Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vsi na elektriko! Eee, gremo nazaj
Strani: 1
sporočil: 6.103
Že skeli, z Novim letom pa ne bo noben tablet prijel.Po obisku ne
moreš biti niti več pesimist čaka nas velika negotovost.
sporočil: 346
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 11.09.2024 17:20
[slovenecnb1]Izumiranje dinozavrov je naraven proces. Staro se mora umakniti novemu. Stare tehnologije novim, stara ekonomija novi.
Že skeli, z Novim letom pa ne bo noben tablet prijel.Po obisku ne moreš biti niti več pesimist čaka nas velika negotovost.
Boli pa ekstra, ker se temu Evropa na vse pretege upira. Na koncu gre razvoj naprej z Evropo ali brez nje.
Kam bi prišli, če bi še vedno razmišljali o lesu kot primarnem energentu in konju kot primarnem prevoznem sredstvu.
Koliko podjetij, industrij, poklicev, več ni, pa so nekoč bile. Pa se noben več ne sekira. Ker niso več potrebne, pojavile so se nove.
sporočil: 6.103
[OgnjenAnto]Res si dolgočasen dinozaver. Pejt na Bavarsko pa ti bodo razložil da je obdobje dinozavrov v teh negotovih časih boljše.....kot fa se gremo toplo vodo ....noben ni proti sam razmere so popolnoma neprimerne.....
> [slovenecnb1]
> Že skeli, z Novim letom pa ne bo noben tablet prijel.Po obisku ne moreš biti niti več pesimist čaka nas velika negotovost.
Izumiranje dinozavrov je naraven proces. Staro se mora umakniti novemu. Stare tehnologije novim, stara ekonomija novi.
Boli pa ekstra, ker se temu Evropa na vse pretege upira. Na koncu gre razvoj naprej z Evropo ali brez nje.
Kam bi prišli, če bi še vedno razmišljali o lesu kot primarnem energentu in konju kot primarnem prevoznem sredstvu.
Koliko podjetij, industrij, poklicev, več ni, pa so nekoč bile. Pa se noben več ne sekira. Ker niso več potrebne, pojavile so se nove.
sporočil: 346
[slovenecnb1]Predlagam, da greš pa ti zadeve razložit na Finsko, na Nokio. Bo isti efekt.
> [OgnjenAnto]
> > [slovenecnb1]
> > Že skeli, z Novim letom pa ne bo noben tablet prijel.Po obisku ne moreš biti niti več pesimist čaka nas velika negotovost.
>
> Izumiranje dinozavrov je naraven proces. Staro se mora umakniti novemu. Stare tehnologije novim, stara ekonomija novi.
> Boli pa ekstra, ker se temu Evropa na vse pretege upira. Na koncu gre razvoj naprej z Evropo ali brez nje.
>
> Kam bi prišli, če bi še vedno razmišljali o lesu kot primarnem energentu in konju kot primarnem prevoznem sredstvu.
>
> Koliko podjetij, industrij, poklicev, več ni, pa so nekoč bile. Pa se noben več ne sekira. Ker niso več potrebne, pojavile so se nove.
Res si dolgočasen dinozaver. Pejt na Bavarsko pa ti bodo razložil da je obdobje dinozavrov v teh negotovih časih boljše.....kot fa se gremo toplo vodo ....noben ni proti sam razmere so popolnoma neprimerne.....
No one cares. Evolucija gre naprej. In tukaj je poanta mojega pisanja.
sporočil: 10.683
Ampak Nokia ni crknila, ker bi oblast rekla, da je nujno do leta
2010 uporabljati le Applove telefone! Oblast ninsubvencioniral
Apple telefonov. Naročnina na mobilno storitev je bila za oboje
enaka, ne pa subvencionirana za lastnike Apple telefonov.
Napredek je vedno pogojevala bodisi ekonomska nujnost, bodisi vojna.
Tu pa ga sedaj odreja politika!
Napredek je vedno pogojevala bodisi ekonomska nujnost, bodisi vojna.
Tu pa ga sedaj odreja politika!
sporočil: 18
[Endimion]Eh, no ja... Zakaj se potem bojimo Kitajcev, ki so se tega lotili?
