20 min
CEVA z velikim prevzemom vstopa v najzahtevnejše projekte logistike
26 min
SŽ v nakup novih 20 vagonov in štirih lokomotiv
2 uri
Nemški regulator nalaga nove omejitve N26; v banko pošilja nadzornika
3 ure
Nepravnomočno: nekdanjemu šefu NKBM Matjažu Kovačiču tri leta zapora 4
3 ure
Ameriški proizvajalec sesalnikov Roomba v stečaj, kupil ga je njegov kitajski dobavitelj 1
3 ure
Kupil sem delnico, ki spominja na Nvidio 1
3 ure
Industrijska proizvodnja v evrskem območju oktobra glede na september višja za 0,8 odstotka
4 ure
Spletno izobraževanje o obveznem cepljenju proti bolezni modrikastega jezika
4 ure
Surs: Stroški gradnje novih stanovanj na četrtletni ravni upadli
4 ure
NASVET: Ali božičnico dobi tudi Slovenec, zaposlen pri Avstrijcu, če dela pri nas? 1
4 ure
Na Hrvaškem potrdili kugo drobnice
4 ure
Z novim letom v ZDA višje minimalne plače za več milijonov delavcev
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Podeljena prva mikrodokazila za umetno inteligenco za odločevalce 1
5 ur
V Sloveniji bi lahko zgradili še 80 sistemov daljinskega ogrevanja - in kako je kurjenje povezano z meglo 2
5 ur
NLB: Dividenda potrjena, na računih bo tik pred božičem. Kakšna bi lahko bila v 2026? 2
6 ur
Vrednost oktobrskih gradbenih del medletno poskočila za dobro tretjino 2
6 ur
Furs opozarja: Pravočasno si zagotovite nova potrdila za delo z davčnimi blagajnami
6 ur
Ruska centralna banka toži Euroclear za 195 milijard evrov 1
6 ur
Handelsblatt: nemška gradnja optičnih omrežij drsi v krizo 1

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.471
[#3047763] 08.09.24 16:45
Odgovori   +    21
BRAVO, minister Adolfo Urso.

Očitno vsi po EU vedo, da je popolna prepoved klasičnih motorjev iluzija.

Edino fanatikom v Bruslju pač stvari niso jasne.

Sicer sploh ne čudi, kakšen cvetober je zbran tam skupaj.

Še posebej je težko sami šefici Evropske komisije očitati karkoli v zvezi z avtomobili, energijo in podobnim.

Diplomirala je iz ginekologije.

Pozneje je še delala doktorad iz medicine in leta 2015 so raziskovalci ugotovili, da bi naj bilo skoraj polovica doktorske disertacije plagiat.

Njeni predniki so bili trgovci s sužnji in med najbogatejšimiv britanski Severni Ameriki v 18. stoletju.

No, najbolje je odpreti Wikipedijo v Angleškem in Nemškem jeziku, kjer je vse lepo opisano.

Tudi afere, ki so se dogajale, ko je ginekologinja bila ministrica za obrambo v Nemčiji.

Super kariera !!!

Kot sem zapisal neka dni nazaj.

Lajna Veselu ne seže do gležnjev !!!
slovenecnb1 sporočil: 6.472
[#3047772] 08.09.24 18:57
Odgovori   +    17
Najprej je treba dat nezaupnico Lajni pa bo vse rešeno sam vsi so hinavske pićke in so tiho ker so dobre službe .. za nič delat veliki prihodki pa še lobiranja so dobr poplačana
FIN-379669 sporočil: 9.060
[#3047773] 08.09.24 19:41 · odgovor na: slovenecnb1 (#3047772)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 08.09.2024 19:41
Lajna je izbranka Big Capitala.... tako kot mnogi voditelji največjih EU držav.

No, pri nas ni kaj precej drugače... le da je ta Big Capital tu bolj lokalen in 100x manjši po obsegu od tistega, ki je Lajno podprl.
crt sporočil: 28.554
[#3047774] 08.09.24 20:14
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: crt 08.09.2024 20:16
se minister za okolje in energijo (pichetto fratin):

(via bloomberg - www.bnnbloomberg.ca/...ngine-ban/ )

- odlocitev glede 2035 je absurdna

- narekovala jo je ideologija in ljubezen do drzavnega odlocanja

- nacrt se mora spremeniti, da bo odrazal trzno realnost

- "evropa potrebuje pragmaticno vizijo, kajti ideoloska je propadla"
denivuga28 sporočil: 44
[#3047775] 08.09.24 20:52
Odgovori   +    11
Čestitke našim eu in slo politikom ki vztrajno rušijo avtomobilsko industrijo...tekmovali bi s kitajci nimamo pa niti surovin za proizvodnjo baterij.
Nesposobnost nepozna meja
FIN-379669 sporočil: 9.060
[#3047776] 08.09.24 21:22 · odgovor na: denivuga28 (#3047775)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIN-379669 08.09.2024 21:22
Prodaja novih avtov evropskih brandov upada, v EU in tudi na kitajskem trgu. Pač, v čem je problem?
In hkrati ljudje, razen na Kitajskem, Norvšekem in še kje, zaradi različnih razlogov še niso pograbili po EV.

Učinki tekmovanja sploh niso nikjer še vidni. A vidiš kaj kitajskih avtov (izdelanih na Kitajskem) v EU? MG jih je zanemarljivo malo, v naslednjih letih pa želijo odpreti še tovarne v EU.

Hkrati pa večji avto brandi delajo ob manjšem obsegu prodaje zelo dobre dobičke.

Kje je kak problem?

Seveda se v EU bojijo kitajske konkurence, a ta šele bi prišla, sedanji upad prodaje je bolj posledica drugih dejstev, sploh pa je izdelava avtov v Nemčiji za VW predraga in raje prepuščajo le to v kateri drugi državi.

Za sedaj zadeve tečejo povsem predvidljivo. Ni potrebno dramatiziranje.

Strani: 1