Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemčija: zaradi podhranjenega omrežja bodo gospodinjstvom pripirali moč dobave elektične energije
Strani: 1
Bundesnetzagentur, regulator nemškega električnega omrežja, sprejema ukrepe za omejevanje dobave električne energije gospodinjstvom, da bi razbremenil omrežje. To so previdnostni ukrepi, s katerimi hočejo zagotoviti hitro priključitev in varno delovanje toplotnih črpalk in polnilnic za električne avtomobilese pravi redukcija, da bi se jih lahko priklopilo z novimi potrebami se vec in bi potem potrebovali se vecje redukcije? eh, ti severni slovenci..
Električni avtomobili se polnijo čez noč. Ko praviloma ni druge porabe ali je minimalna. Gre za več kot 90% vseh polnjenj. ZAkaj čez noč? Ker je energija in omrežnina pomembno cenejša. ZAkaj je nočna in vikend energija cenejša (poglej svojo položnico)? Ker imamo vsi v Evropi preveč energije in se ukravjamo kam z njo.
Zato za polnjenje električnih avtmobilov NE POTREBUJEMO dodatno moč. Na istem priključku se z lahkoto dopolni za vse, tudi ekstremne, dnevne potrebe. 8 ur x (3x12 A) = 64 kWh ali vsako noč 400 km. Kdo pa rabi vsako noč 400 km? Ko je povprečje v Evropi 37 km na dan (6 kWh energije dnevno) :-D
Torej še en propagandni članek :-(
Ampak, ovce(beri verniki v fosilno propagaqndo), kar verjamejo.
Sedaj je nekje tretjinska.
Ne bi rekel, da imamo ponoči nek višek.
Ta višek je lahko le iz termo in Je.
Od kje bo potem poceni višek, če jih zapremo?
In ugasnili nuklearke.
Pa sem imel nekoč Nemce za zelo pametne in sposobne.
No, saj še so vmes, ampak imajo smolo, da so okoljski fanatiki začasno uspeli s svojimi norostmi.
Cena za te norosti pa je ogromna in jo čutimo tudi drugi v EU.
[Planinc23]to se sicer lepo in smiselno slisi, vendar
S tem si kupijo čas za potrebne razširitve in dvig kapacitet. Oni dejansko nekaj vlagajo v omrežje.
- vsaj za moje oci se nemci doslej niso ravno izkazali s planiranjem na podrocju energetike, tako da vrednotim dogajanje bolj po tem, kaksno je zdaj, kot pa da kdor danes trpi na zemlji, mu bo lepse v nebesih
- v tej luci se tole sedanje "bodo gospodinjstvom pripirali moc" lahko prebere tako: bili ste pridni, sli v sklad z modernimi direktivami in saltali ogrevanje in prevoz na elektriko, tukaj je vasa nagrada, in sicer dildo
- kakor berem (druge novice), je cilj imeti veliko omreza pod roko drzave, pri tem pa se je pravkar pojavila (no, pravkar je bila razkrita) kar velika proracunska ovira (pustimo zdaj, da so si jo naredili sami oziroma glej zgoraj glede planiranja), tako da ne bo ravno presenecenje, ce se tempo razvoja upocasni namesto pospesi (in se potem temu rece "nepricakovano")
Priključene naprave bodo prejele po 4,2 kilovata na uro iz omrežja, kar bo omogočilo delovanje toplotnih črpalk, e-vozila pa se bodo lahko v dveh urah napolnila za 50-kilometrov dosega, pravijo pri regulatorju Bundesnetzagentur.
Na druge gospodinjske naprave omejevanje moči ne bo vplivalo.kako omrezje ve, da naj ti dovoli vklop stedilnika ob tem, da pravkar ze laufata crpalka in polnjenje avta in dosegata limit?
Ogrevanje toplotna, 100m2, novogradnja.
Pač bos moral imet inteligentne naprave, ki vejo kdaj se vkljucit :)
- uspešno smo se odklopili od ruskega plina
- sankcije nam ne škodijo
- zeleni prehod je učinkovit in energije bo dovolj
Prekleti govnači lažnivi.
[hostamox]www.eles.si
Vcasih je bila skoraj polovicna razlika dan noč.
Nocoj najnižja poraba (na urni osnovi) 1,18 GW a ob 9 zjutraj 1,94 GW.
