Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Draga Ursula, prepoved bencinskih avtov ni izvedljiva
Strani: 1 2
sporočil: 2.812
sam pa se vsedem v avto enkrat na teden, ali pa še to ne.
Mislim, da nisi ravno stranka za nove avtomobile, razen če si zbiratelj ;)
Obstajajo tudi avti za najem ;).
Mislim, da nisi ravno stranka za nove avtomobile, razen če si zbiratelj ;)
Obstajajo tudi avti za najem ;).
sporočil: 32.819
Zadnja sprememba: najobj 27.08.2025 20:30
[FIN-604575]
> [najobj]
> > [FIN-604575]
> > > [najobj]
> > > P.S.: ker si omenil regulacijo pogonskih goriv pri nas, očitno še nisi bil nikjer po svetu, da bi vedel, kakšne so brez regulacije cene zaradi ponudbe in povpraševanja ...
> > Ker imam EV, je ta podatek trenutno zame nepomemben :).
> >
> > Tvoj sklep je precej napačen - zelo dobro poznam cene tako po Evropi, kot po S.Ameriki - povsod videno na lastne oči. A že v Evropi je marsikje bistveno dražje kot pri nas (svetla izjema so npr. Kanarski otoki).
> >
> > Res je, marsikje je tudi ceneje. A to popolnoma nič ne pove kako bi bilo pri nas. Lahko pa (zaradi duopola) ugibamo. Trdim da bistveno več - država se trošarinam ne bi odpovedala, oba akterja pa bi se že zmenila, da marže zase dvigneta.
> >
> > Skratka tudi jaz tebi subvencioniram vožnjo, ker sam reguliranih cen ne potrebujem...
> ... www.amzs.si/na-poti/...-po-evropi ...
Na hitro torej iz tvoje reference: v vsaj polovici držav je gorivo dražje kot pri nas. Gotovo pa več kot v polovici držav z eurom. Kar le potrjuje, da imamo v Sloveniji zaradi regulacije nižje cene kot normalno --> tudi tisti, ki ne kurimo dizla in bencina torej čez državo subvencioniramo tiste, ki ga.... čuj, zdaj pa še enkrat preberi moj prvi post forum.finance.si/?m=...le&replies , na katerega si mi "odgovoril" s tipičnim premikanjem tarče od cene avtomobila na ceno goriva in mi povej, kje sem jaz govoril - pri nas z različnimi omrežninami državno regulirana cena elektrika očitno ni subvencionirana - o kakršnihkoli cenah dizla in bencina pri nas, ki so z regulacijo menda subvencionirane, ker bi v tržnem gospodarstvu zaradi prevelikega povpraševanja in premajhne ponudbe po tvojem mnenju cene goriva morale biti višje ... khmm, ker kolikor lahko vidim, sem poleg subvencioniranih polnilnicah za električne avtomobile na običajnih tankštelah govoril o tem, zakaj si predvsem zaradi zvoka motorja kljub subvencijam ne bi kupil električnega avtomobila, ko je forumaš OgnjenAnto o električnih avtomobilih govoril kot višku napredka človeške pameti nasproti vsem zaostalim v svojih starih mentalnih okvirih ...
sporočil: 1.659
[GV-1113]Pa si dejansko poskusil en teden imeti EV na uporabi, ali govoriš tako iz principov?
Velika večina nas seveda NOČE EV, ker so kljub subvencijam nekonkurenčni.
EVji bi bili približno konkurenčni, če:
1. bi bila energijska gostota baterij 3x večja,
2. bi bila cena baterij 3x nižja,
3. bi bila realna življenjska doba baterij 3x daljša.
To je minimum, pa še niti nismo prišli do točke o hitrosti polnjenja. In še manj do točke o odvisnosti od komunistične in stremuške Kitajske.
1: za normalno uporabo je rang 300-400 km za 98% voznikov čisto dovolj. Tudi zame, ko naredim cca 45.000km/leto in tudi do EU prestolnic
2: ne skrbi, bo. Cena EV s subvencijo je zdaj zelo konkurenčna ali celo nižja od cene fossil fuel avtomobila. Z množičnostjo pride tudi padec cene
3: kakšna pa je po tvojih podatkih realna življenska doba baterije? Da te potolažim, na spletu obstaja cel kup študij, kjer so baterije dejansko testirali na znanstven način in ne na gostilniški rekla-kazala. Rezultate si pa sam oglej, glede na tvoje mnenje zna biti, da boš presenečen ;)
Seveda ni vse rožnato, infrastruktura še šepa, tako, kot tudi cene polnjenja za tiste, ki nimamo polnilnice doma. A s večimi ponudniki bo tudi to šlo dol. Vsaka tranzicije je pač počasna in ima precej "nevernikov". Tudi kočijaži so nekoč trdili, da kočija z motorjem ne bo nikoli to to :)
Vožnja z EV je daleč pred vožno z dizlom ali bencincem, da ne govorim o tem, da praktično ni nobenega vzdrževanja motorja. Recimo, meni se to pozna gotovo v 500€/leto samo tu (olje, filtri na pooblaščenem servisu, da ne govorimo o drugih delih, jermenu, sklopki, itd..).
Strani: 1 2