Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Tesla v uporabo predala prve robotaksije

Strani: 1

stutek sporočil: 550
[#3063659] 06:58
Odgovori   +    0
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!

en.wikipedia.org/wiki/Waymo
OgnjenAnto sporočil: 428
[#3063665] 08:10 · odgovor na: stutek (#3063659)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 24.06.2025 08:10
[stutek]
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!

en.wikipedia.org/wiki/Waymo

Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.

Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.

Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
leben1 sporočil: 404
[#3063667] 08:39 · odgovor na: stutek (#3063659)
Odgovori   +    0
Waymo je bil prvi, ni pa vodilni. Tehnološko je minoren, področje ki ga pokriva je le desetina tega, ki ga pokrivajo sedaj s Teslami. Po uvajalnem času bo razlika povsem jasna. Možnosti uveljavljanja po drugih mestih so pa zaradi lastne vgrajene inteligebnce sploh na strani Tesle, ki ni omejena samo na zemljevide. Toliko o primerjavi med tema dvema. Sam pa se še precej časa ne bom usedel v avto brez človeškega nadzora.
kzupanc sporočil: 10.649
[#3063697] 13:02 · odgovor na: OgnjenAnto (#3063665)
Odgovori   +    0
[OgnjenAnto]
> [stutek]
> Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!
>
> en.wikipedia.org/wiki/Waymo


Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.

Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.

Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
Dodaten lidar bo zame še dolgo velika varnostna prednost pred samo kamerami. Seveda je vse odvisno od natančnosti zaznavanja cele okolice in softverske obdelave podatkov v realnem času.
Pri SpaceX trenutno stave ne kažejo odlično, pa niti pri Tesli ne. Ampak, ker je vse relativno, kažejo relativno ne tako slabo.
miholinc sporočil: 34
[#3063716] 16:44 · odgovor na: OgnjenAnto (#3063665)
Odgovori   +    0
[OgnjenAnto]
> [stutek]
> Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!
>
> en.wikipedia.org/wiki/Waymo


Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.

Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.

Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
Kar sem bral pokriva tesla manj kot waymo, predvsem pa se izogiba več problematičnim lokacijam. Polog tega to ni noben robotaxi, saj vse kontrolirajo teleoperaterji, vozijo se pa samo izbrani...
Pred teslo je še dolga pot, sploh pa menim da so zašli...

Strani: 1