Razlike okoli 50%
Sedaj je nekje tretjinska.Višek je enostavno dokazljiv - ko hidroelektrarna spušča vodo čez lopute in e čez turbino - ker imamo preveč proizvoddnje.
Ne bi rekel, da imamo ponoči nek višek.
Problem je seveda nukelarke. Ona MORA oddati 690 MW, ker se ne more zmanjševati moči.
Dravske elektrarne imajo proizvodno ceno 19€ / MWh, a nukelarke KRško (brez odvajanja denarja za zapiranje elektrarne in hranjenje odpadkov naslednjih vsaj 200.000 let) je 35€ (ker je amoritizirana - nove so po 150€ MWh).
Predvsem zaradi nukelrke je pogosto cena negativna - ker nimaš kam s presežki.
Gledaj cenik borze BSP, posebej 15 minutni trg.
Ta višek je lahko le iz termo in Je.
Od kje bo potem poceni višek, če jih zapremo?
Ko jih zapremo bo mešanca takoj cenejša. Ker so njihovi proizvodni stroški pogosto nad tržno ceno.
Ali je za vas UVOZ energije, ko imajo DAnci in NEmci veliko vetra in je cena negativa? Plačajo nam, da vzamemo. A je to res uvoz in nekaj negativnega?
Ali je IZVOZ situacijo, ko moramo plačati tujcem, da vzamejo enrgijo, ker ne moremo regulirati nuklearke? Daš energijo in doplačaš kupcu? JE to res izvoz?
[]
Haha, jupiii vsi obvezno na električne avte in na toplotne črpalke. Čimprej, takoj, nujno uzakoniti, najkasneje pa do leta 2025. Pa bomo rešili podnebno krizo in čakalne dobe v zdravstvu z enim zamahom. Vsi bomo hodli peš in se vozili s kolesi, veliko bomo skakali in tekali, da nas ne bo zeblo, zrak bo čist ljudje pa fit. Pa še comteo bo zadovoljen, da bo končno dokazal svoj prav.
Kakšno vezo imajo električni avtomobili?
Oni se polnijo čez noč, ko je polovico nižja poraba, kot čez dan in imamo energije preveč.
Težko bo kaj cenejse, če gre za proizvodnjo iz že amortiziranih zadev.
Oz bo cenejše, ker so zraven npr ogljicni kuponi.
Lahko čisto enostavno prepustimo trgu, ne pa da zapiramo elektrarne , ki so zmožne proizvajat.
Ko jim bo proizvodnja predraga bojo sami zaprli.
[comteo]Izvoli povprečno urno porabo za slovenijo za pretekla 3 leta (od 1.1.21 do 1.12.23), pa si poglej, kdaj v povprečju ljudje kurimo največ električne energije.
Hahahaa, kakšna neumnost.
Električni avtomobili se polnijo čez noč. Ko praviloma ni druge porabe ali je minimalna. Gre za več kot 90% vseh polnjenj. ZAkaj čez noč? Ker je energija in omrežnina pomembno cenejša. ZAkaj je nočna in vikend energija cenejša (poglej svojo položnico)? Ker imamo vsi v Evropi preveč energije in se ukravjamo kam z njo.
ibb.co/vsXtGFq
Moja soseda (desno od mene) ima malega Clia. Ona se v soboto odpelje po nakupih, pa na tržnico. Na dan naredi denimo 3km (v celem tednu 20). Jaz podobno. preko tedna za v službo uporabljam javni prevoz, za vikend pa tudi ne grem vedno na izlet, in je moja kilometrina podobna. tudi jaz v povprečju naredim 3km na dan. sosed levo od mene pa s službeno teslo naredi 200km na dan. A vendarle je naša skupna povprečna dnevna kilometraža pa 63 km. Ko dodam še soseda zraven, ki je ravno tako upokojenec, ki avto redko uporablja, pa že pridemo na tvojih 40km na dan. A razumeš kako nevarno je tvoje računanje s povprečji. Ker sosed komercialist bo avto polnil ne za povprečje 50 ampak za svojo porabo. In elektro ne bo mogel kalkulirati koliko v povprečju lahko odjemalci na dan prevozijo, ampak upoštevati maksimum. polno razdaljo.
