50 min
UniCredit Sloveniji za letos napoveduje še manjšo rast BDP kot Umar, 0,7 odstotka
59 min
Ko kmet z družino uživa na pikniku, robot krmi živali
1 ura
Zapiranje Premogovnika Velenje: 1,1 milijarde evrov do leta 2045
1 ura
Tako tovarna števcev Iskraemeco v Kranju poskrbi za natančnost merjenja vaše elektrike
1 ura
Jesenska finančna šola: Pripravljamo nadaljevalni program za najstnike (PRO)
2 uri
Borze: Čas, da kakšno klobaso pospravimo v shrambo?
2 uri
Zakaj se je električnih skirojev treba bati precej bolj kot električnih avtov?
2 uri
Francija in politična kriza: pozivi k odstopu Macrona
3 ure
Evropa ostro omejuje uvoz jekla: koliko dražji bodo avti, stroji, ceste, stanovanja 1
3 ure
Stopnja varčevanja gospodinjstev na območju evra se je v drugem četrtletju povečala
3 ure
Delnica Krke tone. V dobrem tednu izgubila 10 odstotkov! 1
3 ure
Vetrne elektrarne: Kitajci z nizkimi cenami prihajajo nad paradno panogo Evrope
3 ure
Griffin iz Citadela za Bloomberg: Naval na zlato kot varnejše sredstvo je skrb zbujajoče
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Jankovićeva direktorica ne bo vrnila koncesije. Pač pa kaj? 1
4 ure
Microsoft podporo sistemu Windows 10 podaljšal za eno leto
5 ur
Krka dokončno požrla kazen za kartelno dogovarjanje pri svojem najpomembnejšem zdravilu 1
5 ur
NASVET Hiša za dve družini – dovoljenje pa le za enostanovanjsko stavbo: kaj pravi novi gradbeni zakon
5 ur
Aplast do učinkovitejše proizvodnje z digitalizacijo
5 ur
Plača ni vse. Pa vseeno lahko vse uniči. 1

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.876
[#3069371] 26.09.25 16:29
Odgovori   +    13
Meni je zanimivo, da nam Kitajci ponujajo zelo lepo oblikovane SUVe, ki naj bi menda bili na tehničnem nivoju zahodnih znamk.

Ampak na njih pa kitajske "čunga-lunga" gume! Kako naj potem verjamemo, da so ostale komponente na nivoju zahodnih znamk?

Itak pa je cel avto samo tako dober kot je dober njegov najšibkejši člen. Sploh če so to gume.
leon sporočil: 15
[#3070067] 06.10.25 15:34
Odgovori   +    3
Da Kitajska ne zna izdelati kakovostne gume, je videti in občutiti tudi na štirikolesnikih. Kupiš novega in v enem letu RAZPADE vse, kar je na njem gumastega. Občuteno na lastni koži, pri dveh nakupih novih kitajskih vozil. Prvega sem se znebil ravno zaradi takšne izkušnje. Na sugestijo, da bo drugič boljše, če izberem več kot dvakrat dražji model, sem ponovno preizkusil srečo. Zaključek: Nikoli več kitajskega vozila. Ampak res nikoli. Saj fantje na servisu so prijazni, ampak iskreno, škoda je njihovega in mojega časa za takšno ropotijo. Nemška avtomobilska industrija je na preizkušnji zaradi vse slabše kupne moči večine prebivalstva, ne pa zaradi konkurenčnosti kitajske robe.

Strani: 1