Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Po trčenju ladje se je v Baltimoru zrušil most

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.372
Ladjo je Maersk najemal.

In lahko je to najem gole ladje, pa najemnik poskrbi za posadko, vzdrževanje, in drugo. To je bareboat charter.

Lahko pa je to najem ladje skupaj s posadko, in najemnik skrbi le za tovor. Ostalo ostane v domeni ladjarja. Rak najem je za določeno dobo, in se mu reče time charter. Za upravljanje ladje pa poskrbi lastni ali pa posebna agencija.

V tem primeru je bilo to. Lastnik ladje je Grace Ocean PTE iz Singapurja, upravnik ladje Sinergy Marine Group, ravno tako iz Singapurja, najemnik ladje pa je bil danski Maersk.

Veš kako prepoznaš maerskovo maerskovo ladjo? Praviloma so vse, ki plujejo na liniji Evropa - Daljni vzhod registrirane v Köbenhavnu, ali Londonu. One, ki plujejo na liniji S. Amerika Evropa, pa v Wilmingtonu. In so v lastništvu maerskove ameriške filiale. Zakaj? Ameriška pravila kabotaže pravijo, da sme med ameriškimi pristanišči robo prevažati le ladja, ki pluje pod ameriško zastavo in ima ameriškega lastnika.

Cashflow gre pa tako. Maersk plača najemnino lastniku, le ta pa nakazuje upravljavcu ladje.

Ta zadnji skrbi za tehnično upravljanje ladje, posadko, nabavo rezervnih delov, stroške goriva, maziva, vsega.

Veliki ladjarji ponavadi ladje najemajo takrat, ko imajo na neki liniji povišano potrebo.

Ker bo tu škoda ogromna, lahko lastnik ladje razglasi splošno havarijo, ali general average. Koncept je znan še iz rimskih časov. Pravi pa, da ko pride do škodnega primera, za škodo odgovarjajo solidarno vse vpletene stranke. Ampak VSE. V tem primeru ladjar, upravljavec, najemnik, in pazi to: lastniki tovora na ladji. Gre se iz načela, da v kolikor nekdo nebi želel neke robe, le-ta ne bi bila na ladji, ladja ne bi bila tam, in se havarija sploh ne bi zgodila.

Seveda so tu vpletene zavarovalnice in pozavarovalnice. Mnogo komplikovano.

Res pa je, da od tega Uncle Sam ne bo dobil nič. Lepo bo na davkoplačevalski denar postavil nov, veliko boljši most.

Tako je bilo na Floridi leta 1980, ko je ladja udarila ob steber mostu, pa je lev del mostu zgrmel v morje. Pod novim sem plul leta 1999 in je čudo mostogradne tehnike.

Iztožile pa bodo družine umrlih. Od koga, bomo pa še videli.

Dodatno so se v ZDA spomnili,, da imajo cel kup mostov podobne konstrukcije, in začeli študirati, da hm...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3038936

Strani: 1

najobj sporočil: 31.962
Zadnja sprememba: najobj 28.03.2024 20:04
[Endimion]
Ladjo je Maersk najemal.

In lahko je to najem gole ladje, pa najemnik poskrbi za posadko, vzdrževanje, in drugo. To je bareboat charter.

Lahko pa je to najem ladje skupaj s posadko, in najemnik skrbi le za tovor. Ostalo ostane v domeni ladjarja. Rak najem je za določeno dobo, in se mu reče time charter. Za upravljanje ladje pa poskrbi lastni ali pa posebna agencija.

V tem primeru je bilo to. Lastnik ladje je Grace Ocean PTE iz Singapurja, upravnik ladje Sinergy Marine Group, ravno tako iz Singapurja, najemnik ladje pa je bil danski Maersk.

Veš kako prepoznaš maerskovo maerskovo ladjo? Praviloma so vse, ki plujejo na liniji Evropa - Daljni vzhod registrirane v Köbenhavnu, ali Londonu. One, ki plujejo na liniji S. Amerika Evropa, pa v Wilmingtonu. In so v lastništvu maerskove ameriške filiale. Zakaj? Ameriška pravila kabotaže pravijo, da sme med ameriškimi pristanišči robo prevažati le ladja, ki pluje pod ameriško zastavo in ima ameriškega lastnika.

Cashflow gre pa tako. Maersk plača najemnino lastniku, le ta pa nakazuje upravljavcu ladje.

