Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Renault v Ženevi razkril električno gnano R5 s predvideno ceno 25 tisoč evrov
Strani: 1
sporočil: 1.050
[MD-471473]Res je, hvala za opozorilo
11kW je verjetno moč polnjenja na izmenični in ne enosmerni tok.
sporočil: 3.636
Še ena predraga igračka.
Da o teh groznih displejih ne izgubljam besed.
Spomnim se, bilo je nekje sredi osemdesetih let za časa Jugoslavije. S prijatli smo bili v Portorožu in zvečer, ko gremo po mestu zagledamo ob pločniku parkiran znani rumeni Renault R5 Turbo, ki je imel med drugim tudi napis Kompas Hertz.
Na vratih je bila nalepka zastave Jugoslavije in B. Küzmič.
Bili smo popolioma fascinirani. Seveda smo šli zraven v lokal in na terasi zagledali Braneta s svojo družbo. Vsedli smo se v bližini in naročili pijačo.
Želeli smo videti Braneta, ko se odpelje in slišati zvok motorja. Potem smo šli pred lokal na pločnik in čakali še en čas. In dočakali trenutek. Brane je prišel.
Stali smo ob avtomobilu in ga pozdravili. Odzdravil je, nas pogledal in se ustavil. Videl je najstnike, ki občudujejo njegov dirkalni avtomobil in njega. Izmenjali smo nekaj besed. Povedali smo mu, da 2 uri čakamo na trenutek, da slišimo motor. Zaželeli smo si lahko noč in sedel je v avto.
Tisti prvinski zvok ne bom nikoli pozabil !!!
Zvok turbine in grmenje iz izpuha. NEPRECENLJIVO !!!
Ko se je odplejal je zagrmelo za njim, kot smo pričakovali.
Pri zavoju je po dirkaško prestavil, da je ogenj švignil iz izpušne cevi.
Hvala Brane še enkrat !
Še danes skoraj 40 let po tem pomnim tisti večer, ko smo se lahko tega veličastnega avtomobila tudi dotaknili, ga slišali.
Današnje igračke niso niti bleda senca takratnih vozi, še posebej dirkalnih.
In možje, kot je bil takrat Brane so bili pravi dedci, ki so pisali zgodovino.
Da o teh groznih displejih ne izgubljam besed.
Spomnim se, bilo je nekje sredi osemdesetih let za časa Jugoslavije. S prijatli smo bili v Portorožu in zvečer, ko gremo po mestu zagledamo ob pločniku parkiran znani rumeni Renault R5 Turbo, ki je imel med drugim tudi napis Kompas Hertz.
Na vratih je bila nalepka zastave Jugoslavije in B. Küzmič.
Bili smo popolioma fascinirani. Seveda smo šli zraven v lokal in na terasi zagledali Braneta s svojo družbo. Vsedli smo se v bližini in naročili pijačo.
Želeli smo videti Braneta, ko se odpelje in slišati zvok motorja. Potem smo šli pred lokal na pločnik in čakali še en čas. In dočakali trenutek. Brane je prišel.
Stali smo ob avtomobilu in ga pozdravili. Odzdravil je, nas pogledal in se ustavil. Videl je najstnike, ki občudujejo njegov dirkalni avtomobil in njega. Izmenjali smo nekaj besed. Povedali smo mu, da 2 uri čakamo na trenutek, da slišimo motor. Zaželeli smo si lahko noč in sedel je v avto.
Tisti prvinski zvok ne bom nikoli pozabil !!!
Zvok turbine in grmenje iz izpuha. NEPRECENLJIVO !!!
Ko se je odplejal je zagrmelo za njim, kot smo pričakovali.
Pri zavoju je po dirkaško prestavil, da je ogenj švignil iz izpušne cevi.
Hvala Brane še enkrat !
Še danes skoraj 40 let po tem pomnim tisti večer, ko smo se lahko tega veličastnega avtomobila tudi dotaknili, ga slišali.
Današnje igračke niso niti bleda senca takratnih vozi, še posebej dirkalnih.
In možje, kot je bil takrat Brane so bili pravi dedci, ki so pisali zgodovino.
Strani: 1