15 min
Na enem mestu: poslovanje veličastne tehnološke sedmerice
43 min
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
1 ura
Pomgradu ni uspelo z revizijo zoper Darsovo odločitev o priznanju sposobnosti turškemu gradbincu
1 ura
BHP opustil prevzem Anglo American
1 ura
V katere naložbe boste lahko vlagali prek posebnega podračuna INR
2 uri
Kako z UI do 90 odstotkov manj težav v veleprodaji (Oglas)
2 uri
Optimizem glede morebitnih rezov obrestnih mer pognal delnice in bitcoin navzgor
2 uri
Naložbena menjava: Kaj prinaša novi Eurizon Fund - Top US Research (Oglas)
2 uri
Kranj - digitalno mesto s človeškim obrazom
3 ure
Ključni dnevi za konec vojne v Ukrajini? 4
3 ure
Projekt Schellenburg dve leti po otvoritvi: ali je prestižni kompleks izpolnil visoka pričakovanja? (Oglas)
7 ur
(FOTOREPORTAŽA) Kako do 15 odstotkov boljše izkoriščenosti strojev
7 ur
Janša in Golob vse bliže. Obadva s Plenkovićem za borzo po Orbanu 2
7 ur
Plače 2025 - takšne so plače v 140 poklicih 1
8 ur
Slovensko znanje, ki energijo spreminja v konkurenčno prednost in podjetjem prinaša več kot tretjino nižje stroške ogrevanja in hlajenja (Oglas)
13 ur
Tiho slovo legende - iz tovarne v Saarlouisu je zapeljal zadnji ford focus 4
13 ur
Izid referenduma: zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja zavrnjen 8
14 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Reuters: Trumpov urad za vladno učinkovitost ne obstaja več 2
22 ur
Bloomberg: Evropske države pripravile svoj načrt za mir v Ukrajini 11

Strani: 1

LjubiteljCO2 sporočil: 252
[#3051220] 11.11.24 11:21
Odgovori   +    15
Koliko se bo zmanjšala temperatura Zemlje, če zamenjam dizla za Teslo?
Koliko se bo Zemlja ohladila, za vsako milijardo, ivestirano v "zeleni prehod"?
Koliko so Nemci zmanjšali "ogljični odtis" z Energiewende?

Trump: "We're going to terminate the Green New Scam."
1. "Zakaj ne ustvarjamo velikih energetskih elektrarn, velikih virov energije, namesto da bi se igrali to igro z vetrom, ki uničuje vse, pobija vse vaše ptice, uničuje polja... To je zelena prevara."
2. "Sem za čisto energijo ... vendar zaradi nje ne morete uničiti svoje države ... To ne bo pognalo naših tovarn. To lahko storimo le s fosilnimi gorivi... fosilnimi gorivi in jedrsko energijo."

2 minuti: x.com/wideawake_medi...1252678933

Kaj pa Ursula ???
0430ABAKU sporočil: 2.173
[#3051221] 11.11.24 11:23
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 11.11.2024 11:27
Na Češkem imajo EV še brezplačno vinjeto.
V Avstriji te marsikje pri (počasni) polnilnici, ki ima sicer zmerno ceno, ubijejo z drago parkirnino. Avstrijci so tudi posebneži, kjer polnilnice večinoma zaračunavajo minute in ne kWh. To je zoprno za primerjati cene energije.
V Italiji je pa elektrika za EV itak super draga. Večinoma nad 1€/kWh.

Cene elektrike pri različnih ponudnikih in tipih polnilnic so v ekstremu še kar večje od faktorja 10. Običajno pa od faktorja 3.
Zamislite si, da bi bila taka situacija z bencinom.
GV-1113 sporočil: 2.107
[#3051223] 11.11.24 11:35
Odgovori   +    22
To je noro metanje davkoplačevalskega denarja v prazen nič!

Tudi zato, ker če daje Slovenija visoke subvencije, proizvajalci avtov pač dodatno nabijejo prodajne cene za slovenski trg.

O "zelenem" nategu pa itak ne bom več izgubljal besed...
trocki sporočil: 1.926
[#3051225] 11.11.24 12:35 · odgovor na: GV-1113 (#3051223)
Odgovori   +    1
In kaj je s tem narobe? Mar ni prav, da se denar levuharskih delavcev prelije k požrtvovalnim industrijalcem, ki držijo svet pokonci? Saj učinek je enak, kot če bi zmanjšali davke za avtomobilsko industrijo, kar je točno to, kar trenutno zahteva Volkswagen.
GV-1113 sporočil: 2.107
[#3051227] 11.11.24 13:02 · odgovor na: trocki (#3051225)
Odgovori   +    9
Volkswagnu naj filajo v tazadnjo kar denar nemških davkoplačevalcev.

