Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Test škoda elroq 85 – električna škoda, ki zna skoraj vse, a stane prek 50 tisoč evrov
Strani: 1
sporočil: 1.712
Torej je pozimi in pa v primeru normalno hitre vožnje po AC realni
doseg 300 km. Neuporabno in bistveno predrago sranje!
Kdor hoče Škodo, si lahko za 20k EUR kupi normalno uporabnega Kamiqa.
Kdor hoče Škodo, si lahko za 20k EUR kupi normalno uporabnega Kamiqa.
sporočil: 924
[GV-1113]Preprican sem, da se se nisi vozil z EV. Ker, drugace ne bi pisal taksnih bedarij. Ce se po AC vozis pozimi 130 km/h, ta zadeva porabi nekaj manj kot 20 KWh el. energije. Kar pomeni, da z njim lahko prevozis okoli 400 km. Kar pa ni zanemarljivo. In v 30 minutah ga napolnis za naslednih 250 km ... ni slabo
Torej je pozimi in pa v primeru normalno hitre vožnje po AC realni doseg 300 km. Neuporabno in bistveno predrago sranje!
sporočil: 1.658
[GV-1113]Get over it....že enkrat;)
Torej je pozimi in pa v primeru normalno hitre vožnje po AC realni doseg 300 km. Neuporabno in bistveno predrago sranje!
Kdor hoče Škodo, si lahko za 20k EUR kupi normalno uporabnega Kamiqa.
sporočil: 1.069
[0313EKINX]ne vem kakšne avtomobile vozite in kako jih vozite, a 2,1 tone težko vozilo porabi pozimi na AC krepko čez 25kWh na 100km.
> [GV-1113]
> Torej je pozimi in pa v primeru normalno hitre vožnje po AC realni doseg 300 km. Neuporabno in bistveno predrago sranje!
Preprican sem, da se se nisi vozil z EV. Ker, drugace ne bi pisal taksnih bedarij. Ce se po AC vozis pozimi 130 km/h, ta zadeva porabi nekaj manj kot 20 KWh el. energije. Kar pomeni, da z njim lahko prevozis okoli 400 km. Kar pa ni zanemarljivo. In v 30 minutah ga napolnis za naslednih 250 km ... ni slabo
v praksi to pomeni, da pozimi z BEV ne prideš brez polnjenja od LJ do ZG pa nazaj - to je realnost
Strani: 1