Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bild: evropska komisija bi prepovedala službene bencinske avte že od leta 2030
Strani: 1
sporočil: 4.630
Ne vem, kam se bodo skrili birokrati iz Bruslja z Lajno na čelu, ko
bo ovcam v EU enkrat tega sranja dovolj ?!
sporočil: 677
Subvencije za fosilna goriva so neverjetnih 7% svetovnega BDP in je
skrajno nemoralno, da iz proračunova dajemo taki denar, da se
bogatijo arabci, rusi in ameriški petro dolar, ter da dihamo zrak,
ki ubije letno več kot pol milijona evropejcev, porabimo milijarde
na zdravljenja, ter vplivamo na to da imamo vedno več neviht, suš,
požarov... Očitne klimatske spremembe.
Naftne avte ni treba prepovedati. Le prenehati subvencionirati gorivo.
Pri realnih 5EUR+ za liter jih itak nobeden ne bo uporabljal z veseljem.
www.imf.org/en/Topic...-subsidies
www.theguardian.com/...-imf-finds
Kitajci nas prehitevajo 100 na uro in že 60% vseh prodanih so na elektriko.
Zaradi masovnega domačega prehoda so prenehali kupovati Evrospke naftne avte (popoln polom nekoč glavnega EU avtomobilskega trga in vira največjega profita) in sunkovito jim raste prodaja na EU trgu. Ker so naši zamudili prehod na baterije.
Na Kitajskem to konkretno pomeni, da milijarde $ ostanejo doma in ne gredo v Arabijo, Rusijo, ZDA in druge države, ki prodajajo nafto.
Elektrika na električnia vto se dobi doma. Na strehi.
EU komisija je s prepoznim reagiranjem že skoraj uničila EU avtomobilsko industrijo in če bodo še odlašali bomo avtomobilsko popolnoma propadli in postali le sestavljalnica avtomobilov za Kitajske lastnike.
Naftne avte ni treba prepovedati. Le prenehati subvencionirati gorivo.
Pri realnih 5EUR+ za liter jih itak nobeden ne bo uporabljal z veseljem.
www.imf.org/en/Topic...-subsidies
www.theguardian.com/...-imf-finds
Kitajci nas prehitevajo 100 na uro in že 60% vseh prodanih so na elektriko.
Zaradi masovnega domačega prehoda so prenehali kupovati Evrospke naftne avte (popoln polom nekoč glavnega EU avtomobilskega trga in vira največjega profita) in sunkovito jim raste prodaja na EU trgu. Ker so naši zamudili prehod na baterije.
Na Kitajskem to konkretno pomeni, da milijarde $ ostanejo doma in ne gredo v Arabijo, Rusijo, ZDA in druge države, ki prodajajo nafto.
Elektrika na električnia vto se dobi doma. Na strehi.
EU komisija je s prepoznim reagiranjem že skoraj uničila EU avtomobilsko industrijo in če bodo še odlašali bomo avtomobilsko popolnoma propadli in postali le sestavljalnica avtomobilov za Kitajske lastnike.
sporočil: 677
Sicer totalno idiotski članek.
Ren a car vzamem električni. Vedno.
Problem Hertza je bil, da je kupil veliko Tesla vozil, a par mesecev po tem je Musk spustil cene novih za 10.000€.
Drugače, na električnem ti uprabniki težko uničijo motor, menjalnik, kuplo, zavore....
Zadnjič sem mogel vzeti bencinarja, ker v Napulju nimajo električnih za izposojo na letališču.
Čez 3 dni je šlo letalo ob 6 zjutraj in sem mogel bencinerja vrniti do 4:30, pripeljati se 150 km po regionalni cesti in vrniti avto.
NOBENA BENCINSKA ČRPALKA NI DELALA do 6 zjutraj.
Kje naj tankam...
Mogel bi it na plačljivo avtocesto, da dobim črpalko na poti iz NEaplja... pa se vračat nazaj... Ostal sem brez kavcije seveda.
Noro. Take stiske si več ne želim.
Elektro polnilnice delajo vedno. 24 ur na dan. Gužve itak ni razen par ur 5 vikendov na leto, ko vsi rinejo na morje.
Električni avto moraš vrniti na 70% napolnjenosti, kar itak 99% primerov napolniš v hotelu ali apartmaju dan pred vrnitvijo avta.
Na DC, polnjenje do 70% traja 5 do 10 minut.
Ne, nikoli več stresa z iskanjem odprte bencijske črpalke v tujini.
Ren a car vzamem električni. Vedno.
Problem Hertza je bil, da je kupil veliko Tesla vozil, a par mesecev po tem je Musk spustil cene novih za 10.000€.
Drugače, na električnem ti uprabniki težko uničijo motor, menjalnik, kuplo, zavore....
Zadnjič sem mogel vzeti bencinarja, ker v Napulju nimajo električnih za izposojo na letališču.