Ta zadnji skrbi za tehnično upravljanje ladje, posadko, nabavo rezervnih delov, stroške goriva, maziva, vsega.

Veliki ladjarji ponavadi ladje najemajo takrat, ko imajo na neki liniji povišano potrebo.

Ker bo tu škoda ogromna, lahko lastnik ladje razglasi splošno havarijo, ali general average. Koncept je znan še iz rimskih časov. Pravi pa, da ko pride do škodnega primera, za škodo odgovarjajo solidarno vse vpletene stranke. Ampak VSE. V tem primeru ladjar, upravljavec, najemnik, in pazi to: lastniki tovora na ladji. Gre se iz načela, da v kolikor nekdo nebi želel neke robe, le-ta ne bi bila na ladji, ladja ne bi bila tam, in se havarija sploh ne bi zgodila.

Seveda so tu vpletene zavarovalnice in pozavarovalnice. Mnogo komplikovano.

Res pa je, da od tega Uncle Sam ne bo dobil nič.
Lepo bo na davkoplačevalski denar postavil nov, veliko boljši most.

Tako je bilo na Floridi leta 1980, ko je ladja udarila ob steber mostu, pa je lev del mostu zgrmel v morje. Pod novim sem plul leta 1999 in je čudo mostogradne tehnike.

Iztožile pa bodo družine umrlih. Od koga, bomo pa še videli.

Dodatno so se v ZDA spomnili,, da imajo cel kup mostov podobne konstrukcije, in začeli študirati, da hm...
... OK, res je mnogo komplikovano in težko bi rekel, da čisto vse relacije razumem, ampak boldano pa niti približno ne razumem, ker komu bo pa šla odškodnina za porušen most, če ne lastniku mosta, ki je po mojem razumevanju lastnine takšne infrastrukture zelo verjetno Uncle Sam ... khmm, če zdaj pozabim za daljši čas zdaj ob "pospravljanju" ostankov in kasneje v času gradnje novega mosta na vsaj delni izpad zelo pomembnega pristanišča in posledično cel kup ljudi brez dela, na pretrgano avtocestno povezavo in posledične pizdarije za milijone ljudi v gosto naseljenem delu države, ki so skupaj z mnogimi stvarmi, o katerih se mi niti ne sanja, na koncu koncev v neki obliki vendarle Uncle Sam, ki so bo na nek način preprosto moral jebat s tem ...

P.S.: v ZDA še nisem bil in tudi če bi kdaj že bil, v tistih nekaj dneh razen ogledov znamenitosti ne bi videl kaj dosti ... no, ampak kolikor v zadnjih letih gledam posnetke ob različnih vremenskih katastrofah, imajo v ZDA - pri nas "telegraf štange" z električnimi kabli v mestu ne vidiš več nikjer - cel kup stare infrastrukture, na katero bi se tudi brez te nesreče lahko spomnili, ker so na njo že malo pozabili ...
najobj sporočil: 31.962
Zadnja sprememba: najobj 30.03.2024 19:38
Seveda so tu vpletene zavarovalnice in pozavarovalnice. Mnogo komplikovano.

Res pa je, da od tega Uncle Sam ne bo dobil nič. Lepo bo na davkoplačevalski denar postavil nov, veliko boljši most.

Tako je bilo na Floridi leta 1980, ko je ladja udarila ob steber mostu, pa je lev del mostu zgrmel v morje. Pod novim sem plul leta 1999 in je čudo mostogradne tehnike.

Iztožile pa bodo družine umrlih. Od koga, bomo pa še videli.

Dodatno so se v ZDA spomnili,, da imajo cel kup mostov podobne konstrukcije, in začeli študirati, da hm...
... www.youtube.com/watc...YzijLXAoTk ...

P.S.: kot si napisal, za pravnike bo res mnogo komplikovano, še precej bolj - v svoji oceni se nisem dosti zmotil - pa bo komplikovano, da v totalni temi morske globine potapljači na roke(!) razrežejo ostanke mosta in velik del od 4.000 ton jeklene mase na manjše kose razrezanega jekla z morskega dna spravijo na površje in ga z ladjami odpeljejo na kopno, potem pa Uncle Sam od pristanišča v Baltimoru zelo odvisno ekonomijo celotne(!) države povrne v "prvotno stanje", o novem mostu z enako avtocestno povezavo pa prebivalci gosto naseljene zvezne države Maryland lahko še nekaj cajta samo sanjajo ...

Strani: 1