Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Primer švedskega Volva kaže, kako zelo se je spremenil avtomobilski trg
Strani: 1
sporočil: 131
priključni hibrid T8 eAWD z 228 kilovati in le 70-kilometrskim
dosegom na elektriko (baterija ima neto zmogljivost 14,7 kilovatne
ure)
zelo majhna baterija za tako velik avto, bo zanimivo videt komentarje teh lastnikov glede dosega
zelo majhna baterija za tako velik avto, bo zanimivo videt komentarje teh lastnikov glede dosega
sporočil: 8.323
Ni slaba kombinacija, če lastnik vozilo zna uporabljati. Za po
mestu čez dan je ok, za daljše razdalje pa taka baterija nima neke
uporabnosti, a po drugi strani ni prevelika dodatna teža za avto,
ki dela daljše razdalje. Takale baterija z elektromotorjem je cca
200 kg dodatne obtežitve. Dve odrasli osebi. Za vožnjo po AC to ni
kaka velika dodatna poraba in obremenitev za tako vozilo.
A ker večino voženj opravimo v mestu pri dnevnih razdaljah do 60 km, je taka baterija dovolj... če jo potem čez noč na domači vtičnici napolniš.
Vemo, ja, da tako mrcino voziti po mestih nasploh ni najbolj racionalno, a pač glejmo skozi bolj optmisitična očala. So plusi in so minusi... in v tem pogledu v mestu baterija pomaga.
A ker večino voženj opravimo v mestu pri dnevnih razdaljah do 60 km, je taka baterija dovolj... če jo potem čez noč na domači vtičnici napolniš.
Vemo, ja, da tako mrcino voziti po mestih nasploh ni najbolj racionalno, a pač glejmo skozi bolj optmisitična očala. So plusi in so minusi... in v tem pogledu v mestu baterija pomaga.
sporočil: 361
SUV je po dimenzijah čisto primerljiv z limuzinami, mnogi imajo
tlorisno površino še manjšo. Kaj po tvojem bi se po mestih lahko
vozili s Fiat 500 le? Neumnost. Jaz bi prej predlagal, da če imaš
avto starejši od 10 let, rabiš delat tehnični pregled vsakih 6
mesecev. Ozračje namreč onesnažujejo stari avti, brez
katalizatorjev, preplozani,...se kar črn dim vije za njimi. Novi
SUV nikakor niso problem-ne za mesta, ne za okolje.
Strani: 1