11 min
BMW je dobro zvozil zahtevno leto in z električnimi modeli dosegel nov rekord
17 min
Personalizacija in UI – dva trenda, ki bosta poganjala B2B e-commerce v letu 2025
26 min
Aretirali južnokorejskega predsednika
5 ur
Prisluhnite Frankloskopu: Ali je Pahor zadovoljen z zaslužkom in kaj ga moti v Sloveniji 1
5 ur
Najnovejši podatki: Koliko je zdaj praznih stanovanj v Ljubljani? 4
9 ur
Rast prodaje električnih vozil ustavljena le v Evropi, drugje pa ... 2
11 ur
Nova Elesova analiza o podražitvah omrežnin za industrijo. Kaj ķaže? 3
12 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
NLB izdala MREL obveznico. Obrestna mera je 3,5 odstotka letno
16 ur
Top službe – Banka Slovenije, Novartis, NLB Skladi, GEN-I, Porton, Cargo-partner ...
16 ur
Krški Kostak od Gorenja kupuje vrhniški Kemis
16 ur
Gospodarstvo regije CEE: stabilna rast pred izzivi carin in šibkejšega izvoza
17 ur
Napovedi do leta 2035: jedli bomo več belega mesa, stročnic, sadja in zelenjave 6
17 ur
Mercedes-Benz lani s strmim upadom prodaje električnih avtomobilov 4
17 ur
Golobov sproščeni davčno-poslovni vrtiljak 9
18 ur
Nadvoz Dunajska: zakaj so zgradili samo pet, in ne šest novih tirov? 1
18 ur
Še ena nenavadna s 83-milijonskega razpisa: nič zaposlenih, sedem milijonov evrov subvencije 2
18 ur
Šef Fursa vam žuga: brez davka ste prodali lastne deleže in dobili še subvencije za covid. Kaj res? 4
19 ur
Vzajemna bo imela vsaj 419 tisoč delničarjev 7
19 ur
Air Serbia poletel še na drugo kitajsko destinacijo

Strani: 1

lojze1 sporočil: 920
[#3046015] 12.08.24 14:46
Odgovori   +    11
Kaj pa ubogajo Bruselj. Sicer pa: Nemčija je Bruselj.
GV-1113 sporočil: 899
[#3046023] 12.08.24 16:21 · odgovor na: lojze1 (#3046015)
Odgovori   +    17
Izvirni greh je pri volivcih, tako nemških kot tudi slovenskih. Kaj pa volijo zelene in leve stranke, pa tudi doočene sredinske, ki imajo v programu t.i. zeleni prehod.
FIN-379669 sporočil: 8.397
[#3046024] 12.08.24 16:25
Odgovori   +    3
Velikani še zmeraj delajo dobičkonosno. Torej nekih razlogov za večjo skrb ni.

EV-ji niso po moje krivi za to, ker imajo velikani še zmeraj dobro ponudbo vozil s klasičnim pogonom in hibridne različice.

Le prehod na EV-je bo bolj počasen in morda ne tako radikalen, kot je bilo sprva zamišljeno.

Strani: 1