Itak pa so tam tudi delavci preplačani, kaj šele management.
trocki sporočil: 1.926
[#3051233] 11.11.24 14:42 · odgovor na: GV-1113 (#3051227)
Odgovori   +    4
Eh, v EU velja odprt pretok denarja od revnih k bogatim ;)
odvisnik sporočil: 3.455
[#3051239] 11.11.24 15:10 · odgovor na: trocki (#3051233)
Odgovori   +    3
[trocki]
Eh, v EU velja odprt pretok denarja od revnih k bogatim ;)
To so nekje osnove fizike, vecja kot je masa večjo gravitacijo ima.

in kako bi bili bogati, bogati, če ne bi tekel kapital v njihovo smer.
FIN-467473 sporočil: 2.712
[#3051247] 11.11.24 17:44
Odgovori   +    0
Kakršna država ,takšen tudi odziv.
FIN-544124 sporočil: 5.358
[#3051253] 11.11.24 19:45
Odgovori   +    7
Vse to je DOKAZ, da ljudje NOČEJO tega sranja !!!

Te igračke kupujejo japiji in njim podobni.
FIN-325662 sporočil: 115
[#3051263] 12.11.24 07:13
Odgovori   +    2
V Sloveniji se itak meče stran denar za razne brezvezne zadeve (subvencije, "nevladnike", RTV, ...), za to kar potrebujemo ga pa ni (npr. vzdrževanje, posodabljanje in gradnja cest, kritje zdravstvenih storitev, sanacije po raznih ujmah, ...).
OgnjenAnto sporočil: 520
[#3051264] 12.11.24 07:50 · odgovor na: FIN-544124 (#3051253)
Odgovori   +    2
[]
Vse to je DOKAZ, da ljudje NOČEJO tega sranja !!!

Te igračke kupujejo japiji in njim podobni.
Ga ni boljšega od EV. Enkrat, ko imaš ta pravega in resnega, npr. Teslo, težko greš nazaj.

Drugače pa nobena subvencija ne pomaga, če država nima za EV prijaznega sistema in država še naprej aktivno dela na subvencioniranju fosilnih goriv. Zadnje dejanje je pisanje otožnih pisem EU Komisiji, da naj bo Slovenija izjema glede zaračunavanja emisijskih kuponov iz naslova fosilnih goriv. Eno se govori, drugo dela.

Drugo, EV industrija je že tako zrela, da subvencije za samo prodajo vozil niso več ključne. Samo ni treba ocariniti kitajcev do onemoglosti.

Sredstva gre nameniti izgradnji javne polnilne infrastrukture, tudi temu, da mestne srajce - blokarji, dobijo na parkirna mesta priključke za polnjenje vozil. 99% vozil čez noč stoji parkirana, ponoči je elektro omrežje manj obremenjeno in gre stimulirati počasno polnjenje v časovnih okvirih nižje obrementive. Povprečen slovenec bo imel dve uri polnjenja na eni fazi 230V 16A uvrh glave za dnevne potrebe.
GV-1113 sporočil: 2.107
[#3051269] 12.11.24 08:37 · odgovor na: OgnjenAnto (#3051264)
Odgovori   +    14
Prav, če je industrija EV vozil že tako zrela, pa pustimo kupcem, da se sami odločijo.

Dajmo davčno izenačiti status klasičnih in elektro vozil, imejmo enake trošarine na bencin kot na elektriko in nehajmo prepovedovati bencinske in dizelske motorje.

Če so EV res tako super in zreli, bodo že zmagali v pošteni tekmi na trgu.
trocki sporočil: 1.926
[#3051294] 12.11.24 13:27 · odgovor na: odvisnik (#3051239)
Odgovori   +    2
[odvisnik]
> [trocki]
> Eh, v EU velja odprt pretok denarja od revnih k bogatim ;)

To so nekje osnove fizike, vecja kot je masa večjo gravitacijo ima.

in kako bi bili bogati, bogati, če ne bi tekel kapital v njihovo smer.
Problem je ta, da ti bogati nočejo priznati, da so bogati zgolj po zaslugi gravitacije, ampak trdijo, da so bolj pametni in delovni.
odvisnik sporočil: 3.455
[#3051299] 12.11.24 13:59 · odgovor na: trocki (#3051294)
Odgovori   +    0
Tamle imaš Rigelnika, ki to odkrito prizna.:).
Ajde mogoče je revež :).


