Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.333
[#3050613] 29.10.24 22:32
Odgovori   +    5
Moj bivši VW Passat star čez 20 let pa 5,5 litra Diesla na sto kilometrov,pa čeprav sem ga plačal cca 600 €.
franc.jako sporočil: 10
[#3050620] 30.10.24 06:09
Odgovori   +    12
4,9l porabe? In to označujeto kot napredek? Z 1.6HDi relacija cca. 600km sem imel porabo 3,8l. S hitrostjo nekje - jajcanje kot v prispevku. Drugače pa vsakodnevna vožnja z normalno hitrostjo po omejitvah, z zmerno nogo pri pospeševanju se z zadnjimi dizli doseže poraba okoli 4 / 4,5l/100km z lahkoto. Kako je pa s trajnostjo pri teh z elektroniko nabasanih sistemih? Ko kaj odpove, kdo bo popravljal in kako ter predvsem za kakšen denar? Ni vse tako zelo zeleno kot se zdi na prvi pogled. Glede Peugeota pa naj rečem zgolj naslednje, vsak uporabnik Peugeota ve koliko žarnic se zamenja.... Elektrika jim ni nikoli bila močnejša plat....
jSujica sporočil: 40
[#3050625] 30.10.24 07:04 · odgovor na: franc.jako (#3050620)
Odgovori   +    1
Takšne hibrid vsekakor pomeni napredek pri porabi. Vsekakor je poraba pri številnih dizlih nižja oziroma enaka tej in to s precej manj elektronike. Le emisije nekaterih plinov utegnejo biti nekoliko višje. Vsekakor pa na daljših razdaljah ta rešitev nikakor ni tako varčna kot klasičen dizel
GV-1113 sporočil: 660
[#3050629] 30.10.24 08:29 · odgovor na: jSujica (#3050625)
Odgovori   +    6
Hibrid ni noben napredek pri porabi, ker je treba upoštevati še porabo energije pri proizvodnji. Diesel definitivno zmaga! Sploh pozimi, ko hibridi ne morejo voziti na elektriko, če je vklopljeno gretje.

Hibrid pomeni tudi več delov, več možnosti okvar, draga popravila, sploh pa visoko nabavno ceno. Če bi v ta avto dali diesel motor zadnje generacije, bi bila cena lahko bistveno nižja. Sploh predkoronska, preden so začeli cene umetno napihovati, da bi se približale EV in hibridom.

Za večino ljudi je hibrid predrag in evropska avtomobilska industrija bo res šla k vragu, če ne bodo hkrati ponujali tudi klasičnih avtov za normalen denar.
7175S sporočil: 2.578
[#3050630] 30.10.24 08:37
Odgovori   +    2
Sem podoben potopis bral že o potovanju z BMW iz Ljubljane v Nemčijo s čistim električarjem. Ker moramo z električarjem, priključnim hibridom ali hibridom voziti po stranskih poteh in ne po avtocesti, da bi bil doseg zaradi nizke potovalne hitrosti čim daljši, in moramo s čistim električarjem vmes nekje čakati, da se električna kripa spet napolni, potem je jasno, da avtomobilske tovarne že zapirajo svoja vrata in jih bodo še in prav je tako, ker nekaj tako norega, kot so električni avti z veliko omejitvami, ljudje na silo pač ne bodo sprejeli. Če pomislimo, da bi se vsi vozili z avti na elektriko, ki je ni, že danes pa nam skušajo omejiti način ogrevanja vode in stanovanj tako, da prepovedujejo bojlerje in IR panele, potem vemo, da električne energije še dolgo ne bo dovolj, za takšne neumnosti, kot so električni avti, še posebno, če bomo elektriko proizvajali s pomočjo dinama, ki ga bodo gnali levičarski kolesarji, ker vse drugo škoduje naravi. Hiroelektrarne uničujejo biotope, vetrnice ubijajo ptice, termoelektrarne zastrupljajo okolje, atomske centrale so menda nevarne in nosijo korupcijsko tveganje, torej ostanejo le levičarski kolesarji in pogon na fižol, fuj levičarji !
Nollem sporočil: 999
[#3050631] 30.10.24 08:42
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Nollem 30.10.2024 08:45
10 l star Smax na poti Lj-Luxemburg- Lj povprecna poraba 6,7l, max hitrost na AC 150kmh (aja, 4 potniki s prtljago)...

Z "glajdanjem" in hitrostjo po AC max 100mkh bi bila poraba pod 5l..
jSujica sporočil: 40
[#3050632] 30.10.24 09:22 · odgovor na: GV-1113 (#3050629)
Odgovori   +    0
No, v tem primeru je potrebno omeniti, da je razlika v ceni med klasičnim bencinskim motorjem in blagim hibridom tisočaka. Seveda, se pozna, ni pa ogromno.
jSujica sporočil: 40
[#3050633] 30.10.24 09:29 · odgovor na: 7175S (#3050630)
Odgovori   +    0
Pot z električnim BMW-jem, o kateri govorite, je bila lansko leto izvedena izključno po avtocesto. Letos pa je Clio hibrid na enaki razdalji dosegel porabo 3,9 litra na 100 kilometrov pri hitrosti 130 kilometrov na uro oziroma kolikor je omejitev dopuščala.
AlojzFerluga sporočil: 85
[#3050643] 30.10.24 13:37 · odgovor na: Nollem (#3050631)
Odgovori   +    5
Audi A6, letnik 2018, relacija Ljubljana Bruselj, po Belgiji in nazaj. Vožnja po Nemčiji tudi 200kmh/h kjer lahko, Povprečna poraba 5.1 l/100km. Poraba pri lokalni vožnji po Belgiji, 4.5l/100km.
Nehajte s temi blagimi hibridi nabijati, ker prinašajo samo kompleksnost in veliko servisiranja.
FIN-467473 sporočil: 2.333
[#3050645] 30.10.24 14:14
Odgovori   +    1
Z 20 Let starim VW Passatom pa 5,5 litra Diesla na 100 kilometrov.
GV-1113 sporočil: 660
[#3050665] 30.10.24 22:37 · odgovor na: jSujica (#3050632)
Odgovori   +    4
Razlike je samo tisočaka zato, ker so proizvajalci umetno nabili cene bencinskih avtov.

Če bi cenik nastavljali v skladu s proizvodnimi stroški, bi bil bencinski avto kar nekaj tisočakov cenejši.

Spomnite se cen pred korono, iz januarja 2020. Če dodamo max. 20 procentov kolikor je bila inflacija, bi dobili realne cene.

Strani: 1