20 min
Generalni direktor policije Jušič odstopil
1 ura
BMW je dobro zvozil zahtevno leto in z električnimi modeli dosegel nov rekord 1
1 ura
Personalizacija in UI – dva trenda, ki bosta poganjala B2B e-commerce v letu 2025
2 uri
Aretirali južnokorejskega predsednika
6 ur
Prisluhnite Frankloskopu: Ali je Pahor zadovoljen z zaslužkom in kaj ga moti v Sloveniji 1
6 ur
Najnovejši podatki: Koliko je zdaj praznih stanovanj v Ljubljani? 9
10 ur
Rast prodaje električnih vozil ustavljena le v Evropi, drugje pa ... 2
13 ur
Nova Elesova analiza o podražitvah omrežnin za industrijo. Kaj ķaže? 3
13 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
NLB izdala MREL obveznico. Obrestna mera je 3,5 odstotka letno
17 ur
Top službe – Banka Slovenije, Novartis, NLB Skladi, GEN-I, Porton, Cargo-partner ...
17 ur
Krški Kostak od Gorenja kupuje vrhniški Kemis
17 ur
Gospodarstvo regije CEE: stabilna rast pred izzivi carin in šibkejšega izvoza
18 ur
Napovedi do leta 2035: jedli bomo več belega mesa, stročnic, sadja in zelenjave 6
18 ur
Mercedes-Benz lani s strmim upadom prodaje električnih avtomobilov 4
18 ur
Golobov sproščeni davčno-poslovni vrtiljak 9
19 ur
Nadvoz Dunajska: zakaj so zgradili samo pet, in ne šest novih tirov? 1
19 ur
Še ena nenavadna s 83-milijonskega razpisa: nič zaposlenih, sedem milijonov evrov subvencije 2
19 ur
Šef Fursa vam žuga: brez davka ste prodali lastne deleže in dobili še subvencije za covid. Kaj res? 5
20 ur
Vzajemna bo imela vsaj 419 tisoč delničarjev 8

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 6.124
[#3046029] 12.08.24 21:07
Odgovori   +    2
Ko so subvencije se za proizvajalca vse splača, ko jih ni se ne splača tko deluje EU noro..
FIN-467473 sporočil: 2.606
[#3046037] 13.08.24 03:04
Odgovori   +    0
Samo nekaj jim manjka,vozna mreža po avtocehtah,in vsaj 15 KV izmenične energije in ne 3.KV Elektrike,kot jo imajo Slovenske predpotopne železnice,v bivši Jugi je to bilo potrebno,ker z vlaki razen Italije ni nihče mogel priti do Zagreba.
lojze1 sporočil: 920
[#3046045] 13.08.24 08:00
Odgovori   +    1
Bo potrebno še kar počakati na konkreten razvoj. MAN bolj ugiba kot ve ali zna povedati, kaj se bo jutri proizvajalo. Trikrat dražji tovornjaki, polnilnice, ki jih ni, tehnični podatki, ki so zavajoči. Edino, kar je v tem trenutku res je, da bi nafte prej ali slej zmanjkalo zato je potrebno poiskati alternativne vire. Kot se zdi je pravzaprav vodik tisti, ki bi lahko uspešno nadomestil nafto, ima pa še dolgo pot razvoja pred sabo. Imata pa tako vodik kot tudi klasični baterijski pogon pred sabo še veliko, veliko ekoloških problemov. Mogoče celo večjih kot nafta.

Strani: 1