Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Od pilotov do dobička: Kako učinkovito vpeljati UI v procese
Strani: 1
sporočil: 595
Vsi mazači se izgovarjajo na nepravilno uporabo. A resnica je, da
so prodajniki zavžno napihnili pričakovanja strank in potem pač
streznitev pride z zamikom.
Problem je, da FOMO ( fear of missing out ) ne more biti dobra odločitvena strategija in posledično ne bo prinesla rezultatov.
V transformacije pa ne verjamem več. Sem izvedel nekaj modernizacij procesov brez bolečine za uporabnike - a za stranko je to bilo drago in dolgotrajno. V tem času bi startup lahko uporabnike speljal k sebi in bi stranka ostala na suhem. Če bi se odločili, da pa naredimo brutalni rez, pa bi uporabnike odrezali od storitve za več tednov, kar bi pa vodilo v tožbe in množični prehod drugam.
Lekcija: obdobje exploitacije optimizirajmo na denarni tok in se pripravimo na konec storitve. V nekaterih primerih se splača konkurenco zgraditi kar v lastni hiši, da lažje uugasneš zastarelo storitev...
V naslednjih letih se bo sesulo še veliko Kodakov in Nokij in Black Berryev...
Problem je, da FOMO ( fear of missing out ) ne more biti dobra odločitvena strategija in posledično ne bo prinesla rezultatov.
V transformacije pa ne verjamem več. Sem izvedel nekaj modernizacij procesov brez bolečine za uporabnike - a za stranko je to bilo drago in dolgotrajno. V tem času bi startup lahko uporabnike speljal k sebi in bi stranka ostala na suhem. Če bi se odločili, da pa naredimo brutalni rez, pa bi uporabnike odrezali od storitve za več tednov, kar bi pa vodilo v tožbe in množični prehod drugam.
Lekcija: obdobje exploitacije optimizirajmo na denarni tok in se pripravimo na konec storitve. V nekaterih primerih se splača konkurenco zgraditi kar v lastni hiši, da lažje uugasneš zastarelo storitev...
V naslednjih letih se bo sesulo še veliko Kodakov in Nokij in Black Berryev...
Strani: 1