Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.577
[#3064577] 07:31
Odgovori   +    10
Ajajaj, Merz, še nedolgo nazaj si klečeplazil v Beli hiši.

Bil si glasen zagovornik dviga sredstev za orožje.

Rusiji si grozil z raketami, ki jih noš dal Zelenskemu.

No, sedaj pa cviliš, ko te je dobri stari prijatelj iz Amerike prijel za vrat.

Uboga EU !!!
rx170 sporočil: 6.722
[#3064578] 08:37
Odgovori   +    0
Mislim, da so te ocene poenostavljene. Ameriške carine bodo podražile te proizvode za ameriške kupce, kjer imajo Američani svojo proizvodnjo bodo njihovi proizvajalci postali konkurenčnejši. In obratno, če bodo t.i. protiukrepi.

A bo ocarinjeno tudi orožje, ki ga bodo kupili Evropejci in nato transportirali kijevskemu režimu?
FIskalnaFinta2 sporočil: 388
[#3064582] 09:33
Odgovori   +    4
Morda dobimo viške vozil in končno nižje cene. :)
GV-1113 sporočil: 1.557
[#3064584] 10:01 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3064582)
Odgovori   +    1
Ti kar sanjaj. Politika evropskih avtomobilskih proizvajalcev je vedno bila, da so prodajne cene ravno v EU najvišje. In če se bodo zdaj povišale v ZDA, se morajo po njihovi logiki vsaj za tak procent tudi v EU.
GV-1113 sporočil: 1.557
[#3064585] 10:04 · odgovor na: FIN-544124 (#3064577)
Odgovori   +    3
Merz je naivnež. Že s 30-odstotnimi carinami bodo nemški avti nekonkurenčni. Zato je treba usekati s kontra carinami, zlasti pa z digitalnim davkom, ki bo ciljano obdavčil ameriške tehnološke velikane.

Ker potem je že vseeno, če bo Trump potem carine nabil na 60 procentov. Prodaja se bo namreč ustavila že pri ta nižji stopnji.
FIskalnaFinta2 sporočil: 388
[#3064588] 10:27 · odgovor na: GV-1113 (#3064585)
Odgovori   +    0
Saj zato, ker bodo nekonkurenčni, jih bodo lahko prodali v EU po nižji ceni, ker bo tam prenizko povpraševanje. :)
GV-1113 sporočil: 1.557
[#3064590] 11:01 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3064588)
Odgovori   +    1
Sicer razumem tvojo logiko, ampak avtomobilski proizvajalci delajo po logiki profita. Vsak avto hočejo prodati s profitom in to dovolj velikim, sicer ga rajši niti ne izdelajo.

Če ne bi bilo več povpraševanja z ameriškega trga, bi pač ustrezno zmanjšali proizvodnjo. Delavce bi poslali na čakanje, evropska sociala pa bi vse to plačevala.
rx170 sporočil: 6.722
[#3064597] 12:11 · odgovor na: GV-1113 (#3064585)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Merz je naivnež. Že s 30-odstotnimi carinami bodo nemški avti nekonkurenčni. Zato je treba usekati s kontra carinami, zlasti pa z digitalnim davkom, ki bo ciljano obdavčil ameriške tehnološke velikane.

Ker potem je že vseeno, če bo Trump potem carine nabil na 60 procentov. Prodaja se bo namreč ustavila že pri ta nižji stopnji.
Carinska stopnja za uvoz ameriških avtomobilov v Evropsko unijo trenutno znaša 10 % od carinske vrednosti vozila1 2. Ta stopnja velja za osebna vozila, ki prihajajo iz držav, s katerimi EU nima sklenjenega preferencialnega trgovinskega sporazuma – kar vključuje tudi ZDA.


ZDA zaračunavajo le 2,5 % carine na uvoz evropskih avtomobilov
rx170 sporočil: 6.722
[#3064599] 12:14 · odgovor na: GV-1113 (#3064590)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
Sicer razumem tvojo logiko, ampak avtomobilski proizvajalci delajo po logiki profita. Vsak avto hočejo prodati s profitom in to dovolj velikim, sicer ga rajši niti ne izdelajo.

Če ne bi bilo več povpraševanja z ameriškega trga, bi pač ustrezno zmanjšali proizvodnjo. Delavce bi poslali na čakanje, evropska sociala pa bi vse to plačevala.
Zato pa znajo od tega profitirati proizvajalci od drugod npr. Kitajci oziroma kdorkoli bo cenovno konkurenčen precenjenim evropskin avtomnobilom.

Strani: 1