3 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 min
Baterijska mrzlica: nemški koncern RWE bo gradil največji baterijski hranilnik v Walesu
45 min
Pet razlogov za prenos nove mobilne aplikacije Generali Investments (PRO)
47 min
Evrska inflacija novembra zrasla na 2,2 odstotka
1 ura
OECD Sloveniji poslabšal napovedi in spet poziva: razbremenite plače, obdavčite nepremičnine 4
1 ura
Burry stavi še proti Tesli. Milijone pa služi s tipkanjem
2 uri
Ljubljanska borza v zelenem; SBI TOP pridobil 0,22 odstotka 2
2 uri
To je 10 najboljših visokotehnoloških startupov za kmetijstvo na svetu
2 uri
Ifo: Zaradi višje minimalne plače bodo nemška podjetja odpuščala
3 ure
IZZIV Kako učinkovito obnoviti poslovanje, ko vam čez noč zaklenejo vse podatke (Oglas)
3 ure
Slovenija obstala na 46. mestu IMD. Ključni izzivi, ki bodo oblikovali poslovanje v naslednjih letih (Oglas)
3 ure
BI: Instagram ukinja delo od doma
4 ure
Koliko vas stane čezmerno varčevanje 1
4 ure
FT: Thyssenkrupp v prestrukturiranje jeklarske enote, odpira se pot za prodajo
5 ur
Gregor Omejc, Shell Adria: Prevozništvo nam vsak dan zagotavlja to, kar imamo za samoumevno
5 ur
Projekcije nove, sicer še nekoliko oddaljene industrijske paradigme industrije 6.0
5 ur
Test: audi Q5 2.0 TDI quattro S-line – žlahtnemu videzu sledi žlahtna cena
9 ur
Primerjava: katera banka je omejila ponudbo fiksnih stanovanjskih posojil
9 ur
Kako se NLB primerja s poljskimi bankami, kako Poljaki vidijo Krko in katere so zanimive delnice za nakup 2
9 ur
Tri kibernetske krize, ki so pretresle Slovenijo

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.388
[#3052626] 03.12.24 22:29
Odgovori   +    6
In potem se tovarne čudijo, da se je prodaja zmanjšala.

Obstaja zelo veliko ljudi, ki si tega sranja v sredini ne želijo in ga nočejo.

Naj bo za doplačilo.

Normalen človek ne rabi vsega tega sranja, ki samo odvrača pozornost voznika s ceste.

Čakamo, kdaj bo vodilnim v avtoindustriji kapnilo, da naj spet delajo normalne avtomobile za normalne ljudi in za normalno ceno.
leben1 sporočil: 650
[#3052634] 04.12.24 08:26
Odgovori   +    13
Že sam koncept SUV je povsem nesmiseln, prevelik na zunaj, pretežak, premajhen navznoter, večja poraba, manj stabilen, manj varen v primerjavi z limuzinami in karavani. A ker so kupce prepričali, da to hočejo, so jim nabili ceno in jim veselo prodajajo brez nekih večjih dodanih stroškov proizvodnje. Naslednja potegavščina za dvig cene pa so tile dodatni drago zaračunani sistemi, ki jih pa ne stanejo skoraj nič, saj računalnik v avtu je, pače je posamezna funkcija vklopljena ali ne, same kamere pa so že sjkoraj zastonj. Končen rezultat je visoka cena za nič, oz. zelo malo.

Strani: 1