Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.579
[#3064395] 10.07.25 22:50
Odgovori   +    2
Groza me je, ko gledam tisto tablico na armaturki.

Toliko se govori o izpustih in ne vem zakaj dva in pol litra motor ?

Mogoče za podeželje, da vleče še prikolico za konje ali manjši bager.
jSujica sporočil: 89
[#3064403] 11.07.25 08:08 · odgovor na: FIN-544124 (#3064395)
Odgovori   +    3
Pri Mazdi trdijo, da z večjimi motorji nadomestijo turbo puhala, hkrati pa zmanjšujejo izpuste. Njihovi motorji naj bi tako po besedah njihovih inženirjev brez težav dosegali napovedane normative Euro 7.
GV-1113 sporočil: 1.559
[#3064433] 11.07.25 11:15 · odgovor na: jSujica (#3064403)
Odgovori   +    0
Trdijo že, ampak treba bi bilo dati podatke enako močnih motorjev na plano in narediti konkretno primerjavo. Dejstvo pač je, da večje površine motorjev pomenijo večje trenje.
jSujica sporočil: 89
[#3064435] 11.07.25 11:34 · odgovor na: GV-1113 (#3064433)
Odgovori   +    1
No, dejstvo je, da večji, a manj kompleksni motorji z manjšo močjo na liter delovne prostornine manj trpijo. Dejanska poraba goriva pa tudi v praksi (in ne le na testih, kjer so številke včasih nemogoče nizke) ni pretirano velika. Pri konkretnem motorju v prejšnji generaciji vozila je na lanskoletnem testu znašala sedem litrov in to v kombinaciji s samodejnim menjalnikom
miapan sporočil: 44
[#3064438] 11.07.25 12:23 · odgovor na: GV-1113 (#3064433)
Odgovori   +    2
Obstaja več teorij, Mazda se opira na to da je motro manj termično obremenjen in tako lažje dosega manjše izpuste, hkrati je potreba po aftertreatmanu izpušnih plinov manjša.

Praksa je pokaza da nijhova teorija deluje.

Strani: 1