Neko delavnost in sposobnosti bogati vseeno imajo.
OgnjenAnto sporočil: 520
[#3051305] 12.11.24 15:47 · odgovor na: GV-1113 (#3051269)
Odgovori   +    1
[GV-1113]
Prav, če je industrija EV vozil že tako zrela, pa pustimo kupcem, da se sami odločijo.

Dajmo davčno izenačiti status klasičnih in elektro vozil, imejmo enake trošarine na bencin kot na elektriko in nehajmo prepovedovati bencinske in dizelske motorje.

Če so EV res tako super in zreli, bodo že zmagali v pošteni tekmi na trgu.
Saj se odločajo.
Treba je pa tudi zaračunati škodo od fosilnih goriv. Okoljsko in zdravstveno. Potem bo odločitev še lažja. Ne pa pisat otožna pisma EU Komisiji, za podaljšanje zastrupljanja narave in ljudi.
FIN-205757 sporočil: 170
[#3051398] 13.11.24 18:35
Odgovori   +    8
EV so primerna za novejša velemesta (Kitajska). Tam je to prava odločitev. Naj jih imajo. Tisto malo, kar jih potrebujemo pri nas, jih lahko mirno kupimo od njih. Struktura poselitve v Evropi je popolnoma drugačna. Nekaj velikih mest, potem pa srednja, manjša, majhna mesta in pa podeželje. Tudi velika mesta so stara nekaj stoletij in so se širila popolnoma drugače, kot kitajska velemesta. Izgraditi električno omrežje in polnilnice na takšnem teritoriju je popolna norost. Zato pogoltnimo izgubo, ki smo jo naredili do sedaj in končajmo s to zablodo. Lubeničarji (zunaj zeleni, notri pa kaviar komunisti) pa naj izstopijo iz procesov odločanja. So pač naravno glupi in povzročajo preveliko škodo.
FIN-544124 sporočil: 5.358
[#3051423] 14.11.24 10:26 · odgovor na: FIN-205757 (#3051398)
Odgovori   +    2
[FIN-205757]
EV so primerna za novejša velemesta (Kitajska). Tam je to prava odločitev. Naj jih imajo. Tisto malo, kar jih potrebujemo pri nas, jih lahko mirno kupimo od njih. Struktura poselitve v Evropi je popolnoma drugačna. Nekaj velikih mest, potem pa srednja, manjša, majhna mesta in pa podeželje. Tudi velika mesta so stara nekaj stoletij in so se širila popolnoma drugače, kot kitajska velemesta. Izgraditi električno omrežje in polnilnice na takšnem teritoriju je popolna norost. Zato pogoltnimo izgubo, ki smo jo naredili do sedaj in končajmo s to zablodo. Lubeničarji (zunaj zeleni, notri pa kaviar komunisti) pa naj izstopijo iz procesov odločanja. So pač naravno glupi in povzročajo preveliko škodo.
ODLIČNO NAPISANO !!!!!

TOČNO TAKO !
0430ABAKU sporočil: 2.173
[#3051431] 14.11.24 11:04 · odgovor na: FIN-544124 (#3051423)
Odgovori   +    4
Ali pa tudi ne.
Iz svojih izkušenj vidim, da je pri nas EV veliko bolj primeren za lastnike, ki živimo izven mest.
Na bajto sem si namontiral polnilnico in priključim, kadarkoli pač rabim. 100 prevoženih km me ob nizki tarifi stane okrog 2€.
Če bi živel v bloku, si ne predstavljam, da bi vozil EV.

Pri nas iz javnih polnilnic 100 prevoženih kilometrov stane 6-10€.
V Italiji (imajo drage polnilnice) 100 prevoženih km iz javne polnilnice po redni ceni (brez naročnin) stane 15+€.
Nollem sporočil: 1.082
[#3051436] 14.11.24 11:33 · odgovor na: 0430ABAKU (#3051431)
Odgovori   +    2
[0430ABAKU]
Ali pa tudi ne.
Iz svojih izkušenj vidim, da je pri nas EV veliko bolj primeren za lastnike, ki živimo izven mest.
Na bajto sem si namontiral polnilnico in priključim, kadarkoli pač rabim. 100 prevoženih km me ob nizki tarifi stane okrog 2€.
Če bi živel v bloku, si ne predstavljam, da bi vozil EV.

Pri nas iz javnih polnilnic 100 prevoženih kilometrov stane 6-10€.
V Italiji (imajo drage polnilnice) 100 prevoženih km iz javne polnilnice po redni ceni (brez naročnin) stane 15+€.
bi te samo popravil, da je BEV za vse tiste, ki pač imajo lastno polnilnico. mi živimo v blokovskem naselju in imamo svojo polnilnico in je res komot...

Strani: 1