Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0531Zavar sporočil: 1.298
Zadnja sprememba: 0531Zavar 13.01.2024 17:48
[Endimion]
> [0531Zavar]
> > [Endimion]
> > Ne.
> >
> > Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
> >
> > Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
>
> Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
> Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)

Ker nimaš podatkov, si drzneš mislit...

Dve uri nazaj je bila tvoja teorija, da imamo LJUDJE dovolj denarja, da kupujemo e-avtomobile za 50 jurjev. No pa ti povem, da temu ni tako ( In članek na to temo je bil objavljen v pričujočem časniku), nakar prideva do "Ja kupujejo državna podjetja za svoje managerje..."

Daj mej malo konsistentnosti.
, Sorry, konsistentnost je pot k hudiču, namreč moje teorije so vedno bile bivalentne in zato vedno vodijo, k pravi poti. To pa ne pomeni, da nabijaš vsak dan drugo zgodbo, mislim takšno kot ti jo zapove šef :)

Pa pojdiva lepo od začetka ;)
Če prav razumem, ti trdiš, da je bila večina prodanih e-avtomobilov v SLO ((mislim v minulih 12m) bilo v podjetjih ?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3034347

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.350
Ne da jaz to trdim. Tako je trdil članek tu. In jaz komot verjamem, ker ima podjetje oprijemljivo korist.

Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.

Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.

Strani: 1