Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.109
[#3070071] 17:20
Odgovori   +    3
Ajajajaj, ubogi kekci iz Bruslja.

Ne vedo več kaj bi si izmislili proti Kitajski.

Nobenega razuma in zdrave pameti v EU, da bi pričeli SODELOVATI in ne nagajati.

Konkurirati Kitajcem itak ne gre.

Kitajska je vedno bila za sodelovanje in win-win situacijo.
najobj sporočil: 32.923
[#3070080] 20:19
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 06.10.2025 20:26
... Vendar pa so na drugi strani baterijski sklopi izdelani prav v Veliki Britaniji, kjer je proizvodnja precej bolj čista. ...

... OK, sicer v članku nikjer ne piše, kaj pomeni, da je nekje v Evropi proizvodnja precej bolj čista, ampak ker je evropska norija s "čisto" energijo - BTW, kako elektrika v "čistem" električnem avtomobilu ve, na kakšen način je nastala - povzročena s podnebnimi spremembami in so podnebne spremembe povzročene z izpusti za življenje smrtno nevarnega CO2, sem se zdaj spomnil na Andreja Brgleza ( www.amzs.si/novice/a...-slovenije ), ki je pred dnevi v oddaji o prometu na Valu 202 verjetno nehote povedal, kar med strokovnjaki za promet bruseljske fonderlajdre noče povedat noben, in sicer da en(!) sam tanker izmed številnih - ja, ogljični odtis v proizvodnji in distribuciji je verjetno res pomemben, če ga kdo meri - ki na fosilna goriva vsaki dan iz Amerike za svinjsko drag denar v Evropo pripeljejo mogoče celo predelana ruska fosilna goriva za proizvodnjo "čiste" energije, pri eni sami vožnji - nazaj v Ameriko tankerji vozijo prazni, izpustov CO2 pa ni nič manj - v luft izpusti več kot nekaj milijonov(!) avtomobilov, ki se vozijo po evropskih cestah ...

P.S.: da ne bo pomote, Andrej Brglez je en redkih ljudi v slovenskem javnem prostoru, ki mu kljub vsakodnevni izpostavljenosti smrtno nevarnim izpustom CO2 njegovi možgani še vedno delujejo kar dobro ...

Strani: 1