Strani: 1

GV-1113 sporočil: 2.120
[#3073137] 11:37
Odgovori   +    13
To je naravnost perverzen argument! Slovenci tretji (morebiti nekje tudi četrti) pas na AC enostavno rabimo, ker je to naša edina možnost povezave med regijami in s tujino.

Če analiziramo ta argument, ga lahko razlagamo tudi tako, da če bi bile AC v še večjih zastojih, bi bilo povpraševanja po prometu manj. A v praksi bi to pomenilo, da bi bil nekdo nekje na štajerskem podeželju brezposeln, ker se logistično ne bi mogel več voziti na delo v Ljubljano. Ali pa da bi kakšen pacient več umrl, ker bi se rešilcu zdelo brezupno, da bi sploh poskusil z nujno vožnjo v Ljubljano v UKC.

In ja, mi ta promet generiramo, a brez tega ne gre. Od tega je odvisno naše gospodarstvo, šolstvo, zdravstvo pa tudi turizem. Avtoceste so naše življenjske arterije!

Nič nimam proti izgradnji železnic. Ampak treba je biti realističen o tem, koliko se to sploh da. Železnice niso povsod tako kot so ceste, zlasti pa bi potrebovali na novo trasirane high-speed proge tako kot so zdaj v npr. Avstriji odprli Koralmbahn. Ampak preden bo kaj takega v SLO umeščeno v prostor, kaj šele zgrajeno, bo preteklo še ogromno vode.

Zato pa je treba TAKOJ začeti z dograjevanjem dodatnih voznih pasov na slovenskih avtocestah!
Nollem sporočil: 1.083
[#3073140] 12:25
Odgovori   +    8
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
odvisnik sporočil: 3.476
[#3073141] 12:36 · odgovor na: Nollem (#3073140)
Odgovori   +    0
[Nollem]
za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...
V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.

V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.

Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
miholinc sporočil: 48
[#3073145] 13:04 · odgovor na: odvisnik (#3073141)
Odgovori   +    3
[odvisnik]
> [Nollem]
> za Downs-Thompsonov paradoks še nisem slišal, sem pa videl kaj prinese tretji pas recimo na avtocesti TS-VE. Zato predlagam akademikom, da se zapeljejo po njej, lahko tudi malo bolj proti jugu, in primerjajo hitrost oz. pretočnost prometa na dvo in tro pasovnicah...

V danasnjem casu bi z lahkoto npr uvedli vectarifno cestninjenje po razlicnih urah, odsekih in tudi pasovih, ce govorimo o tretjem pasu npr.

V italiji imas tudi drazje cestnine verjetno.
Posledicno manj prometa ponekod.

Tudi ce bi pri nas dvignili vinjeto na 300 ali 500 evrov letno bi bilo manj prometa.
Ob pozresnem proracunu in zelji po voznji bi bil to zanimiv eksperiment.
V prometnih konicah so v glavnem tisti ki morajo iti na pot (služba,...), zato podražitev ne bi nič koristila, povzročila pa ogromno slabe volje.
Downs-Thompsonov paradoks za Slovenijo tudi zato ne velja ker smo že tako ali tako vsi na cesti zaradi praktično neobstoječega funkcionalnega javnega prevoza.
Edina rešitev je seveda tretji pas ki pa seveda tudi ne bo vsega za vedno rešil. Druge rešitve ni, tudi zato ker je Slovenija premalo gosto poseljena da bi imeli funkcionalen, cenovno konkurenčen javni prevoz.
AlojzFerluga sporočil: 147
[#3073147] 13:52
Odgovori   +    2
Hitra rešitev - na vseh avtocestah ukinemo rumeni odstavni pas in imamo na večini avtocest 3 pasove. Hkrati pa se začne delati bistveno večje število tistih posebnih odstavnih prostorov, ki so sedaj tam kjer ni rumenega pasu in so za 1-2 vozili. Učinek velik dodatni stroški relativno majhni.
primvla sporočil: 1.179
[#3073153] 15:32 · odgovor na: miholinc (#3073145)
Odgovori   +    1
tretji pas brez odprave ozkih grl ne resuje nicesar. pred ozkimi grli bomo namesto v dveh kolonah cakali v treh.
leben1 sporočil: 646
[#3073155] 15:35
Odgovori   +    0
In to je naša strokovna podlaga za bodoči promet? Uboga država ki bi ji taki urejali prihodnost. Železnice se razvijajo okoli nas in Slovenijo obvažajo, kar pomeni da bo tovornega prometa, ki je dejansko večinski krivec zastojev zaradi slabe pretočnost, v prihodnje še več, namesto da bi jih pregnali drugam. Reštev pa naj bi bila boljši javni prevoz. Genijalno!
GV-1113 sporočil: 2.120
[#3073157] 15:42 · odgovor na: AlojzFerluga (#3073147)
Odgovori   +    1
Ja, za prvo silo je to res smiselna rešitev. Ampak to se ne da povsod, ker so ponekod tuneli in viadukti in tam je prostora manj.

