6 min
Leto dni vlade narodne enotnosti v JAR: obljube stabilnosti, realnost trenj
25 min
Mehiki Trump še za 90 dni podaljšal trenutne, 25-odstotne, carine 1
2 uri
Slovenske živilce skrivajo pod trgovsko blagovno znamko in jih stiskajo s ceno
3 ure
Navodila EU za prostovoljno poročanje o trajnostnosti za mala in srednja podjetja
3 ure
Še prosili bomo za čipe v glavah
3 ure
Nemčija julija z 1,8-odstotno inflacijo
3 ure
Intesa Sanpaolo v prvem polletju s 5,2 milijarde evrov dobička
4 ure
Kako dolga je slovenska pot od avtomobila k trajnostnim rešitvam mobilnosti 1
4 ure
Za nadgradnjo železniške postaje Ljubljana 175 milijonov evrov iz EU
4 ure
Danes poteče rok za oddajo dohodninske napovedi za vse tiste, ki niste dobili informativnega izračuna
4 ure
Renault razkril novega generalnega direktorja in poslovanje v prvem polletju, ki zbuja optimizem
4 ure
Ste služili prek Airbnbja in Bookinga? Furs dobiva sveže podatke in teh je dvakrat toliko kot lani! 4
4 ure
Ljubljansko letališče dobiva težko pričakovano povezavo z Barcelono 2
5 ur
Kmečki protesti zaradi slabe zakonodaje 2
5 ur
Kaj bo nudila brezplačna aplikacija za rastlinske pridelovalce in svetovalce
5 ur
Kako si je Južna Koreja zagotovila največ 15-odstotne carine za prodajo avtov v ZDA
6 ur
Kitajci kupujejo lastnika trgovin Media Markt in Saturn
6 ur
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je dobra novica tudi za Roto in Talum 2
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Od rešitelja debelosti do borznega luzerja. Je čas za nakup delnice Novo Nordiska?

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.685
[#3063130] 14.06.25 08:39
Odgovori   +    9
Že danes je na cestah preveč tovornega prometa in ta prehitro raste ter obremenjuje ceste, zmanjšuje varnost vožnje...

Takoj je treba delati en (tretji ali četrti) AC pas samo za cestni tovorni promet (pa za druge počasnete, recimo turistične prikoličarje) in pojačati železniški pretok tovora.

A v Slo smo glede teh vprašanj v predpotopnem načinu razmišljanja. Že 30 let.
leben1 sporočil: 477
[#3063131] 14.06.25 09:21 · odgovor na: FIN-379669 (#3063130)
Odgovori   +    4
Ali pa normalno dvopasovno cesto zaprtega tipa samo za tranzitne kamione. Je bistveno ceneje in manj obveznih standardov kot za avtocesto. Tovornakarji najno zapeljejo takoj po meji in z nje pred naslednjo mejo, tudi zaračunavajo jih lahko enako kot sedaj. Gradnja pa bo bistveno cenejša. Za hitrejšo pa pri naših gradbincih ne morem reči.
FIN-379669 sporočil: 8.685
[#3063135] 14.06.25 11:44 · odgovor na: leben1 (#3063131)
Odgovori   +    2
Mnogo lažje je v prostor umestiti 3 pas kot tako ločeno dvopasovnico. Enako je pri tirih, če bi trase bile med seboj ločene.
GV-1113 sporočil: 1.608
[#3063137] 14.06.25 12:37 · odgovor na: leben1 (#3063131)
Odgovori   +    2
Kje pa bi ti gradil to novo tranzitno cesto? Pod zemljo v tunelih? Nad zemljo v naslednjih 100 letih nimaš šans, da bi jo lahko umestil.
FIN-544124 sporočil: 4.675
[#3063143] 14.06.25 15:21
Odgovori   +    4
Hmmmmm, kaj ga potem zadržuje, da ne gre v Romunijo ?

Očitno ga tam čaka boljši posel.

Pa ostali naj gredo tankat v Romunijo in potem z robo po Evropi.

Manjkalo bi naj čez 400 tisoč voznikov.

Ja potem bodo cene še nižje, če bi jih bilo še toliko zraven, ki bi hoteli posel.

Promet narašča, avtoceste so premajhe, cene prevozov prenizke, stroški previsoki, šoferjev ni,...

Popolnoma narobe svet.

Itak je potrošnja ljudi že daleč previsoka.

Eni tulijo, da se okolje preveč onesnažuje.

Seveda, če imamo pa preveč izdelkov v trgovinah.

In nekateri se pripeljejo stotine in tisoče kilometrov daleč.

Ko se izdelek izdeluje že surovine potujejo stotine in tisoče kilometrov.

Narobe svet.

Strani: 1