48 min
Država bo dala 3,5 milijona evrov za nov center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
57 min
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
1 ura
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
3 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
3 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
3 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
4 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
5 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
6 ur
Izzivi in prelomnice
8 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
8 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
11 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
11 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
13 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
13 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
13 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

GV-1113 sporočil: 239
Tu je še politični riziko. Če se Kitajci v stilu Rusov odločijo za invazijo Tajvana, bomo čez noč sovražniki.

In potem seveda ne bo nobenih rezervnih delov več, pa garancije tudi ne.

Glede vrednosti rabljenih pa si že itak sam odgovoril, ker so Kitajci pač v glavnem električni. Odgovor je 0 ali v najboljšem primeru malo več kot 0.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3037338

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.038
[GV-1113]
Tu je še politični riziko. Če se Kitajci v stilu Rusov odločijo za invazijo Tajvana, bomo čez noč sovražniki.

In potem seveda ne bo nobenih rezervnih delov več, pa garancije tudi ne.

Glede vrednosti rabljenih pa si že itak sam odgovoril, ker so Kitajci pač v glavnem električni. Odgovor je 0 ali v najboljšem primeru malo več kot 0.
Paše tole:

Velike težave proizvajalca električnih avtov Fisker: pomemben dvom, ali so delujoče podjetje

Po tem, ko je nedavno Apple sporočil, da je konec z njihovim projektom električnih avtov, ameriški proizvajalec električnih avtov Fisker zdaj opozarja, da hodijo po robu insolventnosti. Fisker niti delno niti v celoti sam ne proizvaja svojih električnih avtomobilov. Njegov SUV Ocean, ki je na sliki, dela avstrijska Magna.

live.finance.si/veli.../a/9021584

Strani: 1