove dolgove pa so zadnjih pet let jezdili na valu svetovne prosperitete, ki se je zdaj končala. Kakšno bi šele bilo njihovo finančno stanje, če te prosperitete ne bi bilo?
Zdraven tega pa se ze vrsto let prodaja isto sr.... Ze vrsto let se avtomobili niso spremenili. Oprema v avtih je ze dolgo na visku... Nic pa se ni spremenilo pri motorjih. Nobeden se noce resno lotiti avtomobilov na alternativni pogon.
Prihodnost je vedno v napredku.
l.p.
sporočil: 21.898
to je že res, da sindikati računajo na to, da jih bo rešila država.
pač - tudi bankirji so počeli isto - in tako se je zgodilo. meni
gre moral hazard sicer na kozlanje, ampak še bolj na kozlanje
mi gre, ko se moralne hazarderje različno obravnava glede na to, iz
katerega sektorja prihajajo. sindikate je treba ukinit, banke pa
bomo reševali, ne glede na to, koliko se bodo zagemblale?
sporočil: 4
gogi2 nimaš pojma o avtomobilski industriji. Morda te trditve
veljajo za ameiško industrijo, za evropsko pa sigurno ne.Konkurenca
je že davno tega prisilila proizvajalce k stalnemu povečevanju
učinkovitosti in zmanjševanju stroškov. Mnogo bolj kot v ostalih
vejah industrije.
sporočil: 897
Zadnja sprememba: anon-22303 11.12.2008 17:33
ar09202 je napisal(a):Dream on, baby.
gogi2 nimaš pojma o avtomobilski industriji. Morda te trditve veljajo za ameiško industrijo, za evropsko pa sigurno ne.Konkurenca je že davno tega prisilila proizvajalce k stalnemu povečevanju učinkovitosti in zmanjševanju stroškov . Mnogo bolj kot v ostalih vejah industrije.
Poglej si, kako so Oplovi delavci leta 2004 preprečili tovarni optimizirati proizvodnjo in zmanjšati stroške. Tudi zaradi tega je Opel in GM danes še bolj v krizi kot bi bil sicer.
http://socialistworl...20ger.html< /a>
BMWjeve delavce (Dresden) so pred 4 leti šele z grožnjo preselitve tovarne iz Nemčije ukrotili v stavki za višje plače.
V Franciji je avtomobilska industrija poldržavna in število delavcev konstanta, da o Italiji ne govorimo.
Volvo, Saab in podobni, če bi tvoje trditve držale, sploh ne bi več obstajala.
Strani: 1