Treba je razmisliti tudi, koliko se poveča nevarnost naletov, če neko vozilo crkne in ne uspe priti do SOS niše.

Zato je to treba narediti vsaj tam kjer se da, ampak istočasno začeti z deli za popolno razširitev: trije (mogoče kje celo štirje) vozni pasovi + odstavni pas.
Endimion sporočil: 11.083
[#3073170] 17:16 · odgovor na: odvisnik (#3073141)
Odgovori   +    0
Ogromno tega bi se rešilo preprosto s tem, da je nadomestilo za prevoz na delo pogojeno z nakupom mesečne vozovnice. Ne zgolj izracun. Dejanski nakup. Tvoje dokazilo za povračilo stroškov.

Pol pa se ti na šiht pripelji kakor hočeš.

Ker problem imamo zgolj in samo na AC ringu okoli Ljubljane. V Ljubljano se vsak dan pripelje na delo 140.000 ljudi. Od tega 110.000 z avtomobili. Povprečna zasedenost je 1.1 osebe na avto. Že pozimi je problem. V poletni sezoni, ko je turistov več, pa sploh. Ker ko ti ta masa ljudi pritisne na AC, boš imel gužvo pa če imaš 4 pasove. In to brez da ma dars kake orgazme ob počasnem obnavljanju cest.
GV-1113 sporočil: 2.120
[#3073174] 17:56 · odgovor na: Endimion (#3073170)
Odgovori   +    0
Po tvojem bi bila potem efektivna obdavčitev plač še višja, ker bi si morali delavci potne stroške plačevati iz svoje neto plače! Jaz sem za to, da povračilo potnih stroškov ostane, ker sicer marsikdo ne bi mogel efektivno in v razumnem času priti na delo. Ali pa sploh ne bi mogel priti!

Lahko pa bi se kaj naredilo s povišanjem cestnin za tranzitni tovorni promet v času jutranje in popoldanske prometne konjice. Dynamic pricing! Kamionarji, ki ravno v tistem času rinejo mimo Ljubljane, naj plačajo trojno cestnino. Oziroma pač tako visoko, da bodo imeli finančni motiv, da čas svoje vožnje prilagodijo.
odvisnik sporočil: 3.476
[#3073181] 19:03 · odgovor na: Endimion (#3073170)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Ogromno tega bi se rešilo preprosto s tem, da je nadomestilo za prevoz na delo pogojeno z nakupom mesečne vozovnice. Ne zgolj izracun. Dejanski nakup. Tvoje dokazilo za povračilo stroškov.

Pol pa se ti na šiht pripelji kakor hočeš.

Ker problem imamo zgolj in samo na AC ringu okoli Ljubljane. V Ljubljano se vsak dan pripelje na delo 140.000 ljudi. Od tega 110.000 z avtomobili. Povprečna zasedenost je 1.1 osebe na avto. Že pozimi je problem. V poletni sezoni, ko je turistov več, pa sploh. Ker ko ti ta masa ljudi pritisne na AC, boš imel gužvo pa če imaš 4 pasove. In to brez da ma dars kake orgazme ob počasnem obnavljanju cest.

Ta je pa vseeno prevec komunisticna ;).

Strani: 1