Čez 3 dni je šlo letalo ob 6 zjutraj in sem mogel bencinerja vrniti do 4:30, pripeljati se 150 km po regionalni cesti in vrniti avto.
NOBENA BENCINSKA ČRPALKA NI DELALA do 6 zjutraj.
Kje naj tankam...
Mogel bi it na plačljivo avtocesto, da dobim črpalko na poti iz NEaplja... pa se vračat nazaj... Ostal sem brez kavcije seveda.
Noro. Take stiske si več ne želim.
Elektro polnilnice delajo vedno. 24 ur na dan. Gužve itak ni razen par ur 5 vikendov na leto, ko vsi rinejo na morje.
Električni avto moraš vrniti na 70% napolnjenosti, kar itak 99% primerov napolniš v hotelu ali apartmaju dan pred vrnitvijo avta.
Na DC, polnjenje do 70% traja 5 do 10 minut.
Ne, nikoli več stresa z iskanjem odprte bencijske črpalke v tujini.
sporočil: 677
Pa še to bi vejalo ukiniti.
Subvencije na naftna vozila presegajo subvecije na električna vozila.
Čemu?
Da potem več denarja pošiljamo arabcem?
electrek.co/2024/10/...pany-cars/
Subvencije na naftna vozila presegajo subvecije na električna vozila.
Čemu?
Da potem več denarja pošiljamo arabcem?
electrek.co/2024/10/...pany-cars/
sporočil: 460
Pomotoma sem ti dal plus, se opravičujem. Mi vsi plačujemo
subvencijo 7.000€ za vsak električni avto, to je šele bluzenje. Za
avte, ki po treh letih niso vredni skoraj nič in gredo samo še za
razgradnjo v onesnaževanje okolja, ki ga spet plačamo. Kitajci
delajo namenoma električne avte za dobo treh let, potem naj bi
kupili novega. To pa je uspeh napredka, kajne.
sporočil: 889
[comteo]
Zadnjič sem mogel vzeti bencinarja, ker v Napulju nimajo električnih za izposojo na letališču.
Čez 3 dni je šlo letalo ob 6 zjutraj in sem mogel bencinerja vrniti do 4:30, pripeljati se 150 km po regionalni cesti in vrniti avto.
NOBENA BENCINSKA ČRPALKA NI DELALA do 6 zjutraj.
Kje naj tankam...
Mogel bi it na plačljivo avtocesto, da dobim črpalko na poti iz NEaplja... pa se vračat nazaj... Ostal sem brez kavcije seveda.
Noro. Take stiske si več ne želim.
Ne, nikoli več stresa z iskanjem odprte bencijske črpalke v tujini.
:))))) tole mora iti pa v rubriko:"Saj ni res, pa je" :))) tako se pa ze dolgo nisem nasmejal
V Italiji imas skoraj na vsaki pumpi tudi avtomat in so odprte 24 ur. V najslabsem primeru zavijes na AC in natankas. Se bolje pa je, ce natankas zvecer, dan prej.
Tudi sam imam el avto. No, zeni sem ga kupil, da se vozi okoli hise. Tudi sam ga z veseljem uporabljam. In, definitivno so pod manjsim stresom vozniki klasicnih avtomobilov.
sporočil: 89
Kako natančno mi tu država subvencionira gorivo, če pa si vzame 200
% (čez palec) od nabavne cene goriva?
"Skupen delež vseh dajatev (trošarin, DDV in prispevkov) v končni ceni litra dizla predstavlja skoraj 58 odstotkov, pri neosvinčenem motornem bencinu pa 60 odstotkov. Delež nabavne cene predstavlja 35,5 odstotka v končni ceni dizla in 33 odstotkov v končni ceni neosvinčenega motornega bencina, marža trgovcev pa tu predstavlja zgolj 6,8 odstotka pri dizelskem gorivu in sedem odstotkov pri neosvinčenem motornem bencinu.
"siol.net/novice/slov...rin-663687
"Skupen delež vseh dajatev (trošarin, DDV in prispevkov) v končni ceni litra dizla predstavlja skoraj 58 odstotkov, pri neosvinčenem motornem bencinu pa 60 odstotkov. Delež nabavne cene predstavlja 35,5 odstotka v končni ceni dizla in 33 odstotkov v končni ceni neosvinčenega motornega bencina, marža trgovcev pa tu predstavlja zgolj 6,8 odstotka pri dizelskem gorivu in sedem odstotkov pri neosvinčenem motornem bencinu.
"siol.net/novice/slov...rin-663687
sporočil: 514
Ta EU deluje po principu :
Podajo ne res zelo neumen predlog kako bo.
Potem pa čez neki časa to prekličejo.
In mi smo res zadovoljni s temi EU uradniki, ker tako dobro razmišljajo.
Podajo ne res zelo neumen predlog kako bo.
Potem pa čez neki časa to prekličejo.
In mi smo res zadovoljni s temi EU uradniki, ker tako dobro razmišljajo.
Strani: 1