2 sek
Železni zakon gneče: tretji pas dolgoročno ne bo odpravil zastojev na avtocestah
5 min
Pegasus Airlines odpira linijo med Istanbulom in Ljubljano
25 min
Slovenska in avstrijska pošta - kje se razlikujeta in kje sta si podobni?
37 min
Električni renault traffic dobil nov retro videz, polnil se bo z napetostjo 800 voltov
39 min
Ifo: nemški izvozni optimizem je bil kratke sape, podjetja pričakujejo zmanjšanje izvoza
41 min
8 vprašanj, odgovorov in dilem o legalizaciji starih hiš po novem
43 min
Nova šefinja ABN Amro banke bo odpustila skoraj četrtino zaposlenih
1 ura
Orodja, ki kmetu za 15 odstotkov izboljšajo produktivnost
2 uri
Triglav kot naložba za vlagatelje (PRO)
2 uri
Nemčija: kaj je gnalo in kaj upočasnjevalo BDP v tretjem četrtletju
2 uri
Revolucioniranje maloprodaje: Moč preglednosti energije v realnem času s SolarEdge ONE za C&I (Oglas)
2 uri
Študija primera Cockta in AI asistent Spletne postaje: Kako lahko UI pomaga pri izpeljavi nagradne igre (Oglas)
2 uri
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
2 uri
Amazon bo v UI infrastrukturo za ameriško vlado vložil do 50 milijard dolarjev
3 ure
Trump v telefonskih pogovorih skušal miriti strasti med Kitajsko in Japonsko zaradi Tajvana
3 ure
Azijske borze večinoma v zelenem: poganja jih upanje nad znižanjem obrestnih mer
3 ure
Tu je BISOL360, slovenski sistem, ki sam kupuje in prodaja električno energijo (Oglas)
3 ure
Delnice Nvdiie navzdol zaradi konkurence Googlovih čipov
5 ur
FT: ZDA vodijo skrivna mirovna pogajanja med Rusijo in Ukrajino v Abu Dabiju 3
6 ur
Smo v obdobju intenzivne preobrazbe kmetijstva

Strani: 1

avtoklepar sporočil: 1
[#3044618] 18.07.24 14:00
Odgovori   +    9
Spoštovani, ne želim kritizirati članek.
Ker sem tudi sam v tej avtoservisni branži, vam bi predstavil nekaj izhodiščnih točk, ki bi jih bilo potrebno preveriti, pred objavo, da bi lahko članek ocenil kot nepristranski.
Seveda stališč SDA niste upoštevali če vam niso odgovorili.
SDA združuje prvenstveno avtokleparje in ličarje, teh ni 3000 v Sloveniji.
Zavarovalnice predstavljajo problem večplastno:
Dvig stroškov popravila je prvenstveno zaradi dviga cen rezervnih delov in potrošnega materijala.
Dvig delovne ure v zadnjih 8. letih je bil pri ostalih zavarovalnicah okoli 6€, pri Generali pa 0€.To je moj primer.
Redno in partnersko usklajevanje v večini primerov ne obstaja.
Ekonomske totalke, s katerimi se straši zavarovance, bi bilo potrebno prevetriti. Tako nizke vrednosti, kjer se odločijo za ekonomsko totalko, v sosednjih državah ne poznajo.
Totalne škode, ki se obračunavajo in izplačujejo strankam, so namenjene sivemu trgu, ki ne plačuje davkov. Gotovina potuje na trg rabljenih rezervnih delov, popravilo pa izvedejo garažni mojstri. Samo sprašujem, kateri ekonomist bo izračunal, koliko davka je bilo plačanega iz popravil totalno obračunanih škod ?
Premije so se v zadnjem letu dvignile. Vendar ne zaradi dviga delovne ure.
Ker verjamem, da je ekipa v Financah sposobna temeljitega preverjanja dejstev, vas bi prosil, da predstavite še ostalim bralcem, kaj je všteto v delovni uri. Veliko jih je mnenja, da 80€/ 100€ , pomeni zaslužek. To ni isto !
Dajmo skupaj ekonomsko izračunati koliko je vrednost delovne ure. Glede na obremenitve plač, prispevkov, davkov , vzdrževanja opreme, amortizacije orodja, najemnin in stroškov ekologije, .... Obrtna zbornica in Gospodarsk zbornica, že nekaj časa opozarjata na nevzdržnost. Očitno so v SDA povsem enakega mnenja, vendar so se odločili, da je potrebno opozoriti tudi širšo javnost.
Kartelno dogovarjane je v tej zgodbi na strani zavarovalnic. Seveda močnejši v igri postavlja pravila. Matrica s katero se podpisujejo pogodbe je neverjetno usklajena in izenačena med zavarovalnicami. Zahtevki obrnikov pa so samo upoštevanje ekonomske ure. Verjamem, da niti 5 delavnic nima izračunanih enakih cen.
Da bo dvig delovne ure neposredno povzročil dvig zavarovalnih premij je dejstvo.
Kot vidim sam, sedaj to situacijo, so od vseh zavarovalnic, ravno pri Generali, prestopili zadnjo mejo pri odnosu usklajevanja na kritični masi avtoličarjev. Teh pa ni 3000. In ti so večji del dneva v delavnicah in pridno sanirajo poškodbe, ki jih dnevno zbiramo v prometu.
Slabo plačano delo = slabo izvedeno delo. To dejstvo je potrebno imeti v mislih. Enako velja za poceni zavarovalno polico.
Tisti, ki delajo za nizko ceno že vedo kako se da tudi nepošteno zaslužiti dovolj za preživetje.

Hvala vsem, ki ste se prebili do konca zapisa. In hvala moderatorju da dovoli komentiranje in osebno mnenje.
Verita sporočil: 40
[#3044636] 18.07.24 15:46
Odgovori   +    1
Zavarovalnice bi morale pričeti dosledno preverjati ali kleparji vgrajujejo originalne dele ali pa kopije in goljufom zaračunati visoke kazni.
Verita sporočil: 40
[#3044637] 18.07.24 15:53
Odgovori   +    0
Zakonodajalec mora nujno in takoj z visokimi kaznimi zaščiti državljane pred razširjeno prakso izdajanja dvojnih računov; enega z rabatom 30-40% za mehanika oz kleparja in drugim brez rabata za pogosto ogoljufanega potrošnika.Vsem,ki popravljate avto svetujem preverjanje realnih cen na spletnih straneh avtodoc com in ATP com.In klepar naj vam pokaže račun ali je zamenjane dele zares kupil na pooblaščenem servisu pa boste videli...

Strani: 1