Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 221
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 13.08.2023 08:38

Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.
Po točki preloma, se bo število bencinskih servisov tako skrčilo, da ne bo več ekonomij obsega, da se bo sploh splačalo imet dizelčke in bencinčke. Da ne omenjam da že z 2025 fašejo emisijske kupone. OMV ni iz bencinskih servisov pobegnil na pamet - imel je na radarju walley of death fosilnih vozil po letu 2028.

Isto ekonomija obsega sedaj dela za Teslo. Drugi EV startupi propadajo, klasični proizvajalci pa imajo že problem tehnološko, pa še bolj cenovno lovit Teslo. Gap za Teslo se širi in ne krči.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3025319

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.978
Za sedaj vozim dizla... pogledujem okoli, bomo videli. Bolje, da se ne sekiramo, ker nismo mi proizvajalci vozil.

Se bomo pač na neki točki sprijaznili, se prilagodili in tudi posledično manj vozili po cestah... ali pa bomo vzeli v zakup, da ima vožnja svoje zakonitosti in ceno.

Vsekakor filozofija EV ni nobena rešiteljica sveta, a kot rečeno, mi o tem navadna raja ne odločamo, ker nekdo drug o tem odloči.

Nekaj podobnega kot kovid zgodba. Drugi ga bodo zvarili, nam ga poslali, mi pa naj preživimo in sobivamo... in se sevede cepimo.

Če je vam prav, da je tako, ok, meni ni vseeno, a scati proti vetru (ko toliko mase ščije z vetrom) je izjemno težko... ne da bi si škodo naredil.
slovenecnb1 sporočil: 5.640
[OgnjenAnto]
>
> Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.

Po točki preloma, se bo število bencinskih servisov tako skrčilo, da ne bo več ekonomij obsega, da se bo sploh splačalo imet dizelčke in bencinčke. Da ne omenjam da že z 2025 fašejo emisijske kupone. OMV ni iz bencinskih servisov pobegnil na pamet - imel je na radarju walley of death fosilnih vozil po letu 2028.

Isto ekonomija obsega sedaj dela za Teslo. Drugi EV startupi propadajo, klasični proizvajalci pa imajo že problem tehnološko, pa še bolj cenovno lovit Teslo. Gap za Teslo se širi in ne krči.
Tole ekonomijo obsega glede na to da 2% europejcev vozi električne avte in je dobava takoj za dizl golfa pa 8 mesecev bo se tole prestavilo krepko v prihodnost

Strani: 1