14 min
Nemci se vračajo na vlak inovacij v avtoindustriji, a na določenih področjih še zaostajajo za Kitajci
45 min
Najbolj brani članki danes
45 min
Porscheja 911 carrera T in spirit 70 – večna klasika v objemu divje Krete
2 uri
Applov vstopni razred postaja bolj konkurenčen
2 uri
Malezija: med vrtoglavimi nebotičniki, tropskimi gozdovi in rajskimi plažami
2 uri
Kako bo LPP z umetno inteligenco preverjal in uril voznike avtobusov
2 uri
Trump se ne da: zdaj prosi vrhovno sodišče, da mu dovoli odpustiti guvernerko Feda Liso Cook
3 ure
Varuh razkriva: prehranska veriga je boj za preživetje, sodelovanja ni!
3 ure
Iz Kampale nazaj v Zagreb – desetletje sprememb
4 ure
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 1
4 ure
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 4
5 ur
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
5 ur
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
5 ur
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko
6 ur
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
6 ur
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
6 ur
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske
6 ur
Vodnik po romunskem kapitalskem trgu: državna podjetja na borzo
6 ur
ANKETA Ali se vam zdi delnica Krke precenjena?
6 ur
Roche za 3,5 milijarde dolarjev kupuje ameriško biotehnološko podjetje 89bio

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.976
[#3032491] 08.12.23 04:11
Odgovori   +    2
Širitev Ljubljanske obvoznice.
Očitno se pri nas nihče iz napak nič ne nauči in dela še naprej iste napake.

Večina ponavlja preživete vzorce in miselnost.

Pri nas se vse preveč gleda kratkoročno in tako je potem tudi načrtovanje.

Vsa načrtovanja bi morala biti v smeri, da se tranzitni promet loči od mestnega prometa.

V razvitem svetu so že dolgo znane razne "tangente", ki peljejo tranzitni promet mimo in neodvisno od lokalnega mestnega prometa.

Del izboljšanja pretoka vozil so tudi izvennivojska križanja.

Pri načrtovanju in umeščanju v prostor bi bilo potrebno upoštevati tudi drugo infrastrukturo in nove železniške povezave.

Med drugim je tudi nezaslišano, da tranzitni železniški promet še vedno gre skozi Ljubljano.

Sedaj pri poplavah se je lepo videlo kaj pomeni napačno načrtovanje in napačno umeščanje v prostor.

Tudi pristojnosti države in lokalne skupnosti niso urejene, kot bi bilo logično in normalno.

No, ko se vlade ukvarjajo same s sabo, po nepotrebnem trošijo energijo in čas za neumnosti, se kaj drugega ne more pričakovati.

Da ne omenjam nesposobnih ministrov in ostalih na nižjih nivojih.

Strani: 1