Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

StajercvLJ sporočil: 211
Avtor tega ne omenja v tekstu, ampak iz grafa izhaja da so zaslužek najbolj povečali Ford, Renault, Hyundai in Kia. Zanimivo, ampak tudi v realnosti je opaziti precejšen dvig nivo cen teh avtomobilov. Očito so ugotovili, da lahko prodajajo dražje in tako zvišajo maržo.
Sprašujem se kje so časi cenovno ugodnih vozil in skrbi proizvajalcev za kupca. Proizvajalci kot kaže generalno vedno bolj gledajo nase (na maržo) kot na kupce, ki si vedno težje privoščijo avtomobil oz. pri tistih ki si še lahko gre za to večji delež proračuna kot prej.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3039358

Strani: 1

0730ULtra3 sporočil: 1.477
Zato ker države subvencionirajo nakup EV, in se ta znesek šteje kot "free money"
GV-1113 sporočil: 254
Res je. Proizvajalci avtov so se začeli obnašati kot nek kartel. Vsi kartelno nabijajo cene, da imajo astronomske dobičke.

Ne vem pa, kaj se je zgodilo, da je do tega prišlo. Razen vmesnega pomanjkanja čipov, ki je pa zdaj mimo. Ker v preteklosti je bila med njimi tekma za tržne deleže in so mnogi delali za minimalne dobičke ali pa celo za pozitivno ničlo.
trocki sporočil: 1.258
[StajercvLJ]
Sprašujem se kje so časi cenovno ugodnih vozil in skrbi proizvajalcev za kupca.
Za to bo očitno treba počakati Kitajce.
Do takrat pa se bomo tukaj še nabrali člankov z jamranjem evropskih proizvajalcev, kako da so krivi Kitajci, ker jim ne morejo konkurirati.

Strani: 1