Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Škodin SUV za indijski trg bo stal le 8.700 evrov
Strani: 1
sporočil: 3.687
sicer na podlagi skromnejših okoljskih in varnostnih standardovKakšnih skromnejših standardov ???
A mogoče ta avtek nima zavor, luči, smerokazov ali kaj ?
Zblojena EU bi ne vem kaj.
Avto naj bo avto in ne igrača, ki ima cel kup sistemov in norosti.
Vozniki pa čedalje bolj neumni, nesposobni in nevarni.
Še mimogrede.
Taki majhni avtomobili so ravno pravi.
Kaj je treba nek ogromen avtomobil, kot pol avtobusa z ogromno konji ?
Notri pa en sam človek ali 50 kilogramov dama, ki v mestu obrača in parkira to mrcino.
Radi bi se šli razogljičenje, potem se pa po mestih vozijo taki vagoni.
sporočil: 72
V čem se ta kilak razlikuje od vseh drugih degenskih
športnikov?
Če ne govorimo o ceni, seveda.
Mislim, kaj je bilo tukaj toliko za razvijati (v Indiji) . Vzemi kateri koli model, ga proporcionalno povečaj pomanjšaj, in VOILA. Kaj je tukaj treba razvijati, v čem je model nov?
Ti avti se med seboj razlikujejo toliko, kot mobilni telefoni
Če ne govorimo o ceni, seveda.
Mislim, kaj je bilo tukaj toliko za razvijati (v Indiji) . Vzemi kateri koli model, ga proporcionalno povečaj pomanjšaj, in VOILA. Kaj je tukaj treba razvijati, v čem je model nov?
Ti avti se med seboj razlikujejo toliko, kot mobilni telefoni
sporočil: 72
[]Se nebi mogel bolj strinjati. Namesto, da bi se šli razogličenje, skozi take (citirane) mastodonte delamo ravno obratno.
> sicer na podlagi skromnejših okoljskih in varnostnih standardov
Kaj je treba nek ogromen avtomobil, kot pol avtobusa z ogromno konji ?
Notri pa en sam človek ali 50 kilogramov dama, ki v mestu obrača in parkira to mrcino.
Radi bi se šli razogljičenje, potem se pa po mestih vozijo taki vagoni.
Res ne morem razumet, kot bi se nekdo delal norca!
sporočil: 848
Glede na CO2 penale bi ravno najmanjši avti, pa čeprav z
bencinskimi ali dizelskimi motorji, lahko najboljše prišli
skozi.
Ampak evropski proizvajalci jih ukinjajo (npr. VW Up), ker na njih menda ne zaslužijo dovolj. Hkrati pa jamrajo zaradi padajaočih dobičkov oz. prihajajočih izgub.
Ampak evropski proizvajalci jih ukinjajo (npr. VW Up), ker na njih menda ne zaslužijo dovolj. Hkrati pa jamrajo zaradi padajaočih dobičkov oz. prihajajočih izgub.
sporočil: 72
[GV-1113]Končno razprava v pravo smer:)
Glede na CO2 penale bi ravno najmanjši avti, pa čeprav z bencinskimi ali dizelskimi motorji, lahko najboljše prišli skozi.
Ampak evropski proizvajalci jih ukinjajo (npr. VW Up), ker na njih menda ne zaslužijo dovolj. Hkrati pa jamrajo zaradi padajaočih dobičkov oz. prihajajočih izgub.
Ali KDO VE, če je zgoraj povedano (citirano) zares res? Obstajajo namrelč indici, da za večje avtomobile veljajo "blažja" pravila, ki jih je pri večji ceni večjega avtomobila laže doseči.
Za USA naj bi že bilo tako (glede na vse, kar sem uspel ugotoviti - predvsem v enem konkretnem YT videu je bilo explicitno zagotovljeno - za ZDA, da vozila z večjim medosjem in osno širino lahko emitirajo več, kar pa je laže doseči, kot nekaj manj emisij za vozila z manjšim medosjem.. - še posebej v luči večje cene, ki se jo za tak, večji avto iztrži po pravilu).
Sicer pa je ta EUROx pravila tako težko proučevati, da se zdijo na nivoju državne skrivnosti. Zelo lepo bi bilo, če bi jih kdorkoli kdaj objavil.
Tukaj delajo avtomobilistični novinarji katastrofalno slabo delo, saj z neprestanim perpetuiranim testiranjem skoraj enakih a v luči novinarskega blebetanja vendar različnih mestnih mastodontov nikoli ne sprožijo preizpraševanja o smiselnosti tega (enega najbolj kretenskih) trenda v sodobni zgodovini potrošništva.
Strani: 1