Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.899
[#3057107] 21.02.25 10:23
Odgovori   +    20
TAKOJ UKINITI VSE SUBVENCIJE !!!

Davkoplačevalci futrajo podjetja, ki so polna denarja in se preseravajo z električnimi avtomobili.

Tudi fizične osebe, ki kupujejo taka vozila so dobro situirane in je brez veze metati denar za take stvari.
F24-03485 sporočil: 16
[#3057111] 21.02.25 11:25
Odgovori   +    15
Če pogledamo zmagovalca, ki je kupil 20 EV - Kodavari svetovanje d.o.o.:
2023:
- celotni prihodki: 3.120 €
- čisti poslovni izid leta: 317 €
- število zaposlenih: 0 (z besedo: nič)
.
Vir: e-bonitete.
Podatkov za 2024 še ni.
F20-06480 sporočil: 6
[#3057113] 21.02.25 12:09 · odgovor na: FIN-544124 (#3057107)
Odgovori   +    10
Prav tako bi bilo potrebno ukiniti oprostitev bonitete za električna službena vozila...
odvisnik sporočil: 1.827
[#3057114] 21.02.25 12:28 · odgovor na: F24-03485 (#3057111)
Odgovori   +    0
[]
Če pogledamo zmagovalca, ki je kupil 20 EV - Kodavari svetovanje d.o.o.:
2023:
- celotni prihodki: 3.120 €
- čisti poslovni izid leta: 317 €
- število zaposlenih: 0 (z besedo: nič)
.
Vir: e-bonitete.
Podatkov za 2024 še ni.
Malo spominja na onega von Horvata.
Maš še par zanimivih prejemnikov.

Borgrer gremo,; izzivi,; muzejska oprema.

No vsaj izvirni pri imenih so.
Upajmo pa ,da gre kdo na teren in preveri ,kdo dejansko vozi ta vozila ;)
samen sporočil: 344
[#3057116] 21.02.25 13:03 · odgovor na: FIN-544124 (#3057107)
Odgovori   +    9
[]
TAKOJ UKINITI VSE SUBVENCIJE !!!

Davkoplačevalci futrajo podjetja, ki so polna denarja in se preseravajo z električnimi avtomobili.

Tudi fizične osebe, ki kupujejo taka vozila so dobro situirane in je brez veze metati denar za take stvari.
Točno to je problem... Subvencije porabijo podjetja, kjer si direktorji in B-1 kupijo službena vozila, ker v osnovi itak ne gre za njihov denar, hkrati pa imajo največjo korist, da je boniteta za avto nična napram npr. dizlu.
Najhuje je edino to, da morajo imeti električni avto. Ampak raje imajo to, kot da plačujejo 500 eur bonitete mesečno.
Ob tem da nimajo nič ostalih stroškov.


Res je skregano z logiko, da se podpira tak razvoj EV... bolj gre za razvoj elite, ki bi sicer lahko plačala polno ceno, ne pa da izkoriščajo sistem zaradi lastne koristi, ki je predvsem nična boniteta na električno vozilo.
XDONA1 sporočil: 1.473
[#3057121] 21.02.25 14:37 · odgovor na: samen (#3057116)
Odgovori   +    3
Ne vem, to je eno tako posploševanje. Recimo, nek direktor malega podjetja nikakor ne spada med elito, izkoristil je pač ugodnost nične bonitete in se vozi okrog recimo na elektriko, raje kot na nafto. In pri tem še uživa in ne svinja zraka.

Običajno so najglasnejši proti subvencijam tisti, ki ste veselo koristili subvencije za vrtec, toplotno črpalko, prenovo bajte doma, javni prevoz, itd... ali kupili stanovanje po jazbinškovem zakonu.

Pač sistem mora biti tako nastavljen, da je kontrola stroga, nategatorje pa enkrat za zmeraj izločiti iz sistema subvencij. Subvencije so pač politična odločitev in ponekod dobra rešitev, ponekod pa tudi ne.
FIN-467473 sporočil: 2.632
[#3057130] 05:08
Odgovori   +    1
Rabljeni Diesel je vsaj stoškovno cenejši,ker so E-avti predragi in tudi njihovo zavarovanje.

Strani: 1