Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Merz: 30-odstotne carine bi zasenčile vse in močno prizadele nemško izvozno industrijo
Strani: 1
sporočil: 4.577
Ajajaj, Merz, še nedolgo nazaj si klečeplazil v Beli hiši.
Bil si glasen zagovornik dviga sredstev za orožje.
Rusiji si grozil z raketami, ki jih noš dal Zelenskemu.
No, sedaj pa cviliš, ko te je dobri stari prijatelj iz Amerike prijel za vrat.
Uboga EU !!!
Bil si glasen zagovornik dviga sredstev za orožje.
Rusiji si grozil z raketami, ki jih noš dal Zelenskemu.
No, sedaj pa cviliš, ko te je dobri stari prijatelj iz Amerike prijel za vrat.
Uboga EU !!!
sporočil: 6.722
Mislim, da so te ocene poenostavljene. Ameriške carine bodo
podražile te proizvode za ameriške kupce, kjer imajo Američani
svojo proizvodnjo bodo njihovi proizvajalci postali konkurenčnejši.
In obratno, če bodo t.i. protiukrepi.
A bo ocarinjeno tudi orožje, ki ga bodo kupili Evropejci in nato transportirali kijevskemu režimu?
A bo ocarinjeno tudi orožje, ki ga bodo kupili Evropejci in nato transportirali kijevskemu režimu?
sporočil: 1.557
Ti kar sanjaj. Politika evropskih avtomobilskih proizvajalcev je
vedno bila, da so prodajne cene ravno v EU najvišje. In če se bodo
zdaj povišale v ZDA, se morajo po njihovi logiki vsaj za tak
procent tudi v EU.
sporočil: 1.557
Merz je naivnež. Že s 30-odstotnimi carinami bodo nemški avti
nekonkurenčni. Zato je treba usekati s kontra carinami, zlasti pa z
digitalnim davkom, ki bo ciljano obdavčil ameriške tehnološke
velikane.
Ker potem je že vseeno, če bo Trump potem carine nabil na 60 procentov. Prodaja se bo namreč ustavila že pri ta nižji stopnji.
Ker potem je že vseeno, če bo Trump potem carine nabil na 60 procentov. Prodaja se bo namreč ustavila že pri ta nižji stopnji.
sporočil: 388
Saj zato, ker bodo nekonkurenčni, jih bodo lahko prodali v EU po
nižji ceni, ker bo tam prenizko povpraševanje. :)
sporočil: 1.557
Sicer razumem tvojo logiko, ampak avtomobilski proizvajalci delajo
po logiki profita. Vsak avto hočejo prodati s profitom in to dovolj
velikim, sicer ga rajši niti ne izdelajo.
Če ne bi bilo več povpraševanja z ameriškega trga, bi pač ustrezno zmanjšali proizvodnjo. Delavce bi poslali na čakanje, evropska sociala pa bi vse to plačevala.
Če ne bi bilo več povpraševanja z ameriškega trga, bi pač ustrezno zmanjšali proizvodnjo. Delavce bi poslali na čakanje, evropska sociala pa bi vse to plačevala.
sporočil: 6.722
[GV-1113]Carinska stopnja za uvoz ameriških avtomobilov v Evropsko unijo trenutno znaša 10 % od carinske vrednosti vozila1 2. Ta stopnja velja za osebna vozila, ki prihajajo iz držav, s katerimi EU nima sklenjenega preferencialnega trgovinskega sporazuma – kar vključuje tudi ZDA.
Merz je naivnež. Že s 30-odstotnimi carinami bodo nemški avti nekonkurenčni. Zato je treba usekati s kontra carinami, zlasti pa z digitalnim davkom, ki bo ciljano obdavčil ameriške tehnološke velikane.
Ker potem je že vseeno, če bo Trump potem carine nabil na 60 procentov. Prodaja se bo namreč ustavila že pri ta nižji stopnji.
ZDA zaračunavajo le 2,5 % carine na uvoz evropskih avtomobilov
sporočil: 6.722
[GV-1113]Zato pa znajo od tega profitirati proizvajalci od drugod npr. Kitajci oziroma kdorkoli bo cenovno konkurenčen precenjenim evropskin avtomnobilom.
Sicer razumem tvojo logiko, ampak avtomobilski proizvajalci delajo po logiki profita. Vsak avto hočejo prodati s profitom in to dovolj velikim, sicer ga rajši niti ne izdelajo.
Če ne bi bilo več povpraševanja z ameriškega trga, bi pač ustrezno zmanjšali proizvodnjo. Delavce bi poslali na čakanje, evropska sociala pa bi vse to plačevala.
Strani: 1