Ampak Nokia ni crknila, ker bi oblast rekla, da je nujno do leta 2010 uporabljati le Applove telefone! Oblast ninsubvencioniral Apple telefonov. Naročnina na mobilno storitev je bila za oboje enaka, ne pa subvencionirana za lastnike Apple telefonov.
Napredek je vedno pogojevala bodisi ekonomska nujnost, bodisi vojna.
Tu pa ga sedaj odreja politika!
VW ima težave, ker prodajo 500.000 avtov letno manj, predvsem na Kitajsko. Tam imajo EV-ji in PHEV-ji skupaj več kot 55% delež pri novih (podatek za letos). Razen če trdiš, da politika in EU zakonodaja vpliva na prodajo VW-ja na Kitajskem?
Kakor berem MSM v Evropi, "noben noče EV-jev". V čem je potem težava? Evropejci še naprej hočejo ICE-je, proizvajalci jih štancajo dalje, zaveze se pa itak premikajo in se bodo premaknile iz 2035 na precej kasneje.
Realnost je druga: kot je napisal že nekdo pred mano dinozavri bodo morali mutirati, ali pa bodo izumrli. EV-ji pač prihajajo, ne glede na to kako se jim "kočijaži" upirajo...
sporočil: 15
OK članek napisan v smislu kratkega vida:
Gremo po vrsti:
- Jedrske elektrarne se popolnoma strinjam da je največja neumnost kar so jo lahko naredili nemci.
- Glede elektrifikacije bi pa avtorja vprašal razen norveške evropa nima lastnih virov in smo skoraj v celoti odvisni od tujcev (v smislu EU). Se pravi cena plina in nafte določajo drugi celo sovražniki tako da avtor ni ponudil alternative in tukaj je kratkovidnost.
- Glede avtomobilske industrije vsaj nemške se je pa kitajska pipica zaprla saj so sami tako rekli in nevem kaj ima to veze z evropsko elektrifikacijo.
Gremo po vrsti:
- Jedrske elektrarne se popolnoma strinjam da je največja neumnost kar so jo lahko naredili nemci.
- Glede elektrifikacije bi pa avtorja vprašal razen norveške evropa nima lastnih virov in smo skoraj v celoti odvisni od tujcev (v smislu EU). Se pravi cena plina in nafte določajo drugi celo sovražniki tako da avtor ni ponudil alternative in tukaj je kratkovidnost.
- Glede avtomobilske industrije vsaj nemške se je pa kitajska pipica zaprla saj so sami tako rekli in nevem kaj ima to veze z evropsko elektrifikacijo.
sporočil: 27.990
Zadnja sprememba: crt 12.09.2024 08:39
[sandra5]dominacija ne-evrope (kitajske; delez nad 90%) pri solarnih komponentah je radikalno vecja kot pa pri oskrbi evrope s plinom (norveska, torej kot domace, je ranga 40%).
- Glede elektrifikacije bi pa avtorja vprašal razen norveške evropa nima lastnih virov in smo skoraj v celoti odvisni od tujcev (v smislu EU). Se pravi cena plina in nafte določajo drugi celo sovražniki tako da avtor ni ponudil alternative in tukaj je kratkovidnost.
sporočil: 1
Faux pas. O sveta preproščina in totalna zgrešena poanta članka
vsaj v delu glede nemške avto industije, ki naj bi jo Bruselj
upravljal kot marioneto :) Kakšno absurdno poenostavljanje avtorja
z zelo malo premisleka ali poznavanja razmer. Če poenostavim še
sam, kot je nek predhodni komentator že napisal, je težava padec
povpraševanja na Kitajskem (padec 15%). Kakor gre razumeti, se je
EU le (prepozno/obupano) odzvala na zaostanek evropskih/nemških
proizvajacev na preboj vzhodnih znamk (tudi) v avtomobilski braži
in ne gre za premik v elektrifikacijo sam po sebi in po dekretu
uradnikov.
