16 min
Bloomberg: Trump želi prek G7 s 100-odstotnimi carinami pritisniti na kupce ruske nafte
19 min
Forbes: Slovenija ni več na Revolutovi črni listi
2 uri
Bolezen modrikastega jezika se je razširila še na divjad; kje so nove okužbe
4 ure
Modna hiša Armani po smrti ustanovitelja naprodaj: najbolj zaželen kupec francoski LVMH 1
4 ure
Pametna mesta so mesta za ljudi 1
5 ur
Velika Britanija z novimi sankcijami proti ruskim “ladjam v senci” in dobaviteljem orožja 4
5 ur
Politico: ruski plin in jedrska energija morata iz Evrope, rešitev je Amerika 4
6 ur
Vlada je ustanovila obrambni holding: nadziral ga bo Damir Črnčec 6
6 ur
SDH v sklad za obnovo po poplavah nakazal 84,7 milijona evrov bilančnega dobička
6 ur
Japonski Hitachi Energy bo na Elesovem omrežju razvijal aplikacije za optimizacijo prenosa
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Naprodaj vile pri Dubrovniku, ki so jih povezovali s prijatelji Vladimirja Putina
6 ur
Avtomobilisti hočejo bencin, Ursula von der Leyen se bo vžgala 5
10 ur
En cilj, dve vzporedni smeri cestnega transporta (PRO)
10 ur
Viberate: Analitika, ki poganja odločitve v glasbi (Oglas)
11 ur
Škodin najmanjši EV bo cenovno primerljiv s kamiqom 4
11 ur
Denar za mlade kmete ostaja. Kaj je Ljubljana zato predlagala Bruslju?
12 ur
Von der Leynova podprla pobudo o novi kategoriji poceni evropskih avtov 8
15 ur
Hrvaški droni kamikaze navdušili Nato. Kdo dela drone v Sloveniji? 7
15 ur
Električar ali vodovodar naj bo! Realni svet umetne inteligence 8

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.781
[#3068326] 11.09.25 23:27
Odgovori   +    6
To bi bili premajhni, prenevarni in preslabo uporabni avti. Bi pa EU politika in EU proizvajalci morali storiti vse, da bi široke množice spet z lahkoto in množično kupovale uporabne in še vedno dokaj majhne avte kategorije clio, polo, corsa itd.

Ne glede na vrsto pogona je njihov CO2 odtis neprimerno nižji od težkih in nearodinamičnih SUV-ov, ki so se razpasli v zadnjih letih.
FIN-544124 sporočil: 4.912
[#3068330] 03:21
Odgovori   +    7
Hmmmmmm, končno so se malo prebudili in malo spregledali.

Nekoč je en znani Avstrijski slikar nekemu inženirju rekel, naj izdela avtomobil za široke množice ljudi.

In nastal je najuspešnejši avtomobilov vseh časov.

Mogoče je sedaj v krizi spet čas za nov koncept avtomobilov, ki bodo služili množicam ljudi.

Itak se večina ljudi vozi lokalno po vsakodnevnih opravkih in v službo.

Za tako vožnjo ne rabiš ogromnih mrcin z veliko konji.

In tukaj potem še najbolj pride do izraza električni avtomobil, ki ga lahko napolniš na majhni odjemni moči in ne rabi velike baterije.
FIskalnaFinta2 sporočil: 499
[#3068338] 07:44
Odgovori   +    15
Strm upad prodaje poceni avtov

Ja če pa jih ni!

Dajmo vzet ljudem ugoden kruh stran, da bomo lahko kupili samo potico. Vsi samo potico!

Potem pa predstaviti ugodno žemljico za ceno kruha. :)
1357 sporočil: 7.216
[#3068366] 10:40 · odgovor na: GV-1113 (#3068326)
Odgovori   +    0
Avti niso nevarni, nevarni so vozniki. To dokazujejo podatki. Varnostni standardi so se zvišali in posledično zvišali proizvodnje stroške in prodajne cene, število nesreč in smrtnih žrtev ter hudo poškodovanih izven avtocest se pa ni zmanjšalo niit za 5%. Za večjo varnost na cestah je predvsem nujno spremeniti kurikulum pri šolanju voznikov in način preverjanja tega znanja skozi dobo velajvnosti vozniških dovoljenj.
Projects sporočil: 124
[#3068372] 11:43
Odgovori   +    1
Haha, hkrati pa je požegnala nakup velikih trdih ameriških poltovornjakov, da bomo z njimi lahko vozili kar prek teh polžkov, ki bodo potem zaštopali že tako komaj uporabne avtoceste..

Če že ne more prepovedat normalnih avtov, kar jo najbolj rajca, pa lahko s temi tricikli popolnoma onemogoči promet.
F24-03485 sporočil: 56
[#3068387] 13:45
Odgovori   +    0
Kei cars so cool.
Samo EU prosim ne izumljat tople vode.
XPODJ4 sporočil: 124
[#3068404] 14:49 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3068338)
Odgovori   +    0
[FIskalnaFinta2]
> Strm upad prodaje poceni avtov
Ne, še zmeraj jih prodajajo (Clio npr.), samo včasih so stali manj kot 15k, sedaj pa več.
GV-1113 sporočil: 1.781
[#3068410] 15:27 · odgovor na: XPODJ4 (#3068404)
Odgovori   +    0
Saj to, zakaj imajo zdaj take cene?

1. ker jih EU zafrkava z nenormalnimi zahtevami glede izpustov,
2. ker je avto-industrija tako nabila marže, da z njimi lahko financira investicije v e-sranje,
3. ker je avto-industrija tako požrešna, da bi rajši prodala še kakšnega SUVa več, ker ji prinaša še več zaslužka.

Strani: 1