Zato za polnjenje električnih avtmobilov NE POTREBUJEMO dodatno moč. Na istem priključku se z lahkoto dopolni za vse, tudi ekstremne, dnevne potrebe. 8 ur x (3x12 A) = 64 kWh ali vsako noč 400 km. Kdo pa rabi vsako noč 400 km? Ko je povprečje v Evropi 37 km na dan (6 kWh energije dnevno) :-D
Seveda jo bomo rabili. Poglej si gor. Ti zelo rad operiraš s povprečji, pa dajva s povprečji. povprečna nočna poraba je 2/3 povprečne dnevne. In začne upadat ob 1 zjutraj, nakar spet skoči med 5 in 6 uro zjutraj. In tako je stanje z 30.000 e-vozili. s 40x toliko e-vozili, in večjo uporabo toplotnih črpalk, bo nočna poraba višja od dnevne.
Torej še en propagandni članek :-(Brez vlaganj v omrežje in proizvodne kapacitete ne bo šlo. Brez tega bomo en dan postavljeni pred dilemo, ali bomo ponoči imeli vklopljene hladilnike, ali pa polnili avtomobile.
Ampak, ovce(beri verniki v fosilno propagaqndo), kar verjamejo.
En scenarij je bolj verjeten. Domači avto polnilci, oziroma postaje bodo imeli daljinski kill switch. In ti bo elektro polnilno postajo, ob preobremenitvah omrežja, daljinsko odklopil. Sredi noči. Ja saj maš ja solarne panele na strehi. A ja ponoči je... Good Luck!
Fond vozil v Sloveniji je 1,2 milijona. Povprečna kapaciteta baterije je 70kWh.
ev-database.org/chea...ectric-car
In če morava VSAK dan napolnit le 1/10 tega fonda, se pravi 120.000 vozil na polno. kar je komotna številka, potrebujemo 8400MWh električne energije. Če se ti avtki polnijo ponoči, tvoja teoriji, potrebujemo dodanih 900MW proizvodnje. Guess what. Nimamo jo. Zdaj jo nimamo.
Pa tudi če bi vseh 1,2 milijona vozil res potrebovalo le 6kWh, je to še vedno 7200MWh! To je pa 1/4 dnevne porabe elektrikev tej državi.
ibb.co/m06JPBs
Tvoj scenarij je uresničljiv bil v zadnjih 3 letih kak mesec in pol In sicer jeseni 2023 (topli meseci in dfobri vodostaji rek (Ja letos so bili preobilni)).
ibb.co/XkmxkbR
Alzo imamo 1,2 milijona vozil. povprečna kapaciteta baterije je 70kWh. Pol pa računaš koliko teh bo polnilo 70kWh, preostanek pa povprečnih 6kWh. in to sešteješ.
Kje maš ti te fraj kapacitete proizvodnje, da boš tole napolnil, mi ni jasno.
[]YU je bila torej vizionarska država, kajti redukcije vseh sort (predvsem elektrike in bencina) smo izumili prav mi :)
> Bundesnetzagentur, regulator nemškega električnega omrežja, sprejema ukrepe za omejevanje dobave električne energije gospodinjstvom, da bi razbremenil omrežje. To so previdnostni ukrepi, s katerimi hočejo zagotoviti hitro priključitev in varno delovanje toplotnih črpalk in polnilnic za električne avtomobile
se pravi redukcija, da bi se jih lahko priklopilo z novimi potrebami se vec in bi potem potrebovali se vecje redukcije? eh, ti severni slovenci..
Spomnim se, da smo enkrat v srednji šoli imeli pouk ob svečah (ne ne zaje*vam se, res je bilo tako :)
- se svet slovenizira (ta je ekstra za one, ki ne uspejo prit ven iz "tojemoznosamovsloveniji")
- blagor tistim, ki smo ze polnoletni videli jugo, ker smo boljse pripravljeni na danasnji svet
ni ravno za hvalit vse skup ... je pa boljse kot ne imeti te priprave in debelo gledati.
Mogoče bomo pa le vrtali.
NEK stoji na neki tektonski prelomnici.
Tako da na 20 km globine je mogoče veliko toplote :).
In še tehnologijo so razvili v naftni industriji, hecinvesoljepato by črt :).
Ekonomsko je pa se večja norost...
Strani: 1