Avtorja še sprašujem ali meni, da glede na (dosedanjo) moč evropske/nemške avto industrije res misli, da se lahko nekaj bruseljskih uradnikov "čez noč" spomni zeleni prehod in se poigra s top nemškimi znamkami ter obrne poslovni model?! Malo morgen....
Dejmo prosim malo dvignit nivo takihle puhlic, ki se jih piše v kolumne...
Avtorja še sprašujem ali meni, da glede na (dosedanjo) moč evropske/nemške avto industrije res misli, da se lahko nekaj bruseljskih uradnikov "čez noč" spomni zeleni prehod in se poigra s top nemškimi znamkami ter obrne poslovni model?! Malo morgen....
Dejmo prosim malo dvignit nivo takihle puhlic, ki se jih piše v kolumne...
sporočil: 1.086
[MAN-204775]
Faux pas. O sveta preproščina in totalna zgrešena poanta članka vsaj v delu glede nemške avto industije, ki naj bi jo Bruselj upravljal kot marioneto :) Kakšno absurdno poenostavljanje avtorja z zelo malo premisleka ali poznavanja razmer. Če poenostavim še sam, kot je nek predhodni komentator že napisal, je težava padec povpraševanja na Kitajskem (padec 15%). Kakor gre razumeti, se je EU le (prepozno/obupano) odzvala na zaostanek evropskih/nemških proizvajacev na preboj vzhodnih znamk (tudi) v avtomobilski braži in ne gre za premik v elektrifikacijo sam po sebi in po dekretu uradnikov.
Avtorja še sprašujem ali meni, da glede na (dosedanjo) moč evropske/nemške avto industrije res misli, da se lahko nekaj bruseljskih uradnikov "čez noč" spomni zeleni prehod in se poigra s top nemškimi znamkami ter obrne poslovni model?! Malo morgen....
Dejmo prosim malo dvignit nivo takihle puhlic, ki se jih piše v kolumne...
K temu lahko prispevaš tudi ti, da ne pišeš takih dezinformacij.
Bruseljski uradniki aktivisti-ekoteroristi so avtomobilskim proizvajalcem v EU naložili davek 95 EUR na gram preseženega izpusta na novo vozilo. To bo letos zneslo okoli 15 milijard €.
CElotni dobiček vseh EU proizvajalcev je bil lani okoli 65 milijard €.
To vsekakor ni nekaj zanemarljivega, saj predstavlja skoraj četrtino dobička in ima glede na finančne podatke celo precej večjo težo, kot izguba kitajskega trga.
Tako se je začelo tudi pri kuponih pri TEŠ, sedaj pa predstavljajo že več kot 40% prihodkov.
S takimi harači aktivistov ekoteroristov ne moreš biti najprej dobičkonosen, v nadaljevanju pa ne moreš niti preživeti.
sporočil: 69
Imaš prav. Staro se vedno umika novemu. A v tem primeru Evropa ni
pustila, da dinozavri izumrejo, temveč jim je dala evtanazijo. In
to neetično potezo bo drago plačala.
sporočil: 10.568
[OgnjenAnto]Ja. Koliko najmočnejših podjketij AI je v Evropi?
> [slovenecnb1]
> Že skeli, z Novim letom pa ne bo noben tablet prijel.Po obisku ne moreš biti niti več pesimist čaka nas velika negotovost.
Izumiranje dinozavrov je naraven proces. Staro se mora umakniti novemu. Stare tehnologije novim, stara ekonomija novi.
Boli pa ekstra, ker se temu Evropa na vse pretege upira. Na koncu gre razvoj naprej z Evropo ali brez nje.
Kam bi prišli, če bi še vedno razmišljali o lesu kot primarnem energentu in konju kot primarnem prevoznem sredstvu.
Koliko podjetij, industrij, poklicev, več ni, pa so nekoč bile. Pa se noben več ne sekira. Ker niso več potrebne, pojavile so se nove.
Koliko največjih proizvajalcev najmodernejših čipov je v Evropi?
Koliko proizvajalcev najmodernejših avtomobilov je v Evropi?
Koliko najuspešnejših vesoljskih tehnologij je v Evropi?
Koliko najuspešnejših IKT podjetij je v Evropi?
ITD.
Strani: 1